روزانه های سینمایی
سبد کالایی قرن جدید در بازار

سبد کالایی قرن جدید در بازار

خرید تولیدات تلویزیونی یا همان تله فیلم به ندرت توسط موسسات صورت می گیرد اما استثنائاً خرید عناوین با کیفیت و پر مخاطب در دستور کار بعضی از موسسات بوده است. سال گذشته تله فیلم دیدنی قصه ها و واقعیت ها علیرغم پخش مکرر از سیما از سوی موسسه قرن ۲۱ تامین و عرضه شد. در بین فیلم هایی هم که اخیراً موسسه فرن جدید روانه بازار کرده است، چشمم به تله فیلم تازه ای از شبکه سوم سیما افتاد که به احتمال قوی از آن شبکه پخش نشده است. نام فیلم سرشاخ است و بازیگرانی همچون رویگری، فلور نظری و امیرمحمد زند در آن بازی کرده اند. سرشاخ را محمود معظمی کارگردانی گرده است. سرشاخ به عنوان فیلم غیر کمدی و لیدر؛ فیلم های خارجی جذابی نظیر مقصد نهایی ۵، جانی گیتار و فیلم های رزمی، مبارزان جدید شائولین و مرد جدید را پشت سر خود دارد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • روز وصل دوستداران یاد باد
    یاد ایامی که آقایان جعفری و رحمتی در گلشن موسسه قرن ۲۱ و شبکه نمایش خانگی نزدیک به یک دهه از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۰ با هم فغانی داشتند و به قول امروزیها کولاک میکردند به خیر…
    و حیف آن همه انگیزه که الان به بازپخش تلف فیلمهای تلویزیونی تقلیل یافته است…
    یاد باد آن روزگاران یاد باد

    • از فرهاد خان رحمتی خبر ندارم ولی آقای جعفری با انگیزه لازم تامین فیلم خارجی را دنبال می کنه. هر چند بازار مثل گذشته نیست و رقبای رسانه ای دیگری سهم عمده بازار را به خود اختصاص داده اند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید