روزانه های سینمایی
پروانه ها پر می گیرند

پروانه ها پر می گیرند

در دو ماه گذشته پروانه نمایش خانگی ۹ فیلم سینمایی ایرانی صادر شده است. به موجب این گزارش، اولین پروانه ای که در سال جدید صادر گردید، یه حبه قند نام داشت و موسسه هنرهای تصویری سوره درست در روز بازدید نوروزی به اخذ آن نائل آمد.

همچنین موسسه تصویر گستر پاسارگاد با سه عنوان حوالی اتوبان، اسب حیوان نجیبی است و اخلاقتو خوب کن در صدر موسسات دریافت کننده پروانه قرار دارد و پس از آن موسسه ریز موج سیستم با فیلم سینمایی زمانی برای دوست داشتن، قرن جدید با فیلم بدرود بغداد و قرن ۲۱ با فیلم کنسرت روی آب قرار دارند.

این گزارش می افزاید  در روزهای اخیر موسسه مه آب پروانه فیلم ارتباط خانوادگی و افق رسانه پاسارگاد مجوز فیلم مامان بهروز منو زد را دریافت کردند. کد۴۲۱

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۰ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • بدلیل اکران نشدن ۲ فیلم خوب بدرود بغداد و زمانی برای دوست داشتن در شهر ما، منتظر دیدن این ۲ فیلم هستم. جای خالی موسسه ی هنرنمای پارسیان در بین این موسسات عجیب به چشم می خورد.

  • با سلام خدمت شما اقای فروتن میخواستم بدانم که هیچ موسسه ای برای فیلم ساعت شلوغی درخواست پروانه نمایش نکرده است  لطفا پاسخ دهید

  • آقا رضای برون عزیز
    موسسه هنر نمای پارسیان  در سالهای  88 و ۸۹ و ۹۰ روی هم رفته و بطور متوسط بیش از ماهیانه یک فیلم ایرانی را توزیع کرده و از شما چه ژنهان هنوز بدجوری جاش درد میکنه
    انشاله پس از رفع خستگی کار مداون و زیان چند ساله حتما در خدمت شما هستیم

  • برگ زرین دیگری از هیئت ممیز : سانسور فیلم دختران!!!!!!!!!!!!!!! چه خوب است نام این دوستان بعنوان تدوینگر شماره ی ۲ در پایان فیلم ها قید شود. جناب فروتن به پیشنهادم فکر کنید، به نظر من در حق این دوستان اجحاف شده است.

  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب فروتن و کلیه دوستان گلم تو این ۶ روز امروز تصمیم گرفتم یک سری به سایت بزنم و خبرهای داغتون و بگیرم مثل این که جناب فروتن هفته ی پر باری رو پشت سر گذاشتین به خصوص با قرار دادن مطالب داغ شبکه از جمله پست نسخه اخلاق این قدر این مطلب وسوسم کرد که حتی با توجه به خارج ایران بودنم اونم در حالی که فردا بعد از ظهر برمیگردم بازم نتونستم طاقت بیارم و خرج دو برابر شد ن ْجی پی اس رو به جون بخرم من چند تا نکته دارم ۱ دوستان گلی که عنوان داده بودن سانسور فیلم و این پست حول و حوش ۴۰ نظر داشت اگه اشتبا نکنم اخه عزیزان من بر فرض ۴۰-۴۵ ثانیه از فیلم حذف شده نباید عصبانی بشین که بعدم اینو می گن اصلاح نه سانسور بعدش هم فضای ویدیو با سینما کلی فرق دارن به خصوص که شبکه انعکاس بیشتری داره نسبت به سینما دوم:کسانی که نسبت به اقای  اسد زاده توهین کردن این درسته که بیاین و همه کاسه ها رو سر ایشون خالی کنین مگه ایشون به دل خودش این کارو کرده پس اگر دنبال مقصر می گردین برین جای قسمت پروانه نمایش و یقه ی اونا رو بگیرین من از طرف کل دوستان از اقای اسد زاده عذر خواهی می کنم۳دوستی که عنوان کرده بود چه عیبی داره عطاران بستنی بخواد اون طور که می دونین عطاران نقش یک فرشته رو داره و شاید این موضوع که فرشته هم هوس بستنی کنه رو به مذاق بعضی ها خوش نیاد و به نظرشون مسخره کردن این چیزهای ماورایی به نظر بیاد اون دوستی که اعلام کرده که نسخه کپی گرفته با این کارش به تمام کسانی که تو این سایت نظر می ذارن رو توهین کرده و من ازش خواهش می کنم که سیدی رو بشکنه و اورجینالشو تهیه کنه اون طور که اقای اسد زاده می گفتن نیست و حتما از روی عصبانیت گفته وجدان درد نداره وشاید خودش هم الان پشیمون باشه۴سلام گرمی هم به دوست عزیز اقای راوی.۵میتونین به پیشنهاد خوب اقای فرشید عظیمی هم فکر کنین  این که نسخه کامل سینمایی از نسخه اصلاحی شبکه نمایش جدا بشه و با قیمت بالاتر و کیفیت بهتر در دسترس علاقه مندان فیلم سینمایی قرار بگیره و در ضمن مثلا تیراژ ۱۰ درصدی داشته باشه..التماس دعای مخصوص دارم از طرف شما
    پیمان نعیمی شهر مقدس نجف

  • سلام جناب اقای فروتن ممنون بابت اطلاع رسانی اگر براتون مقدور بود وضعیت پرسه در مه رو هم پیگیری کنید ظاهرا که از موسسه ی سوره قراره بیاد ایا پروانه ی نمایش صادر شده برای پرسه در مه؟

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید