روزانه های سینمایی
بودجه میلیاردی برای فصل سوم یک سریال

بودجه میلیاردی برای فصل سوم یک سریال

فصل سوم سریال قلب یخی که از هفته آینده به کارگردانی سامان مقدم کلید خواهد خورد، به دلیل حضور بازیگران سوپر استار و کیفیت تولید آن نیازمند بودجه ای بالغ بر سه میلیارد تومان می باشد. طباطبایی تهیه کننده این مجموعه که برای دو فصل گذشته سریال نیز رقم قابل توجهی هزینه کرده است، ظاهراً در جلب منابع سرمایه گذار حداقل برای شروع پروژه به موفقیت هایی دست یافته است. ادامه سریال قلب یخی داستان متفاوتی را روایت خواهد کرد و چنانچه با استقبال بینندگان روبرو شود، خستگی را ار تن تهیه کننده سریال که در دو فصل پیشین با ناملایمات زیادی روبرو بود، درخواهد آورد. کد ۳۸۸

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۰ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • قابل توجه دوستان
    طبق آخرین اخبار پخش گلرنگ فردا توزیع "قهوه تلخ "را در اولویت توزیع نسبت به سریال ساخت ایران قرار داده و از قرار معلوم اگه اتفاق خاصی رخ نده فردا حتما "قهوه تلخ" توزیع خواهد شد.
    علاقمندان سریال انیمیشن " بن تن "منتظر باشند فردا نیز شاهد ادامه این سریال تخیلی و توزیع سراسری ان  خواهند بود

    • راوی ممنونم. یکی بگه امسال چه خبره؟ ترا خدا شما و همه دوستان دیگر کمک کنید تا مردم مایل به خرید نسخه اصلی کارها شوند ، تا توانمندی بخش خصوصی برای استفاده از ظرفیت های رسانه ای در مقایسه با رسانه های عمومی بیش از پیش اثبات شود

  • جناب فروتن
    پیرو سخنان متینتان گمان میکنم یکی از مشوقها و رئوس کار در دستان پرتوان شخص عزیز شماست.بنده بارها  در همین اریکه و در پیشگاه دیگر دوستان و همکاران ویدئو رسانه گفته ام حضور و وجود کارشناسان خوش ذوق در این وبسایت واسطه ای است جهت تحرک وپویایی.تدارک بستر برای این کارکه  محتاج همدلی و مشارکت و هم صحبتی از سوی هم وتبادل آراست.
    ما هنوز خاطرات شیرین وبلاگتان را که حلال بسیاری از مشکلات و تریبونی برای بازخواست مدیران موسسات جهت پاسخگویی به سوالات دوستان و رفع نواقص کاریشان شده  بود را فراموش نکرده ایم.
    گمان میکنم اگر رهروی همان وبلاگ باشیم بهتر است کمی تخصصی تر فکر کنیم واتاق فکر در اینجا تشکیل دهیم. گمان میکنم پس از گذشت چندماهی از افتتاح سایت وزینتان حیف است تالار گفتمانتان که میتواند سکوی رفع مشکلات و ذره بین امور باشد فقط در حال خاک خوردن است.ای کاش نشستهای گروهی وتخصصی در این باب اجرایی میشد و به نوعی مشاوران جوان ویدئو رسانه رسمیت میافتند و حرکتها و فکرهای نو وخلاقانه جنبه واقعیت به خود میگرفت.
    ماشاالله ذهن خلاق شما با همه مشغله کاری و مدیریتی و تحصیلی خستگی ناپذیر است اما گمان ناقص این حقیر این است که ایجاد بحث های کارشناسانه ومنصفانه هم به روند ویدئو رسانه کمک مینماید و جهت دهی مثبت به شبکه خواهد داد و هم احتمالا مخاطب شبکه را با ویدئو آشتی خواهد داد .درکنارش فروش و تقاضا بالا خواهد رفت و سود تضمین ودرکنارش قیمت محصول به واسطه این حرکت حساب شده کاهش و مشوق و انگیزشی برای آشتی و اقبال بیشتر مخاطب با نمایش خانگی خواهد شد.
    البته در این خصوص در جایگاه خود جای بحث بسیار است که در کار تحقیقاتی که ادرس اینترنتی ان از طرف حضرتعالی اعلام شد در حال کار و قلم زنی میباشم. بازهم اگر کمکی بتوانم بنمایم سربازوار درخدمت دوستان این وبسایتم
     

  • به نظر من وقتی دوستانی با نگاه برای رشد و توسعه شبکه سرمایه خود را به این عرصه می آورند و از بهترین ظرفیت های سینمای ایران در شبکه نمایش خانگی بهره می گیرند کم لطفی است اگر کسانی که به هر طریق معقولی می توانند گره از مشکل عدم اقبال گروهی از تماشاگران به نسخه های ارژینال و فعالیت روزافزون شبکه های غیرمجاز بگشایند دست روی دست بگذارند و فقط نظاره گر باشند. امیدوارم جمیع دوستان دعوت جناب فروتن و همراهان چون راوی عزیز را لبیک گویند و وارد گود شوند.

  • با سلام خدمت راوی عزیز و سایر دلسوزان این صنعت
    ضمن استقبال از پیشنهادات آقای راوی از این فرصت استفاده کرده و اعلام میدارم سینما ۲۴ و هنراول آماده میزبانی جلسات اتاق فکر بصورت هفتگی در محل این شرکت میباشد و لذا از جناب آقای فروتن و سایر دوستان علاقمند دعوت مینمایم برای اجرای این جلسات هماهنگیهای لازم را بعمل آورده و این مجموعه را سرافراز نمایید.

  • جناب مقدم
    ضمن تبریک به حضرتعالی به خاطر روحیه جمع گرایی و شورا
    امیدوارم دلسوزان حوزه نمایش خانگی نیز با شهامت پیش قدم بشوند و بستر  را برای اعتلای واقعی این حوزه مهیا و اماده نمایند
    درصورتی که نیاز دیدید بیشتر باهم در ارتباط باشیم ادرس های ذیل در خدمت شما
    anzali.1001shab@yahoo.com
    http://1001shab-anzali.persianblog.ir

  • دوست عزیزم جناب آقای راوی
    اگر یادتان باشد در مکالمه تلفنی که باهم داشتیم عرض کردم همه عزیزان به معضلات و مشکلات نمایش خانگی واقفند و خود از عوامل این نابسامانی بودند و حال که کار از دستان خارج گردیده شهامت اقرار به گفتن اشتباه خود ندارند و گره کار بدست عزیزانی هست گه گره را ایجاد کرده اند و تا زمانی که نخواهند این گره باز شود باز نخواهد شد حتی اگر یک تیم عملیاتی بسیج شوند تا این گره باز شود

  • سلام خدمت آقاىان راوى و جعفرى
    دوست عزىز آقاى رحیم نیا حتما مزاحم حضرتعالى خواهم شد و امیدوارم مفید فایده واقع شود
    آقاى جعفرى امىدوارم با درک صحیح از تغىىرات رخداده در شرکتها ى فعلى تفاوتها را در نظر گرفته و با نگاهى نو به آینده از حداقل روزنه ها استقبال کنىم و براى گذشته ها درهاى همکارى را به روى خود نبندىم.
    با تشکر

  • محمدرضا جان
    به صحبتهای شما عزیزکاملا  واقفم و مطمئنم که همه از روی دلسوزی و ":دردمضاعف" میباشد اما محمدرضای بزرگوار یقین بدانید که این معضلات ومشکلاتی که مطرح مینمائید و همه میدانیم  خواسته یا نا خواسته در جامعه  وحوزه نمایش خانگی موجود میباشد فقط  نیاز مند یک نهضت همه جانبه جهت انسجام و وحدت رویه است.  دانسته یا نادانسته باید به این یقین برسیم وبرسانیم که هر مشکل موجود در این مقال با اتحاد همکاران مان رفع میگردد و با بستر سازی و تشکیل اتاق فکر این انسداد حل میشود.
    گمان میکنم الان وقت ان رسیده که مثبت بگوئیم ومثبت بیاندیشیم تا راه مثبت دیده شود. متاسفانه این یاس که مدتهاست گریبانگیر ویدئو رسانه شده نتیجه ای نداشته به جز ورود مهمانان ناخوانده به جمع ما و در اخر روزگار حال ما.ترس و نگرانی من از بازخورد این روزگار ما به جایی برسد که ایامی را به زودی ببینیم که افراد غیر خودی بیایند و با ادعا   برگه ای به دستمان بدهند که از خانه ملکی خودتان  "باید"برخیزید و نقل مکان نمائید.
    بهر حال ایده حقیر علاج واقعه قبل از هر" اتفاق" است.
    امید من به این است که به همت جناب فروتن ودیگر کارشناسان این سایت حداقل تا قبل از اولین جشنواره ویدئویی تهران یک تحول و اتاق فکر غنی ای تشکیل و با امید به خدا اینده را روشن ببینیم و طرحی نو دراندازیم.
     

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید