روزانه های سینمایی
موسسه برتر در سال ۹۰ به انتخاب کاربران

موسسه برتر در سال ۹۰ به انتخاب کاربران

همانطور که در خبرهای پیشین به اطلاع رسید، به ابتکار ستاد جشنواره فیلم های ویدیویی، یکی از جوایز این جشنوار به برترین موسسه ویدیو رسانه در سال ۹۰ ه تعلق خواهد گرفت. بدیهی است موسسه مزبور می بایست بطور نسبی از جنبه های مختلفی در مقایسه با سایر موسسات رقیب در داخل کشور، خدمات و یا ویژگی های برجسته ای را از خود بروز داده باشد.

روزانه های سینمایی در هفته جاری، دیدگاه های بازدید کنندگان و موسسه برتر از منظر آنها را به بحث گذارده و معرفی می کند. حسن این کار ان است که شاید نظرات و انتخاب های کاربران عزیز، ابعاد تازه ای از عملکرد موسسات برتر را برملا سازد. بنابراین در صورت تمایل موسسه منتخب خود را معرفی کرده و بنویسید به چه دلیل و دلایلی موسسه مورد نظر بهتر از سایر موسسات رقیب در سال ۹۰ بوده است. دلایلی که اقامه می کتید، در واقع همان شاخص های مورد نظر شماست.

در زیر این یادداشت تا پایان هفته فقط کامنت های مرتبط با این فراخوان درج و منتشر خواهد شد. لذا از  ارسال دیدگاه های متفرقه اجتناب کنید.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید