روزانه های سینمایی
زنی از ونوس مردی از مریخ

زنی از ونوس مردی از مریخ

پانزدهمین فیلم سینمایی ایرانی شبکه از صبح امروز توزیع شد. زنان ونوسی مردان مریخی به کارگردانی کاظم راست گفتار با فضایی شاد و مفرح از امروز مهمان خانه های مردم شد.

عبارت نام آشنای برترین های سینمای ایران بر روی جلد این محصول حالا دیگر مخاطبان را به ناشر این اثر یعنی فیلمسازان جوان دلالت می کند.

زنان ونوسی مردان مریخی در اکران عمومی با محدودیت سنی به نمایش درآمد و به ذائقه عده ای هم خوش نیامد. پخش تیزرهای فیلم از تلویزیون و حضور بازیگرانی چون بهاره رهنما و امین حیایی کافی بود تا سینماهای نشان دهنده فیلم، روز خوشی را به خود ببینند.

تجربه نشان داده است، فیلم هایی از این دست در شبکه با پاسخ گرمی از سوی مخاطبان روبرو می گردند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۶ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • فیلمی دیگر از فیلمسازان جوان و دور زدن مجدد همه ی ملت! بقول شما زبانمان مو درآورد از بس پرسیدیم این موسسه چه زمانی ورود آقایان ممنوع را توزیع می کند. البته من هم اگر جای مدیران این موسسه بودم و اینگونه مورد تقدیر قرار می گرفتم خدا را هم بنده نبودم. خوشم می آید که این موسسه با زرنگی مجوز فیلم جدیدش را گرفت اما باز هم ورود آقایان ممنوع را پخش نکرد.

    • سکوت خوانندگان سایت کافه سینما احتمالاً بدان خاطر آن است که فهمیده اند؛ دلیل انتخاب این اثر ربطی به کیفیت نسخه اولیه فیلم نداشته است.

  • همین درجه بندی سنی خیلی خوب است دیگه بهتر از  سانسور است  ای کاش این کار ادامه داشته باشد   به جای سانسور درجه بندی سنی و مخاطب هم میفهمد و انتخاب میکند   و  باور کنید مردم راضی تر هستن   
    چطور است به جای سانسور برای گشت و خصوصی  درچه بندی  سنی رو انجام دهید  

  • آقای فروتن، مستند استاد انتظامی (و آسمان آبی) آیا در شبکه نمایش خانگی توزیع میشه؟در ضمن یه حبه قند چی شد به نظر شما بالاخره توزیع میشه؟

    • با سلام آیا شما فیلم زنان ونوسی را مشاهده نموده‌اید یا آنکه با پیش‌زمینه‌ی ذهنی قبلی نظر داده‌اید؟ همکاران محترم موسسه فیلمسازان در تلاش هستند عناوین جدید با حداکثر کیفیت ممکن(البته با در نظر گرفتن کیفیت سورس دیجیتالی اخذ شده از تهیه‌کننده) منتشر شود.

      • پسندیده نیست اگر سمتی رسمی در موسسه دارید با نام مستعار اطلاع رسانی کنید. همچنین مخاطبان شهرستانی از عرضه نسخه دوم فیلم ورود آقایان اظهار بی اطلاعی می کنند. چرا؟

        • جناب آقای فروتن
          با سلام و سپاس از امکان تبادل نظرات در سایت وزین روزانه‌های سینمایی
          همانطور که مستحضر هستید پیامها و اطلاع رسانی‌ رسمی گلرنگ(گروه صنعتی و شرکت‌های پخش در حوزه فرهنگی) از طریق آقای بصیری اعلام می‌گردد و اطلاع رسانی اینجانب نیز بصورت غیر رسمی و توضیح مواردی است که پاسخگویی رسمی نیاز ندارد.
          مرور همیشگی و اطلاع از نظرات عمومی و تخصصی طیف گسترده‌ی مخاطبین سایت، مورد علاقه اینجانب به عنوان یکی از علاقه‌مندان شبکه نمایش خانگی است و ارائه‌ی نظر در برخی موارد اظهار نظر شخصی است.
          توزیع نسخه‌ی دوم ورود آقایان ممنوع نیز بصورت محدود انجام گرفته و در صورت درخواست قابل سفارش بوده است. توجه به این نکته ضروری است که این عنوان مربوط به سال گذشته بوده و با همان قیمت قبلی عرضه شده است و به دلیل پخش مکرر از تلویزیون سفارش‌های دریافتی بسیار جزئی و محدود است. تلاش می‌شود توزیع منسجم‌تری در روزهای آتی در شهرستانها انجام شود.
          مجددا از حسن نظر جنابعالی و همراهان محترم شبکه نمایش خانگی سپاسگزارم.
          سید مجتبی میرمجیدی
           

          • سلام اقا مجتبی اگه واقعا موسسه فیلم سازان جوان می خواد جبران کنه باید نسخه بی کیفیت ورود اقایان را با نسخه عالی ان را تعویض کنه یعنی اطلاع رسانی می کرد مردم نسخه های بی کیفیت را تحویل و نسخه با کیفیت  را تحویل می گرفتند  هر جای دنیا بود همین کار را می کردند..

  • عرض سلام وخسته نباشید خدمت جناب آقای فروتن
    صبح اموز فیلم مقلد شیطان از موَسسه هنر نمای پارسیان در  سراسر کشور توزیع شد
    با تشکر
     

  • با سلام  .اقای فروتن   ایا نسخه اصلاح شده فیلم ورود اقایان ممنوع در تهران توزیع شده است  یا نه .  (اگر فیلم مربوطه توزیع شده دوستانی که این فیلم را خریداری کرده اند  ادرس بدهند تا ما هم بخریم ]چون از هر سوپر مارکت ومراکز مجاز  فروش فیلم سیوال کردم اظهار بی اطلاعی کردند)  در ضمن اقای فروتن از فیلمهای گشت ارشاد وخصوصی چه  خبر.منتظر جواب شما اقای فروتن ودوستان هستم

    • ۱-به جوابی که سید مجتبی در این زمینه داد، رجوع کنید. ۲- با بازگشت رییس سازمان از سفر خارج از کشور، این هفته باید در باره این موضوع تصمیم گیری شود.

  • سلام
    جناب فروتن نسخه جدید ورودآقایان که درشهرستان توزیع نشده واگه قرارباشه تعویض نشه ومجدد خریداری بشه چه کاریه ! این دوستان بهتره ازهنراول یادبگیرندالیته اگرمیخواهند توکارشون موفق باشند

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید