روزانه های سینمایی
شکارچی شنبه در تله تلویزیون

شکارچی شنبه در تله تلویزیون

از قرار معلوم فیلم "شکارچی شنبه" 27 مرداد ماه به مناسبت روز جهانی قدس از سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد. چنانچه این خبر صحت داشته باشد؛ رایت نمایش خانگی این فیلم خواهد سوخت و  پس از فیلم "قلاده های طلا"، "شکارچی شنبه"دومین فیلمی است که در فاصله زمانی کوتاه امکان بهره برداری مناسب را در شبکه از دست می دهد

به موجب این گزارش، موسسه رسانه های تصویری پیش از این با خرید رایت فیلم، برای دریافت نمایش خانگی آن اقدام کرده بود. کد ۵۸۷

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۵ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • تا به امروز نزدیک به یک سال از اکران این فیلم میگزرد وموسسه رسانه های تصویری که یک موسسه دولتی میباشد  وناشر این فیلم نیز هست  هیچ اقدامی برای تکثیر وتوزیع این فیلم نکرده است  اگر نسخه رایتی فیلم قلا ده های طلا هم وارد بازار نمیشد  بعید مدانم که این فیلم  هم به این زودی وارد شبکه نمایش خانگی میشد.مثل خیلی از فیلم های دیگر که توسط موسسات خریداری شده است ولی هنوز وارد شبکه نمایش خانگی نشده است  از جمله فیلم  مطرح جرم که توسط کارگردان بزرگ سینمای ایران ساخته شده است وبیش از یک سال از اکران این فیلم میگذرد ولی موسسه فیلمسازان جوان انگا ر هیچ علاقه ای به تکثیر وتوزیع فیلم در شبکه نمایش خانگی ندارد

  • دم صدا و سیما گرم با این حرکتش.یه درس درست و حسابی به مسئولان نمایش خانگی و علی الخصوص موسسه رسانه های تصویری داد تا دیگه اینقدر مردم رو برای عرضه یک فیلم به شبکه نمایش خانگی اذیت نکنن.

  • جناب فروتن عزیز
    در فیلم شکارچی شنبه صحنه ای وجود دارد که علی نصیریان را در حال تراشیدن سر بازیگر زن فیلم نشان می دهد. این صحنه در نمایش تلویزیونی حذف نشد. اما در فیلم دختران مشابه همین صحنه وجود داشت که توسط دوستان شما حذف شد تا شائبه ی این نکته بوجود بیاید که سانسور در شبکه ویدئویی روند غیرمنطقی ای پیدا کرده است.
    منتظر می نشینیم تا نسخه ی شبکه ی ویدئویی شکارچی شنبه منتشر شود و میزان سانسور را در ۲ نسخه بررسی کنیم. اما باید به صدا وسیما بابت احترام به مخاطب و پخش نسخه ی کامل فیلم تبریک گفت و امیدوارم نفرمائید که مخاطب شبکه ی ویدئویی از صدا و سیما بیشتر است و در ممیزی فیلم ها باید سختگیری بیشتری صورت بگیرد!

    • آقا رضا سلام پیشاپیش عید فطر را به شما و دیگر دوستان تبریک  احتمالاً بازیگر زن مورد نظر نباید زن مسلمان باشد. در اصلاحیه فیلم دختران خودسرانه عمل نکردیم بنابه فتوای مشهور فقها ضروری بود آن کار انجام شود. تا جایی که میدانم هیچ اصلاحیه  ای به فیلم داده نشد. به هر حال از توجه و نکته سنجی شما ممنونم.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید