روزانه های سینمایی
فیلم های تازه ای زیر ذره بین نقد می روند

فیلم های تازه ای زیر ذره بین نقد می روند

دکتر مجید شاه حسینی از صاحب نظران و منتقدان سینمای جهان دو عنوان فیلم خارجی شبکه ویدیویی را نقد می کند. به موجب این گزارش دکتر مجید شاه حسینی برای نقد و بررسی و نشانه شناسی سری فیلم های سینمایی بیگانه و نیز فیلم سینمایی جنگجویان اعلام آمادگی کرده است. توزیع و انتشار این مجموعه در نیمه دوم سال به ضمیمه تحلیل یاد شده صورت خواهد گرفت.

سری فیلم های بیگانه موضوعی علمی تخیلی دارند و در ۵ قسمت طی سال های گذشته به نمایش در آمده اند. جنگجویان عنوان تازه تری است که تمی میتولوژیک و قصه ای اساطیری دارد.

این گزارش می افزاید؛ دکتر شاه حسینی در سوابق اجرایی خود سه سال مدیریت بنیاد سینمایی فارابی و چهار سال عضویت در شورای بازبینی نمایش خانگی را دارا می باشد. وی پیش از این در برنامه سینما ماورا در شبکه ۴ سیما، به همراه دکتر بلخاری و دکتر عالمی به بهانه نمایش فیلم های روز سینمای جهان در حوزه اندیشه به واکاوی مضامین آنها می پرداخت. کد ۴۹۹

 

 

 

 

 

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۵ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • فکر می کنم منظور شما سری فیلم های جنگ ستارگان (جنگ های ستاره ای) باشد. سری بیگانه با فیلم جدیدی که ریدلی اسکات روانه ی سینماها کرده است (پرومته) به پنج فیلم رسیده است.

  • فیلم شرلوک هولمز ۲ فردا در سراسر کشور توسط شرکت هنر اول توزیع می گردد.تامین کننده این فیلم موسسه قرن ۲۱ می باشد

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید