روزانه های سینمایی
هلال ماه در خیابان ۲۴ دیده شد

هلال ماه در خیابان ۲۴ دیده شد

آخرین فیلم سینمایی ایرانی عرضه شده در  شبکه نمایش خانگی فبل از حلول ماه رمضان، خیابان ۲۴ بود. موسسه ریز موج سیستم  پس از توزیع چهار عنوان فیلم ایرانی در آخرین ساعات هفته گذشته، خیابان ۲۴ را بدست شبکه توزیع خود سپرد تا آن موسسه نیز سهمی در طوفان پدید آمده داشته باشد و بیست و پنجمین عنوان ایرانی سال به نام آن موسسه رقم بخورد. نیکی کریمی ، جمشید هاشم پور و حمید گودرزی از جمله بازیگران خیابان ۲۴ به کارگردانی سعید اسدی هستند.

در همین رابطه ایرنا گزارش داده است؛ خیابان بیست وچهارم' داستان مرد و زن جوانی است که برای رسیدن به خواسته های شخصی، زندگی خود را به چالش کشیده و هر یک راهی را برای خود می سازند.

این فیلم هشتمین ساخته سعید اسدی در مقام کارگردان است که سال گذشته بر پرده سینماهای کشور نمایش داده شد.

'خیابان بیست وچهارم' با موضوع اجتماعی و مخاطب بزرگسال در اولین پخش خود با تیراژ ۶۰۰ هزار نسخه و قیمت دو هزار و ۵۰۰ تومان به شکل گسترده توسط شرکت ویدئو رسانه ریز موج در سراسر کشور توزیع شده است.

این محصول سینمایی در قالب یک عدد 'دی وی دی' همراه با بخش های ویژه شامل پشت صحنه، آنونس فیلم، آلبوم عکس و فیلم های آینده این موسسه به شبکه سینمای خانگی کشور عرضه شده است. کد ۵۴۶

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید