روزانه های سینمایی
مشارکت پارس ویدیو در تهیه فیلمی رکورد شکن

مشارکت پارس ویدیو در تهیه فیلمی رکورد شکن

در جریان نشست رسانه ای فیلم ویدیویی خیابان یک طرفه که قبل از دریافت پروانه نمایش برگزار گردید؛ تهیه کنندگان و کارگردان اثر ادعا کرده اند که این فیلم رکورد فروش را در شبکه نمایش خانگی خواهد زد. در این نشست مدیر عامل موسسه پارس ویدیو نیز به عنوان یکی از تهیه کنندگان این فیلم حضور داشت.

وی در این نشست از گذاردن قفل در نسخه دی وی دی فیلم صحبت کرده و از مردم خواستار کپی نکردن فیلم شده است.

این طور که تهیه کننده و کارگردان فیلم گفته اند، فیلم احتمالاً موفق به دریافت مجوز اکران عمومی نخواهد شد زیرا پروانه ساخت آن از ابتدا برای ویدیو و نه سینما صادر شده است.

نکته حائز اهمیت آن است که قبلاً با عرضه سریال و فیلم سینمایی، شبکه رکورد یک میلیون نسخه را پشت سرگذاشته است و عوامل فیلم خیابان یک طرفه باید به شکستن شمارگانی بیش از این مقدار، فکر کنند.

خیابان یکطرفه ۲۰ تیر اکران خصوصی خواهد داشت و احتمال می رود برنامه ویژه پارس ویدیو برای عید فطر باشد.

گزارش خبر آنلاین را از این نشست بخوانید.کد ۵۰۷

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با توجه به اینکه مدت ها از زمان پخش آخرین فیلم سینمایی پارس ویدئو می گذرد، آیا این موسسه مجوز پخش فیلم ویدئویی دارد؟

    • به درخواست اتحادیه موسسات ویدیو رسانه به اینگونه موسسات تا پایان تابستان فرصت داده شده است تا آمادگی لازم را برای تامین فیلم پیدا کرده و در این فاصله مجار باشند؛ تعداد مشخصی فیلم خارجی عرضه کرده و برای عرضه فیلم با محتوای فارسی محدودیتی نداشته باشند.

  • سلام دوباره به دوستانه عزیزم فردا صبح فیلم مامان بهروز منو زد از افق رسانه پاسارگاد و فیلم زمانی برای دوست از موسسه ریز موج پخش خواهد شد

  • سلام
    آیا سریال لاست بازم میاد
    لطفا یه خبر جدید بدید
    ما به نمایندگی از خیلی از دوستانم که این سریال دوبله دنبال میکنیم میگم
    که یه خبر بدید اگه نمیاد بریم زبان اصل ببینیم؟
     
    با تشکر

    • التزام نداشتن بعضی از موسسات به ادامه دوبله و آماده سازی سریال های خارجی، قطعاً ملاک و معیار روشنی است تا پس از آن اجازه واگذاری سریال های تازه ای به این گونه موسسات داده نشود.

  • آقای پارس ویدئو خواهشا ادامه سریال لاست رو بدین تو بازار. ۳ فصل کامل خریدم و سریالم که این همه هزینه کردم ناقص مونده با قیمت بالاتری بدین بیرون تا ضرر نکنید ما طرفداران سریال های لاست و ۲۴ حاضریم برای هر پک ۳-۴ قسمتی ۷-۸ هزار تومن هم پولبدیم فقط خواهشا به کارتون ادامه بدین

    • با گذشت ۱۲ روز از اکران عمومی فیلم های ایران برگر و استراحت مطلق تلویزیون با نمایش تیزر آنها موافقت نکرده است. با رویکرد حاکم بر رسانه ملی عدم نمایش تیزر فیلم استراحت مطلق دور از انتظار نبود اما اینکه تلویزیون به تازه ترین فیلم سینماگر معتمد خود، جعفری جوزانی هم اعتنا نکند، سبب شگفتی است مجموع فروش ۵ فیلم اکران نوروزی مرز هفتصد میلیون تومان را پشت سر گذاشته است که تفاوت فاحشی با میزان فروش فیلم های نوروزی در مدت مشابه سال قبل دارد.

      • جالبه آخه ویژه برنامه سال تحویل شبکه دو سیما آقای مسعود جعفری جوزانی و دخترش خانوم سحر جعفری جوزانی را دعوت کرده بود…
        در ضمن آقای نجف زاده برای مجری گری اصلا مناسب نبود به نظرم هر کسی را بهر کاری ساختند…

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید