روزانه های سینمایی
برنامه آینده ای که با به روز کردن سایت برملا شد

برنامه آینده ای که با به روز کردن سایت برملا شد

پایگاه اطلاع رسانی موسسه هنرنمای پارسیان با اعلام خبر انیمیشن هایی که اخیراً به بازار نمایش خانگی عرضه کرده است، از برنامه های آینده موسسه هم پرده برداشته است. به موجب این گزارش سایت هنرنما در تازه ترین تغییراتی که در محتوای خود داشته است، به مخاطبان نوید انتشار فیلم سینمایی ایرانی فرود در غربت را با بازی پژمان بازغی و جمشید هاشم پور داده است و نیمه دوم سال را هم با انتشار سریال جذاب آوای وحش شروع خواهد کرد.

این گزارش می افزاید؛ در استقبال از بهار عبادت و نیایش هدیه هنرنما به بچه هایی که روزه کله گنجشکی می گیرند، قسمت تازه ای از مجموعه کلاه قرمزی است. کد ۵۲۳

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام دوستان طبق بخشنامه ی ارسالی احتمالا خیابان ۲۴ تا شنبه وارد بازار خواهد شد ببخشید جناب فروتن تیراژ فیلم چقدره که به این سرعت تکثیر شده؟

  • راستی یه سؤال دیگه ایا فیلم با این سرعت بالای تکثیر میتونه دارای پشت صحنه باشه من که فکر نکنم به هر حال ریز موج همه چیش عالی بوده غیر از پشت صحنه که شکر خدا هیچکدومشون پشت صحنه نداشتن!

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید