احتراما به استحضار می رساند دومین مرحله توزیع ویدئو رسانه پارسیان در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۳۰/۲ و ۳۱/۲ سال جاری با عنوان سینمایی "شب حورا" به یاری پروردگار و همت والای نمایندگان محترم توزیع در سرتاسر ایران عزیز انجام پذیرفت .
لذا با عنایت به "لم یشکر المخلوق لا یشکر الخالق" بر خود فرض می دانیم بدین وسیله از زحمات تمامی نمایندگان گرامی که با درایت و تلاش خستگی ناپذیر خود گامی موثر در جهت حمایت از عرضه محصولات نمایش خانگی برداشتند قدردانی نموده و از خداوند متعال خواستاریم با قوت بخشیدن به بازوان پرتوان و تفکر خلاق این بزرگواران که در قالب مجامع نمایندگان، نمایندگان مستقل و حتی فروشگاه های فعال در اقصی نقاط کشور، همواره پشتیبان و همراه ما بوده اند، بیش از پیش در جهت توسعه صنعت شبکه نمایش خانگی گام برداریم.
کد ۴۲۵
قندهاری مدیر عامل موسسه پارسیان مشهد
عرض سلام و خسته نباشید وآرزوی موففقیت برای تمام ویدئو رسانه ها
نمیدونم پارسیان مشهد چه توقعی از نماینده ها داره وچه تعدادی کالاعرضه کرده ولی اون چیزی که من میدونم به این شرح
استان همدان ،یزد،کرمانشاه،کرمان،کردستان،قزوین،سمنان،چهار مهال ،اردبیل،آذربایجان غربی،گلستان،لرستان،مرکزی اراک
میشه گفت تعطیلن وکپی در این استانها بیداد میکنه وبه رشد خیلی زیادی رسیده نه این که بقیه استانها این مشکل نداشته باشند ولی
بهتر از این استانها هستند
با تشکر ازمدیر سایت
با تشکر اگر اطلاعات و امار دقیق تری در باره ابعاد این فاجعه و ریخته شدن قبح سرقت اموال دیگران داری، بیان کنید.
خبلی خوشحال میشم دوستان در این دیدگاه شرکت کرده ونظراتشون رو ارئه بدن وراهکاری مناسب پیدا کنند
ممنون
با تشکر ازحسن نظر جناب عالی به استحظار میرساند
اسستانهای فوق حتی به اندازه نصف یک منطقه در تهران هم کالا خرید نمی کنند اگر اطلاعات بیشتری نسبت به اسامی و عملکردآنها بخواهید ارائه میدهم نکته این است که نمایندگان این استانها فعالیت و تلاش خود را انجام میدهند ولی نتیجه دلخواه رو نمیگیرن و حریف افراد کپی کار نمی شوند
ممنون
ممنون میشوم آقای منوچهر منبع خبر و مرجع گزارش موج کپی کاری در استانها ی ذکر کرده بیان نمایند ممنون میشوم
اینجانب شخصا پیرامون کپی کاری در استاان خود به این شدت تکذیب میکنم و حاضرم چنانچه آقای منوچهر پیرامون فیلمهای توزیع شده پارسیان مشهد به تعاد ۲۰عدد در کل فروشگاه های(فقط فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی- کار به مراکز غیر مرتبط ندارم) این استان پیدا نمود جایزه دریافت نمایند
آقای جعفری عزیز ممنونم عرض می کنم خدمتتون
غیراز شما آقای رشیدی نیز در این استان فعالیت میکنند با عنوان آقای قندهاری کاری ندارم میتونید بگید از یک عنوان خوب چند تا خرید میکنید
و در چند فروشگاه توزیع مینمایید
اگر بخواهید میتوانم آمار چند عنوان اخیرتان را برایتان ارسال نمایم انیمیشن وفیلم
سلام
درموردصحت وسقم این اطلاعات نمیدونم ولی مطمئن هستم درشهرستانهایی که اتحادیه عرضه محصولات فرهنگی تشکیل شده بصورت مجزا(یعنی با تحادیه ای ازصنف ذیگر تجمیع نشده) نقش موثری درمبارزه با کپی میتوانند داشته باشند.برای مثال دراصفهان ازیکی از نمایندگان شنیدم بحث فروش فیلم دایویکس وزیرنویس درسوپرمارکتها دراین چندوقته افزایش یافته که این نماینده محترم بامراجعه به ارشادواتحادیه اصفهان گزارش نموده که متاسفانه برخوردجدی با این فروشگاهها نشده جالب اینکه ایشان گفتند رئیس اتحادیه گفته اجازه پلمپ سوپرمارکت را به ما نمیدهند ومااگرهم گزارش کنیم نهایتا دادگاه ومبلغ اندکی جریمه ………..!!!!!! که این امرهم نتیجه بخش نیست واین ادعای ایشان است.آیا این باید جزای این افراد باشه.بنظرمن اگرستادصیانت باهمکاری اتحادیه ها نمایدگان توزیع رسمی درشهرستانهابتوانند فعالترباشند و راهکارقانونی جهت مبارزه با فروش فیلم غیرمجازبالاخص درسوپرمارکتها پیداکنند بسیارموفق خواهندبود.وجناب فروتن آیا این صحت داره که اگرازسوپرمارکتی فیلم غیرمجازکشف بشه نهایتا باجریمه مختومه میشه اگه اینجوره که………
مهدی جان ممنون از صحبت های آرام بخشت. در باره سوالی که کردی اطلاع دقیقی ندارم. به نظر من سوپر مارکت ها چون محل مراجعه خانوارها هستند اگر آلودگی آنها برملا شود، اعتبار و آبرویشان نزد اهالی لطمه دیده و از این بابت تاوان سنگین تری را متحمل می شوند.
جناب آقای منوچهر
فروش عنوان یک مسئله است و خرابی بازار مسئله دیگر و انتشار مسائل خلاف واقع و سیاه نمائی و فروش نرفتن عناوین ضعیف مسئله دیگری است متاسفانه شما همه چیز دا دریگر یکدیگر کرده اید مسلئه در حال حاضر شما کپی است یا فروش ممنون میشوم این دو را از هم جدا نمائید
ممنونم از نقطه نظرتان واهمیت دادن به این موضوع
خیلی خوب میشد از ویدئو رسانه ها می پرسیدیم چرا فروش فیلمهای ۷۰۰/۰۰۰ نسخه به ۲۵۰/۰۰۰
نسخه رسیده وچه اتفاقی افتاده چرا تعدادی از نماینده های قدیم از این صنف رفتندچرا تعداد کلوپهای تهران از۱۲۰۰ عدد به ۶۰۰
عدد کلوپ رسید
دلایل کاهش ویدیو کلوبها درتهران و شهرهای بزرگ بارها بازگو شده است، متناسب نبودن درآمد با هزینه ملک.
جناب آقای فروتن
نظر شما را شخصا قبول ندارم
دلیل کاهش فروشگاهها تیشه ائی است که سالها قبل به پیکره فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی توسط سیاستهای اعمال شده وزارت خانه هم در نمایندگیها و فروشگاهها زده شده است به بهانه گسترش بازار و ایجاد بازار فعالیت بیشتر ولی چکار که اینجا … همه چیز را درهم میکنیم
قربان میدانی که از مبنا با نظر شما مخالفم. دلیلی هم برای تکرار همه آنچه که در سه سال گذشته گفته ام وجود ندارد. چون در وبلاگ و همین سایت قابل دسترسی است. فقط همین قدرعرض کنم که اگر بنا بود در بر همان پاشنه بچرخد، الان شبکه ای وجود نداشت تا در چنین فضایی من و شما با هم گپ بزنیم.
جناب آقای جعفری عزیز
بنده به نوبه خود از شما بابت زحماتی که در این استا ن می کشید تشکر میکنم وکما کان و دورادور شاهد زحمات شما هستم
ولی همه اینها مکمل یکدیگر هستند در کامنت قبلی به یک سری مسائل اشاره کردم من از دیدگاه خودم
به این قضیه کللی نگاه میکنم
جناب آقای منوچهر
آمار ۷۰۰نسخه منفی ۱۸ اینجانب و ارسال ۷۰۰نسخه امانی و فروش تعدادی از آن و آمار ۲۵۰ نسخه شب حورا و ۲۵۰ نسخه امانی برای اینجانب را قبول و واقف هستم که از شرکت پارسیان هستید زیرا آمار اینجانب را صحیح عنوان نمودید ولی دو عنوان توزیع شده توسط شما اینجانب چگونه مقایسه کنم با عناوین دیگری از شرکتهای دیگر که دوباره شما ناراحت نشوید با عنوان یکماه گذشته
اخلاقتو خوب کن – فروش بالای ۲۰۰۰نسخه
فوتبالی ها – فروش بالای ۲۰۰۰نسخه
سریال پاندا – فروش بالای ۱۰۰۰نسخه
آقای منوچهر عزیز مطمئن باشید نمایندگیها برای سود بیشتر هم که شده تمام تلاش خود را بکار خواهند برد تا کالای بیشتری را به فروش برسانند و ویدئو رسانه ها را خانواده خود میدانند و مقایسه کردن عناوین از یکدیگر صحیح نیست و گذشت زمانی که مردم عناوین برایشان مطرح نبود و برای گذران اوقات فراغت خود هر محصولی را خرید میکردند
جناب آقای منوچهری آیا میدانید ویزیتورهائی از شهر مشهد در استانها با جولان دادن خود در مراکز سوپر مارکتی و مراکز غیر مرتبط محصولات رایتی و دایویکس به خورد این شهر میدهند و فروشگاههای ناآگاه به طمع سود بیشتر محصولات ویزتورها را خرید می کنند
آیا میدانید محصولات مکشوفه ما در مرکز غیر مرتبط بیش از فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی میباشد
آیا میدانید محصولات مبتذل و مستهجن کشف شده در یک مرکز سوپر مارکتی بیش از ۷۰۰ نسخه بوده است که ما تا کنون در مراکز محصولات فرهنگی خود اینچنین شاهد نبودیم
جناب فروتن فروش درسوپرمارکت صحیح ولی درچارچوب واصول نه بدون هیچ ضابطه.همین الان سوپرمارکت روبروی ویدیوکلوپ فیلم را به نرخ ۲۰۰۰ت عرضه میکند وقتی بااعتراض ویدیوکلوپ مواجه میشودمیگوید برای من امانی گذاشته اند سودم کافیه!!!!!فروش درسوپرمارکت درجاهایی ازشهرکه خلاءبازاروجودداره خوبه نه کنارویدیو کلوپ با این شیوه فقط روزبه روزبه ویدیو کلوپهای ورشکسته اضافه میشه ودرثانی نظارت هم خیلی مهمه درسوپرمارکت که متاسفانه انجام نمیشه
بزرگوار اگر عده ای از نمایندگان توزیع سنتی و نمایندگان فروشگاه های کشور با جمعی از اتحادیه موسسات ویدیو رسانه و شرکت های پخش نشستی داشته باشند و به مرور بستر نوعی وحدت رویه و همکاری را فراهم کنند، چنین مسائلی قابل حل است. دولت وظیفه مداخله در این زمینه را ندارد ولی اگر لازم باشد؛ به عنوان ناظر در این نشست ها حضور بهم رسانده و به وحدت و ساماندهی کمک خواهیم کرد. متاسفانه در این سه سال هیچ نشانه ای از نزدیکی این مراجع به هم مشاهده نشد. بلکه نقار و شکاف تشدید شد.
آقا مهدی اتحادیه موسسات اشراف خوبی به مسائل و مشکلات دارد. در تهران فروشگاه های مجاز به عرضه فیلم با نشانه و علامت بارزی از سایر مراکز جدا خواهند شد و حریم ویدیو کلوب های موجود هم در نظر گرفته خواهد شد. اگر توفیقی حاصل شد، قابل تعمیم به استانها خواهد بود. در این دوره مدیریتی بر خلاف دوره قبل، به دلیل کثرت موسسات و فیلم ها و برنامه هایی که باید کنترل محتوا شوند، متاسفانه مجالی برای اینکه خودم راساً وارد میدان شوم باقی نمانده است. مطمئن باشید مترصد فرصت برای دورخیز در این زمینه هستم. دعا کنید چنین فرصتی برایم فراهم شود.
جناب فروتن عزیز چرا اینچنین شد ؟اگرعزیزان درتهران به جای تقابل با نمایندگان سنتی تعامل میکردند بهتر بود این دوستان به جای برگزاری نشست و صحبت افرادی رادرشهرستانها جهت توزیع درسوپرمارکت برگزیدند که نه تجربه داشتند ونه…ودردرازمدت هم جواب نگرفتند صحبت در این موارد بسیاراست فقط همین الان هم دیر نیست مدیران شرکتها باید بانمایندگان نشستی برگزارکنند واراهکار عملی پیداکنند نه فقط درحدحرف باشه
گفتند یافت می نشود جسته ایم ما گفت آنکه یافت می نشود آنم آرزوست
آقای جعفری عزیز بنده از پارسیان نیستم همین تعداد کالایی که شما نام بردید در هر منطقه تهران توسط مراکز پخش به تعداد بیشتر توزیع میشود
به عنوان مثال شما عنوانهای مشابه هینن عناوین را درسالهای گذشته بالای ۵/۰۰۰ نسخه توزیع میکردید
حال شما بگویید چه اتفاقی افتاده مخاطبان ما کجا رفته اند وچه بر سر آنها آمده آیا فروش عنوان شب حورا درآن استان با آن جمعییت ۲۵۰
عدد میباشد
دوستان گرامی ام جناب اقای جعفری و منوچهر بزرگوار
همین اول پوزش میطلبم که پابرهنه در بین صحبتهای شما امدم و جسارت میکنم .
ممکنه با اختلاف و تکثر سلایق و عقایدتون به نوعی از بیرون این تریبون نمایی ناخوشایند از این بحث و به نوعی" اختلاف"احساس شود اما از انجایی که همه با هم "هم درد"هستیم و به نوعی سالها یک تنه جور سختی ها و ناملایمتی های شبکه را به تنهایی به دوش گرفته ایم و با سیلی زدن به صورتمان خودمان را سرپا نگه داشته و نشان داده ایم و گفتیم "ما زنده هستیم" اما نباید فراموش کنیم که افراط وتفریط در صنف مان تیشه ای شد بر ریشه ما.
تعریف محصولات فرهنگی به خصوص فیلم در سبد فرهنگی خانواده ها در" سوپر مارکتها"ی معتبر(نه هر دکه و بقالی) کمکی بود شایان برای ارتقا تیراژ و بهتر دیده شدن و فروش محصول در جامعه اما امروز هر دکه ای اعتبار سوپرمارکت به خود گرفته و تداخل صنفی را احیا نموده.درحالیکه گمان نمیکنم از بدو تصویب این پیشنهاد و فرضیه تعریف واقعی و هدف اصلی و سرفصل این کار این روش بوده وبه نیکی میدانم که اصل کار به بیراهه رفته.
اگر فروشگاه داری خطایی انجام دهد که شاید بزرگترین خطای ان رایت حداکثر چند فیلم و انهم برای اجاره به مشتری و ندادن فیلم اورجینال به دست مشتریان انهم بعلت معدوم کردن ذات سی دی به واسطه ایجاد خش و خط و ناقص کردن فیلم خواهد بود (البته رایت این تعداد در خوش بین ترین حالت تقاضا و برتری فیلم باشد) با هزاران چوب و نظارت از ارشاد گرفته تا اتحادیه- اماکن- بازرگانی و….. تنبیه وتادیب میشود اما هر بقالی با توجه به گستردگی کار و محصولات و سبد فروش و ناتوانی ممیزان ان صنف بر نظارت جزء به جزء بر واحدهای تابعه خود از بازی های مستهجن 2012گرفته تا فروش جدیدترین فیلم لو رفته این روزها مثل "زندگی خصوصی" به راحتی در ویترین فروش خود میگذارند و حتا پک شیک همراه بالیبل ستاد مبارزه با قاچاق و پوستر ان فیلم برای رویت مشتریان چاپ ونصب واعلان میگردد اما در این اشفته بازار کسی هم در نیست تا بگوید این محصول مجاز است و یا غیر مجاز.رایتی هست یا اورژینال و در یک کلام کسی نیست و نمیگوید بالای چشمتان ابرو.
دوستان بزرگوار
در مورد امار فروش واقعا میدانیم که امار افت کرده اگر شما به امارها نگاه کنید همین چند سال پیش فیلمی مثل" دایره زنگی" برااساس امار مجله "همشهری جوان" بیش از دو میلیون تیراژ داشته در حالیکه در سال جدید و یا حتا دوسال اخیر چه بلایی بر سر ویدئو رسانه امده که بیشترین تیراژما که فرضا فیلم " ورود اقایان ممنوع" مد نظر بگیریم بدون مرجوعی و …. به یک میلیون هم نمیرسد.ایا مخاطب میتواند ۲۵۰۰تومان را جایگزین ۱۵۰۰تومان نماید و در کنار دی وی دی دایویکس ۱۰۰۰تومانی که حداقل ۱۰فیلم جدیدوروز ایرانی خارجی ومتنوع دران دیده میشود بگذرد و پایبند حیات ویدئو رسانه و خرید فیلم ۲۵۰۰تومانی اورژینال باشد؟
آیا بعد از گذشت دوسال از دوری مخاطب از ویدئو رسانه و افت محسوس تیراژ و نداشتن رغبت خرید فیلم توسط مخاطب نیازمند یک حرکت انقلابی چند سال پیش نیست که با نزول قیمت فعلی حداقل تثبیت ان به ۲۰۰۰تومان راه برای آشتی مجدد مخاطب و بالا بردن تیراژ راه را مشخص نمائیم؟
چندی پیش با نماینده محترم وساعی ویدئو رسانه گیلان (اقای تیموری)که کل زندگی خود را وقف این فرهنگسازی و اعتلای ویدئو رسانه گذاشته اند صحبت میکردم و از ناملایمتی هایی که در این سالها بر نمایندگی ها شده میشنیدم. شاید اگر به چشم خود انبار فیلمهایی را که فقط به عنوان ایینه دق برای نمایندگان در انبارها یشان به یادگار مانده درحالیکه تمامی پولهای ان تسویه شده مشاهده نمیکردم باورم نمیشد اما امروز وقتی شرکتهای محصولات غذایی و ارایشی خیلی راحت جایگزین نماینده ها قدیمی مان شده اند و خیلی راحت نفوذ نموده و به زور پول و فقط به خاطر گستردگی مناطق فروششان (سوپرمارکتها) سنت مرجوعی را باب کرده اند به نوعی نمک بر زخم نمایندگانی ها میزنند که هنوزهم فیلمها وتله فیلمهای غیر قابل مرجوع را هرروز میبینند اما هرگز دم نمیتوانند بزنند و فقط اه را در نهاد خود جاری میکنند.
دوستان ضعف کار نمایندگیها با مهمانان ناخوانده جدید فقط و فقط تقابل بین توزیع سنتی با توزیع جدید و مکانیزه و به نوعی مویرگی و مدرن است.
ای کاش با حضور دوستان واقعا "اتاق فکری" باب نمائیم در این باب که حرمتها حفظ شود و نمایندگیهای قدیمی که خادمان واقعی این خانه هستند تکریم شوند نه تادیب.
ای کاش ریشه دیده شود نه تیشه
خیلی خوشحال میشدم که حال این بحث مغتنم گشته دوستان وارسته ام همچون فرشاد خان عظیمی و دیگر صاحبان اراء در این وادی سریعا شروع به ایده نمایند و حتی المقدور از دل این پست نتیجه ای قابل قبول به بار برسانند.
امیدوارم در این دلنوشته جسارتی به کسی و یا عزیزی نکرده باشم اما بیاییم باور کنیم که هر چیزی و در هر جایگاهی "قدیمی "اش خوبه حتا توزیع نمایندگی های سنتی مان.این حرف من نوعی نیست. با خیلی از همکاران هم درد دل میکنیم برکت و عشق ورزی را در همان خرید و توزیع ازنمایندگیها و ریش سفیدهای ویدئو رسانه که سالهای سال خاک همین ویدئو رسانه را خوردند میدانند و به ان عشق می ورزند
هرکسی کو دور ماند از اصل خویش بازجوید روزگار وصل خویش
خب آقای منوچهر خودتونو معرفی کنید بهتره تا اینهمه حدس بزنیم.
جناب آْقای منوچهر امکانش هست تلفنی با هم صحبتی داشته باشیم . ممنون میشوم این امر محقق شود
غوغایی در مازندران
امروز صبح یکی از موسسات ویدئو رسانه برای پخش عناوین خود با نماینده های استان مازندران تماس گرفت ولی سفارشی دریافت نکرد
بعد ساعتی متوجه شدیم مغازه آنها پلم و تعداد انبوهی کالای کپی جمع آوری شده اگر اطلاعات بیشتری نیاز باشد اسم شهر ونماینده را اعلام میکنم
وای به روزی که بگندد نمک!
دوست عزیز و بزرگوارم جناب آقای رحیم نیا(راوی)
اینجانب مفتخر میشوم چنانچه عزیزان تمایلی داشته با هماهنگی و تعین وقت در مجالی مناسب میزبان سروران گرامی در استان باشم و نشستی هرچند کوتاه در یک روز داشته باشیم و همینجا از کلیه سروران وجناب آقای فروتن و کلیه دلسوزان دعوت بعمل می آورم منتظر نظر و پیشنهاد شما عزیزان هستم
جناب فروتن خسته نباشید ازجنابعالی جزاین انتظارنیست
ولی بنظرمن هر طرح وایده ای که درتهران جواب داد لزوما درشهرستانها جواب نخواهد داد وبنظرمن درشهرستانها باید با هماهنگی رئیس اتحادیه و نمایندگان راهکارمتناسب با اوضاع و احوال آن شهرستان تبیین شود.درضمن فکرکنم اگردوستان دعوت آقای جعفری را قبول نمایند وبا همدیگه جلسه ای برگزارکنند قطعا جواب خواهد دادوبه جای اینکه منتظربنشینند ببیند طرحی درتهران جواب میدهد یانه وبعدا درشهرستانها امتحان کنند خود عزیزان نظرات وپیشنهادات شان را ارائه دهند
انشاءاله
برادر بزرگوارم جناب اقای جعفری
مهمانوازی مردمخون گرم وسخاوتمند یزد برهیچ یک از ایرانیان خوش نشین پوشیده نیست. از دعوت حضرتعالی کمال سپاس و امتنان دارم..اما دوری راه و مسائل دیگر شاید این وصال را کمرنگ نماید. ای کاش در ایام برگزاری جشنواره ویدئویی و با توجه به دعوت مدیران محترم هنراول استارت چنین نشستی در همان تهران عملی میشد یباتر بود.به قولی هم فال بودو هم تماشا. هم دیدار دوستان وتبادل و هم بازدید از جشنواره و شرکت در بحثهای تخصصی.
البته اینها هماهنگی و همکاری چند ماهه میطلبد اما به گمانم با هنر اقای فروتن جامه عمل و اجرا خواهد گرفت
پیشنهاد خوبی است. دوستانی که مایلند در نشست ویژه بررسی مسائل پخش شرکت کنند. لطفاً اسامی و شهر محل اقامت شان را به ایمیل بنده ارسال کنند تا هماهنگی های بعدی برای ارسال دعوت نامه صورت گیرد.
آقای جعفری عزیز در اسرع وقت با شما تماس میگیرم
بنده به عنوان یک عضو کوچک از این مجموعه در مورد مشکل شبکه که دراکثر استانها به
وجود آمده وموج آن به استانها دیگرسرایت کرده صحبت می کنم اگر جلسه ای بر گزار شود ودوستان توزیع کننده تشریف بیاورند
این مشکل حل شدنیست واگر جناب آقای فروتن راهکاری در مورد بر گزاری جلسه ارائه بدهند از ایشان سپاسگزار میشویم
پس از هماهنگی با دبیر جشنواره و رییس اتحادیه صنفی موسسات، ترتیبات مربوط به برگزاری نشست را در روزهای آتی به عرض میرسانم.در این فاصله پیش نویسی را برای اهداف برگزاری نشست بنویسید تا دیگر دوستان را هم به تشریک مساعی دعوت کنیم.
برادر ارزشی ام اقای منوچهر
از بیانات شما این حکایت احساس میشود که شما از خانواده و "درد"کشیدگان همین خانه هستید که "درد" را به معنای واقعی "درک" نموده اید.ازاین رو از هم کلام بودن باشما
خوشبختم.
دوست دارم اطلاعات محکم و مستدلی را که خیلی سفتو محکم در مشتتان دارید و ذره ذره به دوستان هدیه میدهید را کمی مشخص تر و بخشنده تر عنایت نموده و با ارائه ان به دوستان ضمن گرا دادن بحث و انالیز کردن مشکلات موجود شبکه با همراهی دوستان
کمی تخصصی بحث را جلو ببریم.
نمیخوام جناح بگیرم و یا سخنی بگویم که خدای نخواسته بد تعبیر بشه اما داشتن اطلاعات در نزد شما و فقط اکتفا به بیان این اطلاعات به عنوان یک فرد مطلع از اخبار و ریز رخدادها ی ویدئو رسانه در تمامی مراکز استانها و شهرستان فقط گفتنو شنیدن میباشد. جهت دهی بحث و به نتیجه کشاندن این اسیب شناسی و واکاوی از الان برعهده شما و همه دوستانی است که این تریبون را در حال برای اعتلای ویدئو رسانه برگزیده اند است .پس خواهشا بستر را اماده و ریشه مشکلات را اعلام نمائید .
باتوجه به اعلام امادگی دوستان و جناب فروتن برای برپایی نشست تخصصی در اینده تا ابتدای جشنواره تهران فرصت چندانی برای رسیدن به اصل مطالب و مباحث مطروح در این سایت رانداریم وفقط باید همت کنیم وتنگناها را کشف نمائیم.اگر بتوانیم نسخه ای برای حالو روزگار بیمار شبکه در این مدت نمائیم دعاو خیر هزاران خانواده را که با مجوز از ویدئو رسانه ارتزاق مینمایند را به دنبال خود خواهید داشت.پس بی صبرانه منتظر کارشناسانه ترین اسیب شناسی شما برادر بزرگوارم هستم
امیدوارم با پیگیریهای آقای فروتن این امرمحقق شودونه اینکه بعدا به دلایل نامعلوم به دست فراموشی سپرده شود..آقای جعفری باتوجه به سابقه وتجربه جنابعالی میخاستم بدونم آیا امکان داره نمایندگانی که درسوپرمارکت فیلم توزیع میکنند بتوانند نرخ فروش فیلم به سوپرمارکتها راافزایش دهند واین نباشد که ویدیو کلوپ وسوپرمارکت با قیمت یکسان فیلم خریداری کنند وباالطبع فروش زیرقیمت درسوپرمارکت شاهد نباشیم
با تشکر از حسن توجه شما
1- تعیین قیمت تله فیلمهای قابل عرضه در مراکز فروش بر اساس درجه کیفی شورای باز بینی ارشاد
2-تعیین عناوین ایرانی وخارجی قابل عرضه در سوپر مارکتها توسط ارشاد و با مشارکت اتحادیه
3- شناسائی استانهای کم کار کردعرضه محصولات فرهنگی و مشکلات آنها
4- ارائه مشوقهای مالی و معنوی لازم برای ایجاد فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی در تهران و شهرستانها
5- مبارزه با کپی
آقا منوچهر جسارت نباشه آنچه مرقوم کرده ای ، موضوعات قابل بررسی در جلسه است که شاید در یک نشست و برخاست هم نتوانیم به همه آنها برسیم. به قول بزرگترها که میگن یک ده آباد به از صد شهر ویران، شاید بهتره باشه یک خط اصلی را بگیریم و بریم جلو . خدا را چه دیدی شاید فرجی شد. خودم هدف ها را می نویسم . شما برو تو کار بررسی مسائل و پیداکردن راه حل ها.
جناب آقا مهدی
سلام علیکم
پیرامون تفاوت قیمت فروش فیلم به مراکز عرضه محصولات فرهنگی و سوپر مارکت متاسفانه تا کنون این امر محقق نگردیده است و این مطلب را در نظر داشته باشیم مرجوعی از سوپرمارکت مورد قبول می باشد و کالابه صورت امانی در اختیارش قرار میگیرد ولی مراکز عرضه محصولات فرهنگی چونکه مراکز تخصصی هستند مرجوعی قابل پذیرش نیست و کالا هم باید بصورت نقد پرداخت نمایند این است عدالت بخش فرهنگی ما در جامعه اسلامی
دلم خوش است که نامم کبوتر حرم است!
باتوجه به طبع شعر وذوق آقای فروتن ، با یک جمله یا بیت مرتبط با بحث ،کلی سخن و حرف نهفته داره.آقای جعفری فکرنکنم با این افتضاحی که گلرنگ درتوزیع سوپرمارکت به بارآورده بشه این مشکل رو حل کرد
جناب آقای فروتن
آیا واقعا گلایه اینجانب بی مورد و غیر منطقی است
خدا شاهد است هفته گذشته عناوینی که خودم با قیمت بالائی خریداری کردم به حراج ۱۵۰ تومان و ۲۰۰ تومان فروختم شما محاسبه کنید خسارت اینجانب در هر تعداد کالا
محمد صورت مسئله کامل نیست چطور محاسبه کنم وقتی تعداد را نگفته ای!
دوست عزیزم حسین آقا
ممنونم از همکاری و همدردیتون بله همین طور است که شما فرمودید اگر دوستان ویدئو رسانه و پخش همکاری کنند این امر
امکان پذیر است
واقا مهدی عزیز دوستمان آقای جعفری درست میفرمایند
به نظر بنده ارشاد می تواند به گستردگی مراکز فروش کمک کند با حمایت های داخلی یعنی صدور مجوز وغیره ومراکز پخش میتوانند سهمیه کالا
بر اساس درجه کیفی برای مراکز فروش تعیین نمایند این کار احتیاج به وحدت و یکپارچگی همه عزیزان دارد
جناب فروتن
با تشکر از عنایت همیشگی تون
در این شب قشنگ آرزوها ارزوی بهترین خبر و آرزوها برای خانواده خدوم و مظلوم ویدئو رسانه دارم ویک تشکر ویژه به خاطر ایجاد این بستر برای ایجاد نوستالژی مشارکت حداکثری دوستان در وبلاگ سابقتون که کلی صفا کردیم
=================================================================================
واما ای کاش شما هم در این مبحث حاظر میبودید و شما هم گرا و جهت میدادید. حضور پررنگتان مغتنم میباشد قربان
ضمن عرض سلام خدمت دوستان و پوژش اژ تاخیر در حضور 1-این شرکت در ماه های قبل و در همین سایت اژ عژیژان دعوت نمود تا راهکارهاب اجرایی و جدیدی را برای توژیع محصولات بیان فرمایند و هدیه دریافت نمایند که متاسفانه این امر محقق نشد ولی امروز هم دیر نیست و این شرکت آمادگی خود را برای میژبانی دوستان در شهر بهشت مشهد مقدس اعلام میدارد 2- ملاک عمل در فروش عناوین تکیه بر توانایی و تجربه نمایندگان در استان ها برای فروش حداکثری بوده است و به همین دلیل تعدادی امانی ارسال گردیده بود که الحمدا.. تا امروؤ حدود هفتاد درصد امانی ها فروش رفته و وجوه آن به حساب شرکت واریز گردیده است 3- تشکر از نمایندگان به جهت حضور و فعالیت مستمرشان با وجود مشکلات و دغدغه های بسیار در این عرصه بوده است و انشاا.. با ارسال هدایا و جوایز فروش سعی در سهیم نمودن این عزیزان در فروش حداکثری خواهیم داشت ۴- اینجانب در سال ۷۹ کار را با نمایندگی توزیع موسسات وقت شروع نمودم و الحمدا.. به یاری خداوند امروز در کنار این موسسات می باشم و تمامی مشکلات مادی و معنوی صنف را درک نموده ام و برای رفع این معضلات حاضر به همکاری در حد توانم می باشم 5- اگر برای بزرگواران و دلسوزان مقدور باشد با اسم و هویت نمایان باشند تا گمانه های نامبارک ار بین برود
جناب قندهاری
باسلام و ارادت خدمت شما با توجه به وضعیت فعلی ویدئو رسانه
و عدم رقبت مخاطب به خرید فیلم که در بسیاری از استانها منتج به بالا رفتن تیراژ محصول رایتی و کانال قاچاق گردیده لطفا سیاست فعلی موسسه خود را اعلام نمائید تا به اتفاق دوستان ضمن برشمردن و واکاوی سیاست ومنشور موسسه حضرتعالی به عنوان یکی از موسسات پایلوت خارج از پایتخت به نوعی آسیب شناسی جامعه ویدئو رسانه ای را با عزم و جزم بهتر و روشن به پیش ببریم
از عنایت همیشگیتان کمال سپاس و امتنان دارم
رحیم نیا (راوی) – بندرانزلی
جناب رحیم نیا عزیز ( راوی ) با سلام
عدم رغبت مخاطب به خرید فیلم را اصلاح کنیم به عدم مخاطب برای خرید فیلم های اورجینال زیرا اگر مخاطب و خریداری وجود نداشت این همه تکثیر غیر قانونی چرا؟!
سیاست های ویدئو رسانه بخش عمده آن متاثر از سیاست های نظارتی و بایدها و نبایدهای است که دیکته می شود. امروزه به جهت عدم تبلیغات صحیح، موثر و مداوم برای تشویق مردم به خرید محصولات اصلی و وجود نظارت های کلامی و نبود عزم واقعی برای ریشه کن کردن پدیده شوم تکثیر غیر قانونی بواسطه نبود امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی (بخوانید عدم حمایت های پولی )به همراه مطلع نبودن برخی قضات محترم در صدور رای های قانونی و تفاوت قیمت محصولات اصلی و کپی، فضای مناسبی برای خلاقیت و نوآوری فراهم نشده است.
باید هزینه بسیار نمود تا ذره ای فرهنگ سازی وترغیب به خرید محصولات اصلی بوجود آید و چون استمرار و حمایتی نیست، گنج قارون هم اگر داشته باشید پایانی دارد. لذا تا همت مدیران دولتی و خصوصی گره نخورد، کلاف گمشده تکثیر غیر قانونی پیچیده تر خواهد شد.
همانگونه که موسسات خوش فکر، با هوش و آشنا به مسائل پخش های مویرگی و شاهرگی با انواع ترفندها به تیراژ قابل قبولی رسیدند ولی نتوانستند در اوج بمانند و ناچار به آتش زدن موجودی انبارهای خود به قیمت های نازل گردیدند.
البته حساب کارخانجات تولیدی که سود را در فعال بودن خط های تولید میدانند و شرکت های بزرگ بورسی و غیر بورسی که به تیراژهای چند صد هزاری بسنده نموده وهنوز تیراژ واقعی محصول فروش رفته را پس از کسر مرجوعی ها اعلام ننموده اند، جدا است. این شرکتها دریایی می باشند که زیان فیلم ها قطره ای هم از آن محسوب نمی شود.
با این اوضاع و احوال، ما که تازه شروع به توزیع مستقل نموده ایم اصل را برحمایت از نمایندگان توزیع و در اختیار قرار دادن کالای امانی و اهدا جوایز بر اساس میزان محصول فروش رفته قرار داده ایم و انشاءا.. نمایندگانی که به راه اندازی واحدهای پخش مویرگی به منظور در دسترس بودن بهتر کالا اقدام نمایند، شرایطی خاص در نظر گرفته ایم. متاسفانه بدلیل قیمت تمام شده محصول نسبت به تیراژ های فروش، امکان کاهش قیمت وجود ندارد و برای رسیدن به نقطه سربه سر، بدنبال افزایش قیمت ها نیز باید باشیم .
انشاءا.. بزودی با اعلام نمایندگان محترم نسبت به میزان فروش قطعی محصولات و گزارش فروش موسسه محترم هنر اول که زحمت توزیع تهران را متقبل شدند، آمار دقیقی از سود و زیانفیلم منفی ۱۸ را برای اطلاع دوستان اعلام می نمایم .
در یادداشت ارسالی دوستمان آقای قندهاری این نکات حائز اهمیت است:
کاهش تیراژ محصول ناشی از گسترش تکثیر غیرقانونی است. تلاش ها برای مبارزه و یا مهار این ضایعه منتهی به نتیجه امیدوار کننده ای نشده است.
موسساتی که فاقد پخش مویرگی بوده اند، کمترین بهره را از بازار برده اند.
به مرور همه موسسات ناگزیر از بازار عقب خواهند نشست و دامنه فعالیت هایشان را محدود خواهند کرد.
موسساتی قادر هستند در شرایط نابسامان کنونی دوام بیاورند که چندان چشمداشتی به بازگشت سرمایه اشان از بازار نداشته باشند. این موسسات با سود حاصل از سرمایه گذاری در حوزه های سود آور و کم ریسک تری، می توانند زیان هایشان در شبکه ویدیویی را جبران کنند.
تشکر ویژه از جناب آقای قندهاری بزرگواربه واسطه پاسخشان
ضمن تائید کلامتان به این نکته اشاره نمایم که گمان نمیکنم پخش مویرگی که به ان اشاره نموده اید در همه جا جواب دهد وفکر نمیکنم به اندازه سیاست و تجربه نمایندگان استانی ویدئو رسانه و یا همان سیستم سنتی جواب دهد و قابلیت اجرایی داشته باشد .حداقل اینکه فرهنگ و عقاید و محیط در جای جای کشور با توجه به کثرت اداب و اقلیم ودر سطح استان پهناوری مثل خراسان شرایط خاص خود را میطلبد . شما خودتان اگر یه سر به ترمینال مسافربری مشهد خودتان تشریف ببرید از نحوه توزیع و پذیرش و استقبال فروشندگان محصولات فرهنگی ترمینال نسبت به فیلم اورجینال متوجه خواهید شد .به یقین خواهید دید که توزیع محصول بسیار بی برنامه میباشد و به تعبیری جایگاه فروش در ترمینال مشهد خود توزیع کننده ومشوق سی دی های رایتی میباشد و هیچ نظارتی در کار نیست .این درحالی است که این واحد فروش که میتواند راس بازار اورجینال را داشته باشد به خودی خود مشتریان را به خرید فیلمهای دایویکس تشویق مینماید که با اندک مبلغ به اندازه و معادل بیست هزارتومان فیلم انهم با تنوع بیشتر از ایرانی گرفته تا هندیو خارجی دریافت مینماید و مشتری را کاملا راضی نگه میدارد تا سری بعد هم با همان خاطره وحلاوت مجدد مراجعه نماید. با وجود موسسه شما در ان شهر برای بنده همیشه سوال بوده که چرا جلوگیری و نظارت تا این حد ضعیف میباشد.
من به مدت یک هفته بسیار ریز و دقیق از خراسان رضوی تا جنوبی با نام مسافرت اما با کام بررسی در ایام عید واکاوی نمودم و با توجه به اینکه خودم چند سالی در همان منطقه دانشجو بوده ام اما هنوز هم با توجه به فرهنگ غالب انجا توزیع مویرگی در سوپر مارکتها را بسیار ضعیف تر از نمایندگی های استان دیدم و با این وجود این فرایند را با مردمان انجا غریب میبینم تا به این زودی به منصه ظهور برسد. مثلا تربت حیدریه نسبت به فردوس بهتر و بیشتر کار شده و یا سبزوار بهتر از نیشابور اما با توجه به وسعت منطقه بعید میدانم در مناطق کویری و جنوبی این مقوله جواب دهد. از طرف دیگر قدرت خرید مردم برای تهیه فیلم ۲۵۰۰تومانی در هفته چقدر میتواند باشد که در برابر فروش مویرگی در سوپر مارکتها استقبال شود .بهتر است بیشتر مهندسی نمائیم و این مقوله را براساس اقلیمهای مختلف کشور و شرایط اداب و رسوم ان مناطق بسنجیم. یادمان باشد که هنوز نیروی کارازموده ای در باب بازاریابی و پخش مویرگی در کشور دیده نمیشود و در گیلان خودمان با توجه به نوع فرهنگ و شرایط خاص اقلیمی ان که به نوعی مطلوب است نمیتواند یک دهم قابلیت تهران را اجرایی نماید و با این برنامه کاملا عجین وسازگار باشد.
با آرزوی موففقیت برای آقای قند هاری فکر میکنم
با عنایت آقای فروتن قبل از هر اقدامی از موسسات ویدیو رسانه دعوت به عمل آورده واز نزدیک با آنها صحبت کرده
و راهکاری مناسب برای این کار پیدا کنیم حتماً مدیران پخش تو این زمینه راهکارهای مناسبی دارند اگر از دست این
بنده حقیر نیز کمکی ساخته است دریغ نمی کنم
جناب رحیم نیا عزیز نظارت بر عرضه فیلم در مشهد با اتحادیه محترم عرضه محصولات فرهنگی است که این عزیزان نهایت تلاش خود را انجام داده اند ولی بدلیل مشکلات مالی و عدم پرداخت حق ماموریت ها (تفاهم ستاد مبارزه با قاچاق و اتحادیه ) مدتی است تحرک کمتری دارند. در خصوص فروشگاه ترمینال حق با حضرتعالی است ولی قبلا غرفه در اجاره آقای هروی بود که با تعامل اتحادیه و شهرداری اجاره ایشان مبلغ کمتری بود ولی متاسفانه بواسطه مشکلات عدیده ای که همگان میدانیم ناگزیر به جمع آوری غرفه و تحمل زیان چند میلیونی شد البته قصدم تایید عمل خلاف فروشنده نیست.مقصود اولیه من از فروش مویرگی برای نمایندگان توزیع ، فروش به هنگام در ویدئو کلوپ ها است زیرا متاسفانه عده زیادی از فروشگاه ها زحمت مراجعه به نمایندگی را به خود نمیدهند و به سلیقه شخصی برای مخاطب تصمیم می گیرند.صد البته فروش در سوپر مارکت ها تابع شرایط اقتصادی و معیشتی مردم هر منطقه است ولی زمانی که کالا در دسترس نمی باشد ا نتخاب نیز محدود می شود. مشکل بزرگ عدم استقبال عمومی تفاوت فاحش قیمت ها است که در حال حاضر با سیاست های جاری راه حلی نداریم .دوستان و همکاران صنف در اتحادیه ویدئو رسانه ها به همت جناب دکتر نوروزی مدتی است به مسئله ساماندهی توزیع و پخش تمرکز نموده اند و تصمیمات خوبی اتخاذ نموده اند که انشاء ا.. بزودی اخبار آن منتشر می شود.
جناب منوچهرخان اگر فامیل مبارک تان را بدانیم حتما ار اطلاعات و تجربه خوب حضرتعالی بهره خواهیم برد. در پایان امیدوارم شرایطی مهیا شود تا ضمن احیاء مجدد موسسات و شرکت های ویدئو رسانه و نجات از تعطیلی کامل ، بتوانیم با تشریک مساعی دوستان و دست اندرکاران صنف تا هنوز شبکه نمایش خانگی به کما نرفته ، درمان را شروع نمائیم که فردا خیلی دیر است
با عرض سلام خدمت تمامی دوستان
1- جناب آقای فروتن بار دیگر آمادگی خود را برای میزبانی نشست مشترک با نمایندگان محترم اعلام نموده و از حضرتعالی تقاضا دارم روز و زمان مناسب را اعلام نمایید تا مکان مناسب و در خور این گردهم آیی را تدارک ببینیم.
2- جناب آقای رحیم نیا تقاضا دارم در صورت امکان تحلیل کارشناسی و آمارمحوری را برای بررسی تاثیرات قیمت بر شمارگان فروش ارائه نمایید تا مطلب ارائه شده را به بحث گذاشته و تا حد امکان نتایج مثبتی از آن بدست آوریم
با تشکر
سلام با تشکر اولویت با زمان مناسبی است که مهمانان شهرستانی اعلام کنند، بنده در همان زمانی که با عزیزان شهرستانی مشخص می کنید، در خدمت خواهم بود.
با عرض سللام خدمت تمام دوستان وهمکاران گرامی
زمانی که کامنت این بخش را دیدم تعجب کردم و وقتی دید گاههای مورد نظر را مطالعه کردم
خیلی خوشحال شدم مشکلی که تا کنون برای رفع آن راه حل مناسبی پیدا نشده و موَسسات را در برخی از استانها بسیار ضعیف کرده
به هرحال آمادگی خود ومجموعه هنر نمای پارسیان را برای هر گونه همکاری اعلام میدارم
با تشکر
یکی از مواردی که مقابله با تکثیر غیر مجاز را تحت تاثیر قرار می دهد بحث اشتغال است.بسیاری از مقامات بلند پایه استانها ترجیح می دهند افراد به فروش محصولات غیر مجاز فرهنگی مشغول باشند تا اینکه سراغ سرقت یا قاچاق مواد مخدر بروند.
بله یادم هست سال های گذشته نقل می شد یک قاضی گفته بود، فیلم غیر مجاز که رایت نکرده. بهتر از اینه که از دیوار مردم بره بالا!
آقای فروتن قبلا هم عرض کردم مشکل ایجاد راهکار قانونی هست .اینقدر سی دی کپی جمع آوری شده وافراد هم جریمه شدند وهیچ تاثیری نداشته.برای چندمین بار میگم این اصلا راه مناسبی نیست یه طرح ضربتی گذاشته بشه کلی سیدی غیرمجازجمع آوری بشه آقایون هم کلی فیلم وعکس وخبر و …دست اخرهم یه غلتک بیاد ازرو همه سی دی ها رد بشه این میشه مبارزه نه این میشه مسکن نه درمان.متاسفانه قانون محکمی درجهت برخورد وجودنداره/.
و چه دیوار کوتاهی دارد این شبکه نمایش خانگی .جون میده برا بالا رفتن
چنانچه قرار هست جلسه ائی در تهران تشکیل شود ابتدا باید فردی یا شرکتی مسئولیت تشکیل دبیرخانه را به عهده بگیرد تا عزیران با ارتباط خود به آن دبیرخانه هماهنگی لازم صورت گیرد
اقای جعفری عزیز اگر می خواهید که این جلسات نتیجه داشته باشد بندگان خدا را به بلای دبیرخانه-همایش-کارگروه-سمینار-ستاد-و… گرفتار مکن.
سلام آقای حاجی بیگی دقایقی پیش نسخه ی باکیفیت تن تن توسط پست به دستم رسید. متشکرم.
خواهش می کنم.انجام وظیفه بود
سلام.اقای فروتن سایت مدیا رسانه باز نمیشه شما یا از دوستان علتش رو می دونید.یک سایت بود که محصولات جدید شبکه نمایش خانگی رو اعلام می کرد که درش تخته شد.
بی خبر هستم
جناب مقدم
باسلام و ارادت ویژه خدمت شما مدیر ساعی و خوش ذوق ویدئو رسانه
که برای اعتلای این شبکه الحق و الانصاف زحمات وافری را تا کنون متقبل شده اید. حسب عنایت شما به حقیر در کامنت گذشته پیرامون ارائه تحلیل آماری و کارشناسی پیرامون قیمت و تیراژ و مسائل مرتبط با ان حضور شریفتان عرض مینمایم که با توجه به گستردگی چنین بحثی و عدم بیان برخی آمارهای مرتبط به عمده فروشی و تک فروشی در این تریبون با توجه به حساسیتهای موجود انشاءالله در اولین نشست و هم اندیشی که زمینه ان در اینده نزدیک توسط عزیزان در حال تحقق میباشد با کمک دوستان و شما مهندسی و ارائه خواهم نمود و سعی و تلاش خواهم نمود دیدگاه شورایی دوستانی که با بنده در ارتباط میباشند را درغالب یک پروژه آماری تحلیلی ارائه و واکاوی نمائیم.
درصورتی که بتوانم برای اعتلای شبکه نمایش خانگی مفید واقع شوم بر خود میبالم .در صورت نیاز به تماس مستقیم در خدمت شما هستم
09111865686
anzali.1001shab@yahoo.com
http://1001shab-anzali.persianblog.ir
کاظم راست گفتار ضمن انتقاد از وضعیت بد استقبال مخاطب از سینما گفت: به دوستانی که سودای انهدام سینما در کشور را داشتند تبریک می گویم.
کاظم راست گفتار ، کارگردان و تهیه کننده فیلم "چک" با اشاره به عدم استقبال مخاطبان از فیلم های سینمایی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: معضل ریزش مخاطب تنها در مورد فیلم چک نیست، بلکه شامل اغلب فیلم های روی پرده شده است حتی در این میان فیلم "روزهای زندگی" که در سی امین جشنواره فیلم فجر جوایزی را به خود اختصاص داد نیز به لحاظ گیشه اوضاع وخیمی را تجربه میکند.
وی در خصوص دلیل ریزش مخاطب گفت: دلیل عمده ریزش مخاطب را باید در رکود اقتصادی و تورم دانست و از طرف دیگر نیز افزایش بهای بلیط مزید بر علت شد و اوضاعی را که شاهدش هستیم پدید آورده است.
کارگردان فیلم چک ادامه داد: در حال حاضر اگر یک خانواده چهار نفر اراده به سینما رفتن کنند و اگر ترافیک شهر، آلودگی هوا و دیگر حواشی اجازه بدهد باید یارانه یک ماه خود را صرف تماشای فیلم کنند.
وی افزود: اوضاع پیش آمده باعث شده تا مردم جامعه ما ترجیح دهند منتظر بمانند تا چند ماه پس از اکران فیلم لوح فشرده آن را تهیه کنند و یا حتی آن را از اینترنت دانلود کنند.
راست گفتار تصریح کرد: این عوامل باعث شده تا لذت دیدن فیلم در سالن سینما از مردم گرفته شود.
وی گفت: زمان آن فرا رسیده تا به دوستانی که در سودای انهدام صنعت سینما در ایران بودند تبریک بگوییم چون در کار خود موفق بوده اند.
حال مطلب فوق میتواند امتیازی برای نمایش خانگی باشد؟ یا زنگ خطری برای آن ؟آیاوضعیت صنعت نمایش خانگی نیز سرنوشتی همانند سینما در انتظار آن است؟
با عرض سلام و خسته نباشی حضور همه عزیزان و مدیر سایت میخواستم سولاتی در مورد نمایندگی انحصاری بپرسم
شرایط قرداد؟
نحوه کار؟