روزانه های سینمایی
ویدیوی گشت ارشاد سو‍ژه داغ امروز منابع خبری

ویدیوی گشت ارشاد سو‍ژه داغ امروز منابع خبری

مدیر کل دفتر همکاری‌های سمعی و بصری و نمایش خانگی وزارت ارشاد گفت: تصمیم گیری درباره توزیع «گشت ارشاد» در شبکه نمایش خانگی به صلاحدید مقامات عالی وزارت ارشاد بستگی دارد.

سعید رجبی فروتن در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره‌ی زمان توزیع «گشت ارشاد» در شبکه نمایش خانگی گفت: ما تابع تصمیم و نظرات مقامات عالی وزارت ارشاد درباره توزیع «گشت ارشاد» در شبکه نمایش خانگی هستیم، در هر صورت هنوز اصلا بحثی در این باره صورت نگرفته که بخواهد درباره آن تصمیمی گرفته شود..

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «گشت ارشاد» به کارگردانی سعید سهیلی پس از توقف در نمایش، به بازار داغ سودجویی فروشندگان سی‌دی‌های غیر مجاز وارد شده است.

سعید سهیلی چند روز قبل در در گفت‌‌وگویی کوتاه با ایسنا، درباره‌ی آن‌چه این روزها در برخی پیاده‌روها و گذرهای شهر تهران در قالب عرضه‌ی غیرمجاز «گشت ارشاد» دیده می‌شود، گفت: مردم بدانند این سی‌دی‌ها خالی است و برخی مواقع فقط ۱۰ دقیقه از فیلم ضبط شده است.

وی در عین حال گفت: حتی اگر فیلم کامل هم باشد، قطعا کیفیت ندارد.

سعید سهیلی همچنین تاکید کرد: حتی اگر نسخه‌ی با کیفیت «گشت ارشاد» هم عرضه شد، مردم نباید آن را تهیه کنند چون به صورت غیر مجاز عرضه شده است.

این کارگردان با تاکید دوباره بر اینکه مردم گول این فروشنده‌ها را نخورند، ادامه داد: به غیر از «گشت ارشاد» این فروشندگان لوح فشرده‌های منسوب به خیلی از فیلم‌های دیگر را به‌صورت خام عرضه می‌کنند.

وی درباره سرنوشت فیلم «گشت ارشاد» پس از توقف نمایش آن گفت: آخر سهراب می‌میرد و رستم پشیمان است. خبر جدیدی نیست، جز اینکه فیلم را از پرده پایین کشیدند.

سهیلی در پایان اظهار امیدواری کرد، هرچه سریعتر با همکاری وزارت ارشاد سی‌دی مجاز «گشت ارشاد» در شبکه نمایش خانگی عرضه شود

کد خبر ۳۷۶

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید