روزانه های سینمایی
سارق شناسایی شد موسسه آستین بالا زد

سارق شناسایی شد موسسه آستین بالا زد

'سعید جابری انصاری' روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری در جهت نظارت بر عرضه محصولات فرهنگی بخصوص در زمینه توزیع الواح فشرده اقدامات قابل توجهی داشته و این اقدامات ادامه دارد.

دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری گفت: نسخه قاچاق فیلم قلاده های طلا در فروشگاه ها کشف نشده بلکه از طریق دستفروشان ارایه می شود و با توجه به انجام جرم مشهود دستفروشان،امیدوارم با همکاری و هماهنگی نیروی انتظامی اقدامات لازم برای برخورد با این افراد انجام شود.

جابری انصاری افزود: امیدواریم نیروی انتظامی با این دتسفروشان برخورد قاطعی داشته باشد و ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی هنری نیز در کنار نیروی انتظامی در این زمینه همکاری های لازم را خواهد داشت.

وی عدم توازن قیمت الواح فشرده را در قاچاق فیلم های سینمایی موثر دانست و اظهار امیدواری کرد با همکاری اتحادیه الواح فشرده، قیمت ها به یک توازن درستی برسد تا متخلفان به فکر قاچاق فیلم نباشند.

دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی هنری به مبارزه با پدیده دایویکس اشاره کرد و از برخورد قاطع با عوامل قاچاق فیلم قلاده های طلا و فروشندگان نسخه قاچاق این اثر سینمایی خبر داد.

همچنین به دنبال توزیع نسخه ویدیویی فیلم سینمایی قلاده های طلا در شبکه زیر زمینی کشور، موسسه رسانه های تصویری صبح امروز تقاضای پروانه نسخه ویدیویی فیلم را رسماً به سازمان سینمایی تسلیم کرد.

به موجب این گزارش با انجام تشریفات اداری صدور پروانه فیلم قلاده های طلا پیش بینی می شود تا اواسط هفته جاری امکان دسترسی مخاطبان به فیلم در شبکه نمایش خانگی کشور میسر شود.

این گزارش می افزاید؛ تاخیر و این دست و آن دست کردن در عرضه ویدیویی فیلم های سینمایی از گذشته تا حال آنها را در معرض سرقت قرار داده است.

در همین ارتباط اظهارات کارگردان فیلم را بخوانید. کد ۵۶۶

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۷ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید