روزانه های سینمایی
وقتی رادیو و تلویزیون پا تو کفش همدیگر می کنند

وقتی رادیو و تلویزیون پا تو کفش همدیگر می کنند

بعد از پخش برنامه موفق رادیو هفت که در این سالها توانسته است، بینندگان زیادی را در شبکه هفت سیما به خود جذب کند، حالا نوبت رادیویی هاست که از خجالت تلویزیونی ها در آیند. به موجب این گزارش، شبکه رادیویی جدیدی که از ابتدای فصل تحت عنوان رادیو تابستانه کار خود را آغاز کرده است، همزمان تصویر استودیوی برنامه خود را بر روی اینترنت به نمایش گذارده است.

این گزارش می افزاید، دوربین ثابتی در یک کادر نسبتاً بسته گوینده رادیو تابستانه را بصورت زنده در پشت میزی که در حال اجرای برنامه است، نشان می دهد.و درفواصل پخش پلی بک ها اسلایدی که یا تصویر یک میکروفن است و یا نوشتاری است که شماره تماس های برنامه را در خود دارد، به نمایش گذارده می شود.

همچنین دوربین ثابت دیگری از پشت شیشه استودیو، اتاق فرمان را در لحظاتی نشان می دهد . البته این دوربین فاقد زاویه مناسب است و تصویر روشن و گویایی را از اتاق فرمان نشان نمی دهد.

به هر حال این امکان برای کسانی که دوست دارند گویندگان مورد علاقه خود را در حالت نشسته و با هدفونی بر گوش ببینند، تجربه بدی نیست.

نشانی اینترنتی رادیو تابستانه این است. کد ۵۶۱

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید