روزانه های سینمایی
وقتی که ارشاد خستگی آفرین می شود

وقتی که ارشاد خستگی آفرین می شود

تهیه کننده شام ایرانی در گفتگویی اظهار داشته است، حجم اصلاحات و ممیزی های ارشاد به شام ایرانی آنقدر زیاد بود که خستگی را بر دوش سازندگان باقی نهاد و آنها را از ادامه تولید پروژه منصرف ساخت. متن کامل مصاحبه را در اینجا بخوانید. کد۵۱۸

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۷ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام آقای فروتن.میخواستم بگم که خیلی از محصولات شبکه نمایش خانگی به شهر ما یعنی کاشمر نمیاد.اگه میشه یک فروشگاه اینترنتی راه بیفته که ما هم بتونیم محصولاتی رو که میخوایم خیلی سریع به دست بیاریم

  • شام ایرانی ایده خوبی برای  شبکه نمایش خانگی بود. ضمن اینکه قوانین و مقررات بایستی محترم شمرده شود ولی  اگر با انعطاف بیشتری  تصمیم گیری شود فرصتها سوخته نخواهد شد.

  • علی آقا با سلام شما می توانید محصولات شبکه را از نماینده کاشمر اقای فردوسیان به شماره ۲۲۲۲۱۳ و ۰۹۱۵۵۲۲۱۷۰۳ تهیه فرمائید . در صورت تمایل به ارسال کالا از طریق پست می توانید از ارشیو هزار عنوانی مرکز پخش شرکت به شماره ۷۶۴۷۰۰۰ ۰۵۱۱ نیز بهره مند گردید. 

  • جناب علی آقای عزیز
    اگر به هر دلیل خدمات از راه نزدیک دوست عزیزم حسین آقای قندهاری در مشهد رضایت شما را جلب ننمود می  توانید از خدمات از راه دور همولایتیهای خود در مرکز که از طریق وبسایت موسسه هنر نمای پارسیان نیز قابلیت خرید هم دارد به نشانی
    http://www.persanartpic.com
    استفاده نمائید
    مباد که دست نقطه ای از خراسان بزرگ و مهد فرهنگ ایران عزیز از محصولات فرهنگی ومجاز کوتاه باشد

  • جناب آقای فروتن
    اصولا نقل قول خبرنگاران همیشه به نوعی برداشت شخصی آنها میباشد و تخصص آنها برداشتهای خاص و انتخابی از بخشهای مختلف گفتگو میباشد. 
    اما کلام اصلی این است که اصولا وقتی با ساخت یک برنامه موافقت میشود و از ساخت آن بیش از ۱۴ ماه میگذرد و در نهایت با اصلاحات به بازار عرضه میشود چیزی جز خستگی برای سازندگان باقی نمیماند و انگیزه برای ادامه کار از بین میرود و وقتی یک برنامه از لحاظ محتوا و هم از لحاظ استقبال مخاطب از بسیاری از فیلمهای حتی سینمایی موفقتر میباشد برخوردهای اینچنینی واقعا فرصت سوزی میباشد.
    و امروز پس از توزیع قسمت اول خانمها از استقبال مردم غافلگیر شدیم . امید است با حمایت مسوولین و دلگرمی مردم زمینه برای ادامه ساخت فراهم گردد.
    در پایان از همکاری و پیگیری حضرتعالی برای فراهم شدن زمینه لازم برای عرضه این عنوان قدردانی مینمایم.
     

    • ساخت ادامه مجموعه به تشخیص و اراده شما و همکاران بستگی دارد و البته جلب نظر و پیشنهادات مردم و مخاطبان کمک زیادی برای چگونگی تولید مجموعه درآینده خواهد کرد.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید