روزانه های سینمایی
در حاشیه یک خبر

در حاشیه یک خبر

سامانه اشتراک محصولات فرهنگی«سام» هر ۱۵ روز بولتن ویژه ای برای جدیدترین و پرفروش ترین محصولات فرهنگی کشور منتشر و در اختیار مشترکان و خریداران خود قرار می دهد. ساکنان تهران برای تهیه کتاب یا محصول فرهنگی دلخواه خود (مجلات، لوح فشرده موسیقی، بازی، فیلم و…)، کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ «سام» تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب ها را تلفنی سفارش بدهند(خبر آنلاین)

طرح هایی از این دست شاید برای تهیه و خرید فیلم های توزیع شده در شبکه ویدیویی با توجه به توزیع نسبتاً گسترده فیلم در مغازه ها، در ظاهر چندان اهمیت نداشته باشد اما از آنجا که عموم مغازه داران رغبتی به تامین فیلم خارجی نشان نمی دهند و معمولاً طالب فیلم ایرانی و انیمشن هستند، این حسن را دارد که مخاطبان از همه عناوین منتشره با خبر خواهند شد و می توانند فیلم های مورد علاقه خود را به مرکز سامنه سفارش دهند.

همچنین موسسات می توانند فهرستی از فیلم های موجود در آرشیو خود را در اختیار سامانه قرار هند تا علاقمندانی که موفق به تهیه آنها از سطح شهر نمی شوند، مشکل کمتری در این زمینه داشته باشند.

البته هنوز معلوم نیست که آیا موسسات ویدیو رسانه و یا شرکت های پخش از فعالیت چنین سامانه ای اطلاع دارند یا نه.

یادآور می شود پیش از این سایت اینترنتی فینال شاپ با برخورداری از گنجینه ی قابل اعتنا از محصولات شبکه نمایش خانگی، روزانه ها پاسخگوی دهها سفارش از سراسر کشور است. کد ۵۷۳

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید