روزانه های سینمایی
معتمدی: خیالم راحت شد فیلمم در شبکه دیده شد

معتمدی: خیالم راحت شد فیلمم در شبکه دیده شد

"احمد رضا معتمدی" کارگردان سینما در یادداشت شفاهی ای که از او در روزنامه "شرق" به چاپ رسیده است، گفته است: "خود تاسیس شبکه نمایش خانگی از جهاتی برای ما روزنه امید مجددی بود. برای ما که کار فرهنگی مستقل می کنیم و نگاهی هم به گیشه نداریم و تنها دغدغه مان دیدن شدن فیلم مان است وقتی هم که فیلم در شرایط بدی اکران شود، حداقل می شود امیدوار بود که فیلم با توزیع در شبکه خانگی در دسترس عموم قرار می گیرد و دیده می شود."

وی در ادامه با اشاره به استقال خوب مردم از نسخه ویدیویی فیلم " دیوانه ای از قفس پرید" اظهار داشته است پس از این اتفاق خیالم راحت شد که فیلمم را مردم دیده اند و دوست داشتند.

معتمدی در ادامه گفته است؛ " آلزایمر " هم که وارد شبکه نمایش خانگی شد، خیالم راحت شد. فکر کردم فیلم دیده می شود. هر چند سودی برای ما ندارد. تنها کارگردانانی می توانند از ورود فیلم شان به شبکه سود ببرند که در ابتدای کار در قرارداد این شرط را قید کرده باشند.

وی در خاتمه تاکید کرده است که دیده شدن فیلم البته به نوع توزیع هم بستگی دارد. اگر توزیع فیلم در شهرستان ها خوب باشد، قطعاً فیلم با استقبال بیشتری مواجه می شود. کد ۵۸۲

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید