روزانه های سینمایی
حالا دیگه نوبت عاشقی است

حالا دیگه نوبت عاشقی است

در استقبال از خجسته زاد روز امام عصر (عج) وقت عاشقی و ارادت به ساحت نورانی و قدسی آن امام همام، فیلم سینمایی ایرانی زمانی برای دوست داشتن به بازار ویدیوی کشور ارائه شد. تامین کننده و ناشر فیلم موسسه ریز موج سیستم است. موسسه ای که مدت زمان زیادی از فعالیت آن نمی گذرد ولی بلاوقفه با خرید رایت ایرانی نشان داده است که ظرفیت بالایی برای تهیه و تامین عناوین بیشتری را داراست. ریز موج سیستم در دورانی که موافقت اصولی دریافت کرده بود، سری هم به بازارهای جهانی و منطقه ای فیلم زد و زمینه خرید انبوه فیلم خارجی را فراهم کرد.

زمانی برای دوست داشتن نخستین فیلم تابستانی ریز موج قلمداد شده و حاصل کار کارگردان بنام سینمای کودک و نوجوان ایران، ابراهیم فروزش است.

شاید حضور محسن تنابنده با نقشی متفاوت در این فیلم برای علاقمندان این بازیگر حسن بزرگی به حساب آید. فروزش فیلم را بر اساس فیلمنامه ای از حسین لعلی جلوی دوربین برده است و پایبندی او به مختصات سینمای پاک و بی آلایش کودک را نمایانگر است.

زمانی برای دوست داشتن بیستمین فیلم ایرانی شبکه از ابتدای سال تاکنون است.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۵ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام اقای فروتن 
    از وضعیت  2 فیلم خصوصی و گشت ارشاد چه خبر ؟؟؟؟
    در مورد سریال ۲۴  فصل ششم چطور ؟؟
    لطفا نظر خود رو در مورد سریالهای شبکه در یادداشتی ارئه کنید  !!!!!
     
    ایا فیلم جرم از دعوا خلاص شد یا نه؟؟؟
     
     

    • سلام دوست من چون مدیر نظارتی هستم، بهتر است اجابت درخواست شما در باره سریال ها را به پس از اتمام آنها موکول کنم. به محض اینکه تصمیمی در باره فیلم های موصوف بشود، اطلاع رسانی می کنم. در باره جرم دوستان فیلمسازان جوان و یا گلرنگ باید اطلاع رسانی کنند.

  • ورود بیست فیلم سینمایی ایرانی در مدتی چنین کوتاه نشانه مدیریتی توانمند و بالندگی روزافزون صنعت نمایش خانگی کشور است. در این میان  دو شرکت تصویرگسترپاسارگاد(با همکاری پخش دنیای هنر) و یکتاگستر شرق در عرصه توزیع این محصولات سهم قابل توجهی داشته اند که شایسته تقدیر است.

  • جناب فروتن عزیز
    میشه لطفا راهنمایی کنین تصویر گستر با نام خودش از ابتدای سال چند فیلم ایرانی و یکتا گستر چند فیلم ایرانی پخش کردن؟
    فکر کنم کمی در این مورد اغراق شده باشه چون تا جایی که یادمه موسساتی مثل ریزموج و قرن ۲۱ و بقیه هم خوب فعالیت کرده اند که باید نقش آنها
    هم مورد قدردانی باشد

    • محمد آقا ایشان شاید فقط بحث کمیت را مد نظر نداشته باشد. خیلی در جریان جزییات کار دفاتر و شرکت های پخش نیستم و به اعلام تازه های شبکه آن هم با تاکید بر محتوای فارسی و ایرانی تاکیددارم. حتماً میدانی شرکت هایی توزیع آلبوم موسیقی را بر عهده دارند و شرکت هایی به این کار علاقه مند نیستند.

  • با سلام خدمت آقای فروتن عزیز امروز در خبرگزاری فارس خوندم که فیلم چیزهایی هست که نمیدانی بزودی توزیع خواهد شد خواستم از شما بپرسم آیا در تیرماه توزیع خواهد شد یا موکول میشه به بعد از ماه رمضان؟

    • سلام قربان به احتمال قوی کار را در تیر ماه خواهید دید.
      به نظر این اطلاع رسانی پیش درآمدی برای آگاهی افکار عمومی از برنامه آینده شرکت است. اگر خدا بخواهد موسسات شگردهای تبلیغاتی را بهتر از گذشته به کار گرفته اند.

  •  
    سلام اقای فروتن عزیز خسته نباشید..ایا امیدی به پخش فیلم انتهای خیابان هشتم هست؟با این وضعی که این اواخر پیش اومد
    خواهشا جواب بدید

  • آقا این موسسه تصویر گستر پاسارگاد ترکونده.هر هفته داره یک فیلم میده.انشاء الله این روند ادامه پیدا کنه.(دو هفته پیش در امتداد شهر،هفته ی پیش شب پر ستاره،این هفته پرسه در مه)

  • سلام اقای فروتن گفتید درباره ی فیلم ساعت شلوغی باید پیگر شوم پیگر شدید و چه موسسه ای این فیلم را میخرد ؟

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید