روزانه های سینمایی
قلاده های طلا بی محافظ ماند

قلاده های طلا بی محافظ ماند

وقتی موسسه رسانه های تصویری بعد از ۴ ماه بالاخره راضی می شود، دل از محافظ بکند و آرام و بی صدا آن را راهی بازار کند، معلوم است که قلاده های طلا بی محافظ می ماند و دستان نامحرمی آن را مورد دستبرد قرار می دهند.!

یکی دو روز بعد از آنکه موسسه رسانه های تصویری نسخه ویدیویی فیلم محافظ را منتشر کرد، سارقان فرصت را مغتنم شمردند و  با خیانت در امانت قلاده ها را با کیفیتی نازل در شبکه زیر زمینی کشور توزیع کردند.

در دو روز گذشته تلاش زیادی صورت گرفت تا هر چه زودتر نسخه اصلی قلاده ها به بازار عرضه گردد. مجموع این اتفاقات سبب شد تا فیلم محافظ تحت الشعاع این حادثه تلخ قرار گیرد.

محافظ زمستان ۸۸ با پرده سینماها آشنا شد و دوستداران سینمای رزمی- اکشن را با کاری از یک کارگردان جوان آشنا ساخت. در فیلم فیروز قهرمانی و شاگردانش خالق صحنه های جذاب هنرهای رزمی هستند و البته حضور هاشم پور و نقش های خاطره انگیز او در  هیبت قهرمان یکه بزن، به تنهایی قدر و قیمت چنین فیلم هایی را افزایش می دهد.

اواسط دهه هفتاد بود که محسنی نسب با ساخت یاس های وحشی روح تازه ای در سینمای رزمی ایران دمید و تجربه های پیشین در این زمینه را وسعت داد. در حالی که پخش فیلم های رزمی آسیای جنوب شرقی از گذشته تا حال در تلویزیون و ویدیوی کشور بلاوقفه ادامه داشته است، تماشای نمونه وطنی این ژانر برای علاقه مندان خالی از لطف نیست.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    • با شما هم نظرم. صدای فیلم انرژی و تمرکز زیادی را از بیننده طلب می کند و شاید بسیاری چنین صبوری را از خود نشان ندهند.

  • خبر فوری – خبر فوری! سلام همین الان از یکی از نمایندگی های مشهد خبری بهم رسید که فیلم گشت ارشاد فردا احتمالا توزیع میشه

  • سلام محمد جان مطمئن هستی که میاد گشت ارشاد چون هنوز مجوز نسخه شبکه خانگی اش صادر نشده است بعد یکی از نمایندگی های مشهد کی هست شماره اش را برایمان بذار تا ما هم زنگ بزنیم

  • با سلام
    اقای حاجی بیگی میشه خواهش کنم بگید این فیلم انتهای خیابان هشتم کی میاد؟عید فطر هم گذشت
    اقای فروتن عزیز اگه شما هم خبری دارید به ما بگید

    • به نظرم اگر دوستان در سه روز هفته آینده آثار تازه ای را به بازار ندهند، فرصت استثنایی تعطیلات و خانه نشینی بسیاری از آحاد مردم را از دست خواهند داد.

  • جناب فروتن
    همان گونه که قبلا پیش بینی می شد باید از خیر شهریور ماه جاری و نیمه اول مهر ماه آتی هم بگذریم و به نیمه پر لیوان سال ۱۳۹۱ بیشتر امید ببندیم

  • عادت نیمه خوبتر سال از نظر بازار شبکه نمایش خانگی را عرض کردم که همیشه شش ماهه دوم بوده است
    خدا کند تغییرات ارشاد روی این یه عادت خوب شبکه اثر منفی نگذارد

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید