روزانه های سینمایی
عاشقانه ای از یک دختر نویسنده

عاشقانه ای از یک دختر نویسنده

زندگی پسر جوان سرگشته ای سوژه مستندی برای یک دختر قصه نویس می شود، دگرگونی اساسی شخصیت جوان واله و سرگردان زمانی جدی می شود که رایحه عشق در زندگی اش وزیدن می گیرد. تا همین جا باید متوجه شده باشید که فیلم سینمایی پرستوهای عاشق همانطور که از نامش پیداست، عاشقانه ای برای این روزهای شبکه نمایش خانگی است. ملودرامی که نظیر آن این روزها کمتر دیده می شود.

سینماگر زن کشور خانم فریال بهزاد این اثر را ساخته و همسرش غلامرضا آزادی تهیه کنندگی فیلم را انجام داده است. بازیگران نسل جوان سینما همچون, حامد کمیلی، آنا همتی، نیوشا ضیغمی و…صحنه گردانان ماجراهای پرستوهای عاشق هستند. زمستان گذشته کنسرت روی آب و پرستوهای عاشق با یکدیگر به اکران عمومی درآمدند و حالا در شبکه ویدیویی نیز همزیستی را تجربه می کنند.

فیلم پرستوهای عاشق نوزدهمین فیلم ایرانی شبکه در سال ۹۰ را از نمایندگی های فروش موسسه ویدیو رسانه پرتو آبی در سراسر کشور بخواهید.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲۱ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • جناب آقای فروتن
    عشق و عاشقی را ول کنید
    بچسبید به مالیات فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی که باز تیر ماه شد و دارئی پیرامون معافیت فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی اقدامی صورت نمی دهد واظهار نامه ها را سنگین تنظیم مینماید نمی دانم چه گناهی این فروشگاهها  ی عرضه محصولات فرهنگی چه گناهی تنجام دادند که هم از خودی باید چوب بخئورند هم از غریبه

  • جناب جعفری با سلام
    چنانچه دوستان فروشگاه دار از اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و یا شهر محل فعالیت مجوز فعالیت داشته باشند و در موعد مقرر اظهارنامه تسلیم نمایند طبق بند ل ماده ۱۳۹ شامل معافیت می شوند . اگر دوستان در کنار عرضه فیلم به فروش لوازم جانبی کامپیوتر،سی دی خام ، فلش وغیره مبادرت ورزند نسبت به درآمد همان بخش شامل مالیات خواهند شد.

    • جناب آقای قندهاری
      همه شرایطی که شما می فرمائید درست و فروشگاهها هم اظهارنامه سال به سال  تسلیم نموده اند و هیچ گونه فعالیتی غیر از محصولات فرهنگی انجام نمی دهند که نمونه پرونده برای جناب آقای فروتن ارسال نمودم متاسفانه سازمانی که متولی  حمایت از مراکز فرهنگی هست یا حوصله ندارد یا توان مقابله با عدم جرای قانون مورد حمایت خود را ندارد مشکل و درد از کجاست مشخص نیست

  • سلام 
    ببخشید پرستوهای عاشق امروز توزیع شده   
    در مورد فیلم جدید رسانه های تصویری چه خبر ایا  جشنواره ویدیویی دست از سر ما برداشت یا نه چون فیلمهای خوبی رو رسانه ها خریده که    منتظرم  انها رو ببینم 
    فیلم جرم  متعلق به فیلمسازان جوان دارد یا ریز موج ؟
     
     

  • جناب جعفری با سلام و خسته نباشید
    طبق شرایطی ( ۱- پروانه فعالیت ارشاد ۲ – تسلیم اظهارنامه )که خدمتتان عرض کردم فروشگاه های مشهد از معافیت مالیاتی استفاده می نمایند .جهت تبادل نظر و همکفری بیشتر لطفا با اینجانب و یا آقای اسکافی رئیس اتحادیه محصولات فرهنگی مشهد به شماره ۰۹۱۵۱۸۲۴۴۱۶ تماس بگیرید. 

  • سلام خدمت آقای فندهاری وجعفری
    درشهراصفهان امسال اداره ارشاد این شهر مجوزهای سالیانه را تمدید ننموده اندوفرمودندشما زیرنظراتحادیه عرضه محصولات فرهنگی فعالیت نماییدودیگه کاری به ارشاد ندارید.وقتی به اتحادیه مراجعه کردم  گفتند اگراین اتفاق بیفته دیگه نمیشه ازمعافیت مالیاتی استفاده کرد وخودماهم پیگیرهستیم که اینطورنشه .ولی اینطور که معلومه بعدازحذف بازیهای رایانه ای ازمجوز اداره ارشاددر سالهای قبل ،دیگه مجوزی هم ازارشاد به ویدیو کلوپها داده نمیشه.آقای فروتن شمادراین زمینه اطلاعی دارید

  • آقا مهدی
    همه خبر دارند و با هماهنگی یک دیگر کمر به قتل ما ها بستند فروش فیلم و کسب درآمد از افراد …. مالیات و گرفتاریش برای  ما و امثالهم

  • آقای فروتن اگه جنابعالی اطلاعی دارین میشه دلیل اینکاررو توضیح بدید.آقای جعفری  فکرنکنم تضعیف ویدیو کلوپها به نفع شرکتها هم نباشه چون بسیاری ازعناوین خارجی وهندی بیشتردرویدیو کلوپها مصرف داره خصوصا درشهرستانها.ولی دلیل اینکارارشادروهم نمیدونم چیه!!!!!!اینها اومدند جهت رونق وفروش بیشترمجوزتوزیع درسوپرمارکت و لوازم التحریرفروشیهاوکامپیوتری و …….غیره رو صادرکردند ولی ازاینطرف محدودیتها رو جهت ویدیوکلوپها اعمال میکنند.

    • کدام محدودیت؟ اجاره و کرایه فیلم از گذشته تا حال در انحصار ویدیو کلوپ ها بوده است. فروش فیلم در سایر مراکز واجد شرایط با مجوز مرجع قانونی – وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی- و همکاری مجامع صنفی بلامانع تشخیص داده شده است.

      • سلام مثل اینکه بی خبرید که کرایه کردن فیلم دیگه به تاریخ پیوسته این روزا کسی دیگه فیلم کرایه نمی کنه

        • در کشورها بویژه ممالک توسعه یافته، کرایه فیلم امر رایج و متعارفی است و دلیل آن هم پر هزینه بودن خرید فیلم بویژه در هفته های نخستین انتشار است. بدیهی است با توسعه شبکه های کابلی و بالا رفتن سرعت اینترنت در کشورهایی هم تیراژ نسخه فیزیکی فیلم بشدت کاهش یافته و کاربران، فیلم های درخواستی خود را در ازای مبلغی مشخص در سیستم های خانگی، موبایل یا تبلت می بینند. با اتخاذ راهبرد کاهش قیمت فیلم، موسسات راهی را پیش گرفتند تا تیراژ بیشتری از فیلم هایشان به فروش برود. مع الوصف در شهرهای زیادی مردم نسخه کپی فیلم ها را کرایه می کنند و به بهای اندکی فیلم مورد علاقه خود را می بینند. البته در شرایطی این کار صورت می گیرد که کپی کارها بساط پهن نکرده باشند و با فرمت دایویکس تعداد زیادتری فیلم را به بهایی ناچیز به خلق اله نفروخته باشند.نمی دانم بازهم در زمره بی خبران هستیم یا نه؟

  • با سلام.اقای فروتن ایا فیلم های (ساعت شلوغی وشب ) را هیچ موسسه ای خریداری نکرده است

  • سلام آقای فروتن چقد این شرکت ریز موج دی وی دی هاشو بد رایت میکنه الان من زمانی برای دوست داشتن و پسر آسمانی رو گرفتم ولی متاسفانه آخرش نمیدونم روی دی وی دی چسب ریختن نمیدونم چیه؟ به فروشنده گفتم گفت همه اینجورین. میشه پیگیری کنین؟

    • سلام
      به اعتراف همه دست اندرکاران مدیریت کیفی خوب و حساب شده ای بر خط تولید کارخانه حاکم است و تاکنون سفارش دهندگان نارضایتی از آن نداشته اند. مگر آنکه کوزه گر از کوزه شکسته آب بخورد. ! اگر در تهران هستید؛ نمونه محصول را به دفتر مرکزی ریز موج ارسال کنید. همچنین در سایت اینترنتی کارخانه هم می توانید راه تماس را پیدا کنید.

  • اقای فروتن سلام .ا میخواستم بدانم که فیلم های (نفرین و نخودی) هیچ موسسه ای خریداری  نکرده است.لطفا پاسخ دهید.مرسی

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید