خرید تولیدات تلویزیونی یا همان تله فیلم به ندرت توسط موسسات صورت می گیرد اما استثنائاً خرید عناوین با کیفیت و پر مخاطب در دستور کار بعضی از موسسات بوده است. سال گذشته تله فیلم دیدنی قصه ها و واقعیت ها علیرغم پخش مکرر از سیما از سوی موسسه قرن ۲۱ تامین و عرضه شد. در بین فیلم هایی هم که اخیراً موسسه فرن جدید روانه بازار کرده است، چشمم به تله فیلم تازه ای از شبکه سوم سیما افتاد که به احتمال قوی از آن شبکه پخش نشده است. نام فیلم سرشاخ است و بازیگرانی همچون رویگری، فلور نظری و امیرمحمد زند در آن بازی کرده اند. سرشاخ را محمود معظمی کارگردانی گرده است. سرشاخ به عنوان فیلم غیر کمدی و لیدر؛ فیلم های خارجی جذابی نظیر مقصد نهایی ۵، جانی گیتار و فیلم های رزمی، مبارزان جدید شائولین و مرد جدید را پشت سر خود دارد.
۳ comments
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
شما همچنین دوست خواهید
غیبت ناموجه جذابیت
عباس رافعی کارگردان فیلم سینمایی «غیبت موجه» در آستانه اکران فیلمی که پنج سال از زمان ساخت آن میگذرد گفته بود: «امیدوارم این فیلم در چینش اکرانش ضربه نخورد و «غیبت موجه» لای فیلمهای کمدی له نشود.» بخت با رافعی یار...
۵ شهریور ۱۴۰۴
صدای این تکگویی آزاردهنده است
شبکه اول تلویزیون حدود ساعت یازده شب برنامه حماسه خوان را پخش میکند. مجری برنامه دکتر رجبی مورخ تاریخ اسلام در وسط و در طرفین او دو میهمان نشسته است. موضوع برنامه در باره اینترنت و ضرورت اعمال مقررات و تنظیمگری برای...
۱۷ مرداد ۱۴۰۴
«حکایتهای کمال» خواندنی، نه دیدنی
سالهای دور محمد میرکیانی نویسنده پرکار ادبیات کودک و نوجوان، داستانی را با عنوان حکایتهای کمال منتشر کرد. بر اساس این کتاب پنج جلدی سال ۱۳۹۸ سریالی به همین نام ساخته شد. امسال سری دیگری از این داستان اپیزودیک مورد...
۷ مرداد ۱۴۰۴
آیا برای موسسه قرن جدید امسال پروانه نمایش فیلم خارجی جدید صادر نشده؟
روز وصل دوستداران یاد باد
یاد ایامی که آقایان جعفری و رحمتی در گلشن موسسه قرن ۲۱ و شبکه نمایش خانگی نزدیک به یک دهه از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۰ با هم فغانی داشتند و به قول امروزیها کولاک میکردند به خیر…
و حیف آن همه انگیزه که الان به بازپخش تلف فیلمهای تلویزیونی تقلیل یافته است…
یاد باد آن روزگاران یاد باد
از فرهاد خان رحمتی خبر ندارم ولی آقای جعفری با انگیزه لازم تامین فیلم خارجی را دنبال می کنه. هر چند بازار مثل گذشته نیست و رقبای رسانه ای دیگری سهم عمده بازار را به خود اختصاص داده اند.