روزانه های سینمایی
حاشیه نگاری کسب و کار من است!

حاشیه نگاری کسب و کار من است!

حاشیه های ایجاد شده برای سریال قلب یخی و سبقت رسانه های مکتوب و مجازی برای پرداختن به موضوع ایست قلب یخی، بیش از آنکه دغدغه جدی اهالی رسانه را برای تداوم ساخت یک سریال نمودار سازد، نوعی بزرگ نمایی در باره حضور یا عدم حضور سوپر استارها در این پروژه است. آنچه که در خبرها و گزارش های تقریباً مشابه منابع خبری مغفول است و کمتر اشاره ای به آن می شود، خط سیر قصه در دو فصل اول و ادامه ای قصه ای است که باید سرانداخته شود و در نهایت مخاطب را از بلاتکلیفی خارج کند.
به نظر می رسد اغلب نویسندگان و گزارشگرانی که فقط حاشیه ها را دیدبانی می کنند، سریال را ندیده اند و از کم و کیف آن بی خبرند.
به همین خاطر؛ چندان عجیب نیست که در باره سری جدید قهوه تلخ و سریال ساخت ایران تاکنون کمتری مطلبی منتشر شده و کمتر فرد تیز بینی به نقد و بررسی آنها پرداخته است. فقط خدا نکند مجوز یکی از قسمت های این دو سریال با تاخیر صادر شود. بازیگری به سیاست قهر و ناز متوسل شود، نویسنده ای یا دستیار کارگردانی به دلایلی از گروه جدا شود و کافه را به هم بریزد. خواهید دید که به طرفه العینی شیپور جنگ نواخته می شود. خبرنگارها با سرکشی به اردوگاه طرف های دعوا، خبرهای راست و دروغ را به هم می بافند و خلاصه آشی می پزند که یک وجب روغن رویش باشد.! کد ۴۳۴

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • salam ghorban
    ye soale kheily mohem
    man chand sale badjoor donbale 3 ta serialam
    ۱- kote jadooi
    ۲- donyae shirin
    va az hame bishtat: 3- roozi oghabi
    aya sooroosh in 3 serialo tahala ddade biroon va kollan chejoori mishe inaroo tahie kard
    lotfan khaheshan rahnamaii konid

    • سلام
      بله سروش این فیلم ها را توزیع کرده است. به فروشگاه یا دفتر مرکزی سروش مقابل خیابان جام حم مراجعه کنید.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید