روزانه های سینمایی
خیز دوباره فیلمسازان جوان و گلرنگ در تامین فیلم ایرانی

خیز دوباره فیلمسازان جوان و گلرنگ در تامین فیلم ایرانی

با توزیع نسخه جدید فیلم سینمایی ورود آقایان ممنوع موسسه فیلمسازان جوان و حامی آن شرکت گلرنگ  تامین و عرضه فیلم های تازه ای را در سر می پرورانند.

به موجب این گزارش هر قدر موسسه رسانه های تصویری در سه ماهه پایانی سال گذشته طوفانی عمل کرد، تاکنون این موسسه عنوان تازه ایرانی به بازار ارائه نکرده است و بعید می نماید که تا اتمام جشنواره فیلم های ویدیویی- هفته اول تیر ماه- موسسه به کاری جز مشغله های جشنواره اقدام کند.

این گزارش می افزاید موسسه هنرنمای پارسیان نیز که در سال های اخیر یکی از مدعیان تامین فیلم ایرانی بود، چهار ماهه اول سال را به توزیع ۱۳ برنامه کلاه قرمزی اختصاص داده و تمرکز زیادی را برای عرضه هر چه بهتر این محصول مصروف داشته است. هنرنما آرام آرام باید با واقعیتی به نام امتحانات مدارس کنار بیاید و در صورت لزوم به تجدید نظر در برنامه زمانی توزیع محصولات خود که اغلب به کودکان و نوجوانان اختصاص دارد، اقدام ورزد.

قرن ۲۱ از سال گذشته به پیله احتیاط فرو رفت و به تامین و عرضه حداقل مقرر در این زمینه اکتفا می کند. کنسرت روی آب و انتهای خیابان هشتم را در هفته های آتی از موسسه مزبور خواهیم دید.

در هفته های اخیر تصویر گستر پاسارگاد با روال و نظم خاص در توزیع عناوین تازه، توجهات زیادی را در بازار به خود جلب کرده است. به نظر می رسد اتاق فکر موسسه، تدابیر خاصی برای روزهای باقیمانده از سال دارد. کد ۴۱۴

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۶ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید