روزانه های سینمایی
تصویر گستر پاسارگاد پیشتاز در تامین فیلم ایرانی

تصویر گستر پاسارگاد پیشتاز در تامین فیلم ایرانی

با صدور پروانه نمایش قبرستان غیر انتفاعی به نام موسسه تصویر گستر پاسارگاد، تعداد مجوزهای دریافتی این موسسه به پنج عنوان بالغ شد.

به موجب این گزارش؛ از ابتدای سالجاری مجموعاً ۱۵ پروانه  برای انتشار فیلم های ایرانی صادر شده است که سهم موسسه رسانه های تصویری دو فیلم و موسساتی نظیر قرن جدید، قرن ۲۱، لوح طلایی، افق رسانه پاسارگاد، مه آب، سوره ، ریز موج سیستم و فیلمسازان جوان هر کدام  پروانه توزیع یک فیلم ایرانی را دریافت کرده ند. کد ۴۵۷

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۶ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ایرج قادری از یک جهت قابل تقدیر است و آن هم اینکه طی نزدیک به پنج دهه در سینمای ما فعالیت کرده و سعی کرد تا می تواند شرایط را برای فعالیت سینمایی اش فراهم آورد. به این دلیل برای ایشان بسیار احترام قائلم چراکه او حدود ۵۰ سال مقاومت کرد و با حفظ کردن خودش، فیلم ساخت. دقت کنید که بسیاری از سینماگران ما ظرف یک دهه به ناگاه چهره می شوند و به سرعت هم از خاطره ها محو می شوند. شوخی نیست؛ ایرج قادری نزدیک به پنجاه سال در سینمای ما فعالیت داشت و تقریبا همواره هم نامش کنجکاوی برانگیز بود.

  • با سلام خدمت اقای فروتن میخواستم ببینم که موسسات(پرده نقره ای  .تصویر دنیای هنر.پارس ویدیو) هیچ فیلم سینمایی ایرانی خریداری نکرده اند .با تشکر. علیرضا نوروزی

  • سابقه آقای اسدزاده نشون داده ایشون هر جایی باشه تعداد قابل توجهی فیلم ایرانی را بخودش جذب می کنه. امیدوارم همچنان با موفقیت به راه خودشون ادامه بدهند.

  • با سلام خدمت آقای فروتن و آقای اسد زاده عزیز

    آقای اسد زاده فیلم نارنجی پوش برا موسسه شماست اگر هست کی توزیع میشود ؟

    آقای فروتن پس فیلم زنان ونوسی مردان مریخی چیشد ؟ کی توزیع میشود ؟

    با تشکر

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید