روزانه های سینمایی
فضای باز با طعم کپی و دانلود

فضای باز با طعم کپی و دانلود

روزنامه بانی فیلم در شماره امروز خود- پنج شنبه ۴ خرداد- خبر از دورخیز کمال تبریزی و رضا عطاران برای ساخت سریال در شبکه نمایش خانگی داده است. به گزارش این روزنامه نام سریال کمال تبریزی سمفونی بزن بکوب است و فرهاد توحیدی آن را نوشته است. این روزنامه به نقل از منابع خود یه سریال دیگری به کارگردانی رضا عطاران اشاره کرده و مدعی شده است ، سروس صحت نگارش قیلمنامه آن را در دست انجام دارد.

این روزنامه کوچ سریال سازان از سیما به شبکه نمایش خانگی را سیاست های ممیزی سازمان صدا و سیما و فضای باز شبکه نمایش خانگی دانسته است.

در صورت دریافت خبرهای تکمیلی از شورای پروانه ساخت، مراتب به آگاهی شما خوانندگان خواهد رسید. کد ۴۲۶

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۱ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • آواز دهل شنیدن از دور خوش است! فضای شبکه ویدئویی بازتر از صدا وسیما نیست. ممیزی در بدترین شرایط از بدو تاسیس شبکه ی ویدئویی قرار دارد. احتمالا بخاطر منفعت بیشتر پا به این فضا گذاشته اند.

  • حالا این خبر از بانی فیلم حقیقت دارد یا نه   
    اگر این طور است عالی است   چه میکنه این شبکه  این شبکه نمایش خانگی  
    تلویزیون از بعد سریال و برنامه  به بن بست رسیده و ریزش مخاطب که بیداد میکنه !

    • قبلاً هم عرض کرده ام هر قدر نسخه بیشتری از محصولات فروش برود، انگیزه سرمایه گذاری بیشتر می شود و هنرمندان هم می توانند در فضای تازه ای تنفس کنند.

  • سلام
    استفاده از عبارت فضای باز در شبکه نمایش خانگی در حد یک مزاح ساده است و از همه دست اندر کاران این صنعت تقاضا دارم بسیار هوشیارانه با اینگونه اظهار نظرات برخورد نمایند چون بیم آن میرود که اینچنین اظهار نظراتی زمینه ساز افزایش فشار و محدودیت بر فضای شبکه نمایش خانگی باشد و گرنه چطور میتوان از کنار عدم صدور مجوز برای برنامه شام ایرانی به راحتی گذشت در حالی که برنامه ای چون گپ که بطور مشخص شالوده اصلی خود را از این برنامه وام گرفته است به راحتی از سیمای جمهوری اسلامی در حال پخش میباشد….. توجه به نکات پنهان مطالب و اطهار نظرهای اینچنینی و حتی بروز عکس العمل مناسب عاملی بازدارنده در مقابل سواستفاده های احتمالی خواهد بود. 

  • کی نظر می دهند؟ مردم تا کی باید منتظر بمونند؟آقای فروتن یعنی درحیطه وظیفه شما نیست وشخص بالاتری باید دستور(نظر)بده.اینم داره مث قهوه تلخ۲۶میشه اگه امروز یا فردا شنیدیم کپی ش پخش شده زیاد نباید تعجب کنیم.ایکاش کمی درس میگرفتیم و کمی هم …ولش کن

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید