روزانه های سینمایی
در رقابت سینما و ویدیو هشت هشت مساوی

در رقابت سینما و ویدیو هشت هشت مساوی

با توزیع فیلم سسینمایی حوالی اتوبان، تعداد ویدیو های عرضه شده در سال ۹۱ با شمار فیلم های ایرانی اکران شده در سینماها مساوی شدند. این اتفاق که برای اولین بار در کشور رخ می دهد نشان از تحرک کم سابقه موسسات ویدیو رسانه برای حضور در بازار کشور علیرغم همه ناملایمات دارد. موسسه تصویر گستر پاسارگاد که با فیلم حوالی اتوبان موفق شده است نخستین محصول سینمایی اش را با آرم و لوگوی اختصاصی موسسه منشر کند،  در اولین تجربه توانسته است رضایت مخاطبان را از حیث عرضه نسخه ای با کیفیت کاملا جلب کند. فیلم های سینمایی اکران شده تا این تاریخ عبارتند از؛ گشت ارشاد، خصوصی، فیتیله ایها، انتهای خیابان هشتم، چگونه میلیاردر شدم، سیب و سلما، قلاده های طلا و نارنجی پوش.

بازتاب این خبر را ساعاتی دیگر در فارس بخوانید.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲۷ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام و خسته نباشید خدمت شما اقای فروتن عزیز
    میخواستم خواهش کنم اگه ممکنه یه خبر بدید فیلم ندارها کی توزیع میشه
    ممنونم و منتظر پاسخ شما

  • سلام اقای فروتن عرضه ی نسخه ی با کیفیت !!!
    فکر می کنم باید برید و ببینید سعادت اباد نسبت به حوالی اتوبان در الان که حوالی اتوبان رو گرفتم بلوری محسوب میشه !!!
    واقعا باعت تاسفه این کیفیت به جرات می گم کیفیت حوالی اتوبان حتی از وی سی دی هم کمتره و فقط می تونم تاسف بخوریم که همچنان بابت احترام نگذاشتن شرکت ها به مخاطبینشون.
     

  • در صورتیکه اراده مدیریت موسسه ای بر عرضه اثری با کیفیت و مقبول باشد تحقق آن کار دشواری نیست. از  مدیریت شرکت تصویرگستر پاسارگاد به سبب احترام به شعور و سلیقه مخاطبین تشکر می نمایم.

  • با سلام و خسته نباشید آقای فروتن باز شرکت ریز موج دوباره بد قولی کرد قرار بود امروز ۱۳ اردیبهشت فیلم فوتبالی ها را به بازار ارائه دهند ولی خبری نیست آقای فروتن پس کی فیلم فوتبالی ها میاید ؟
    آقای فروتن عزیز اگر امکان دارد الان جوابم را بدهید
    با تشکر

  • باسلام
    آقای فروتن شنیدم تن تن  با طرح جدید وکیفیت مناسب قراره عرضه بشه وتعویض نمیشه اگه کسی دوست داشت میتونه نسخه باکیفیت روبخره! بنظرشما این انصافه واسه دیدن یک فیلم دو بارهزینه پرداخت کنیم؟

  • سلام
     
    جناب اقای عظیمی در حوالی اتوبان تنها کاری که شده اینه که سایز تصویر فول اسکرین نیست و سایز تصویر کوچک شده اگر سعادت اباد رو هم با همین سایز پخش می کردند دقیقا اسکرین شاتش به این بدی نبود شمارو ارجاع میدم به اسکرین شات هایی که خودتون گذاشتید بهتر بود به سایز تصویر دقت می کردید.
    و در اخر  باید بگم به شخصه حاضرم قیمت دوی وی دی ها چند برابر دیگه افزایش پیدا کنه اما دارای کیفیت مطلوب باشه
     
    بنده به شخصه دیگر هیچ محصول نمایش خانگی رو خریداری نخواهم کرد.
     

    • جناب  قادری
      مطالبه کیفیت مطلوب حق مشتری است و  کیفیت عموم آثار عرضه شده در شبکه  با استانداردها فاصله زیادی دارد. اجازه دهید در خصوص اینکه سایز و رزولوشن این دو فیلم به چه شکلی است منتظر نظر متخصصین بمانیم و عرضه کنندگان این دو فیلم هم به افکار مخاطبین احترام گذاشته و هر چه سریعتر توضیح ارائه کنند. اشاره اینجانب به نوشته جنابعالی بوده که کیفیت سعادت آباد در قیاس با حوالی اتوبان را نسبت بلوری به سی دی دانسته بودید(نوشته خود را مرور کنید) که چنین نیست امیدوارم شما هم با محصولات شبکه نمایش خانگی قهر نکنید.

    • دوست عزیز آقای قادری
      فیلم حوالی اتوبان بصورت اسکوپ فیلمبرداری شده و اگر میبینید تصاویر بقول شما کوچک شده صد در صد خواسته ی کارگردان اثر می باشد.

  •  آقا این موسسه ریز موج خودش رو مسخره کرده یا ما را که اعلام میکند ۱۳ اردیبهشت فوتبالی ها را عرضه میکند اما که من رفتم نمایندگی شهرستان اهواز میگه نه فوتبالی ها نرسیده تو رو  خدا یکی جواب من رو بدهد تاریخ دقیق و قطعی عرضه فوتبالی ها را به  من  بدهید واقعا زشت برای همچین موسسه ای که تازه وارد است اینطوری بدقولی میکنه  
    با تشکر

    • به قول یکی از دوستان توزیع دوباره قهوه تلخ محاسبات پخش بعضی از شرکت ها را به هم ریخته است. لابد برای موسسات کم کار بهانه خوبی پیدا شده است.

  • با سلام یه خبر خوب براتون دارم من تازه با موسسه فیلمسازان جوان تماس گرفتم و گفتند اوایل خرداد فیلم زنان ونوسی مردان مریخی رو وارد شبکه خانگی میکنند و بعد گفتند که این فیلم را با کیفیتی بسیار بالا خواهیم داد .

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید