روزانه های سینمایی
شرکت فرهنگی گلرنگ:توانمندی فنی موسسه ما را بزودی می بینید

شرکت فرهنگی گلرنگ:توانمندی فنی موسسه ما را بزودی می بینید

در تقسیم کار صورت گرفته امور فنی و مسترینگ فیلم های سینمایی بر عهده موسسه فیلمسازان جوان است و گلرنگ مسئولیتی در این زمینه بر عهده ندارد. روابط عمومی شرکت فرهنگی گلرنگ با اعلام  این مطلب به واکنش های اعتراض آمیز در باره کیفیت فیلم سعادت آباد پاسخ داد و یادآور شد در آینده نزدیک با آغاز بکار موسسه ویدیو رسانه گلرنگ توانمندی فنی این موسسه و دانش فنی متخصصان آن را مخاطبان به عینه خواهند دید. به موجب این گزارش راه اندازی خطوط تکثیر DVD9 و نیز BLUE RAY در دستور کار شرکت فرهنگی گلرنگ قرار گرفته است و تکثیر صنعتی لوح فشرده ۳D نیز دور از دسترس نمی باشد. همچنین این گزارش می افزاید، موسسه اخذ مستر اسکن شده در مورد فیلم های ۳۵ میلیمتری را در قراردادهایش با تهیه کنندگان مورد تاکید قرار داده و به هیچ وجه مستر غیر استاندارد و از جمله خروجی تله سینما را نخواهد پذیرفت.

یادآور می شود، هلدینگ گروه صنعتی گلرنگ مرکب از پخش گلرنگ، گل پخش اول، شرکت فرهنگی گلرنگ و موسسه ویدیو رسانه گلرنگ می باشد. مشروح اطلاعیه روابط عمومی گلرنگ بزودی منشر خواهد شد. کد خبر ۳۶۴

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲۱ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با سلام امیدوارم که کیفیت فیلم ها بره بالا
    آقای فروتن پس فیلم فوتبالی ها را باا کیفیت میدن داخل شبکه یا مثل سوت پایانه
    بعد زنان ونوسی مردان مریخی پروانه نمایش گرفتند برا شبکه خانگی مرسی

  • چه خوب هست در بازی کشتی ، کشتی جوانمردانه گرفته شود نه اینکه…
    کیفیت اثر زیاد مطرح و مهم نیست مهم آنست که هرچه میخواهی ببراما نبر نان کسی
    جناب آقایان محترم …و…
    به والله روز قیامتی وجود دارد شما در این دنیا با زورو و قدرت و پارتی و رانت و غیره هر کاری میخواهید بکنید  جواب خانواده هائی که در حال آواره شدن هستند را چگونه خواهید داد
    راست گویند انسان سیر چه خبر ازحال انسان گرسنه و کلمه گرسنه یک معنی مبهم و گنگ برایش بیش نیست

  • سلام اقای فروتن  از  زمان توزیع نسخه اصلاح شده فیلم ورود اقایان ممنوع چه خبر ۲  بالاخره ما میتوانیم منتظر نسخه با کیفیت  بالای فیلم سعادت اباد باشیم یا نه  یا اینکه رسانه فیلمسازان جوان میخواهد تمام فیلم هایش را با همین کیفیت  وارد شبکه نمایش خانگی کند. لطفا پاسخ دهید

  • جناب فروتن عزیز
    می خواستم از آقای اسدزاده بابت نگاه کاملا حرفه ای ایشان تشکر کنم و از شما خواهش کنم جلسه ای با حضور آقای اسدزاده برای مسئولان فنی موسسات ریزموج و فیلمسازان جوان بگذارید تا دیدگاههای ایشان جهت ارتقاع سطح این موسسات استفاده بشود. نگاهی به طراحی جلد، طراحی منو، قسمت های اضافه شده وکیفیت بسیار بالای نسخه ی DVD حوالی اتوبان نشان داد که نگاه ایشان تا چه اندازه حرفه ای و آشنا با تکنیک های روز تولید فیلم برای نمایش خانگی می باشند.

  • در مورد شرکت فرهنگی گلرنگ هم می خواستم عرض کنم همه چیز به کیفیت بالای نسخ عرضه شده برنمیگردد و باید نکاتی مانند قرار دادن DVD در قاب پلاستیکی (مثل همه جای دنیا) مورد نظر قرار بگیرد. فکرش را بکنید Blue-Ray در بسته ی مقوایی (ولت) عرضه شود! (البته برای اینکه ابداع کننده این شیوه در دنیا باشیم شاید بد نباشد اما در کل صورت خوشی ندارد!). در ضمن تبلیغات بین فیلم و نگذاشتن آرم موسسات نکته ای است که با توجه به اینکه کار اصلی شرکت گلرنگ تولید شوینده بوده و کار فرهنگی در درجه دوم قرار دارد، مشاهده ی تبلیغ در جای جای جلد، تصاویر، بصورت زیرنویس و ابتدا و انتهای فیلم بدیهی بنظر میرسد.

  • باسلام
    راه اندازی خطوط پیشرفته بخشی از کار هست اما با قیمت مناسب و کیفیت استاندارد جهانی که حاصل مسترینگ صحیح و … محصول چیز دیگریست شب درازست و قلندر بیدار

    • از استقرار خطو ط پیشرفته و کیفیت محصول با صدور مجوز در آینده نزدیک می توان اطمینان حاصل کرد اما به قیمت مناسب محصول ویدیو در کوران گرانی های لجام گسیحته شش ماه گذشته که امان عده ای را بریده است، هنوز شک داری؟ باید موسسات بشتری به ورطه ورشکستگی برسند تا عینک واقع بینی به چشم بزنیم؟

  • سلام این موسسه رسانه های تصویری کی فیلم عرضه میکنه شما تیتر زده بودید که رسانمه های تصویری با ۲ جین فیلم میاید   پس چی شد  نکنه  یادتون رفته  شما که دم از بهاری با توپ پر از رسانه های تصویری میدادید  نکنه خبر اشتباه بهنون دادن  اگه میخواید جشنوارعه ویدیویی رو بهانه کنید این که نشد دلیل  فکرشو بکن بگن مویسسه رسانه ها به دلیل جشنواره بیخود ویویی فیلم توزیع نمیکنه یه  فیلم عرضه کردن ببین چه کار میکنه !!!!!توجه توجه  جشنواره ویدیویی است فیلم سینمایی عرضه نمیشه  چی چی چی ویدیو ویدیو ویدویی شنیدی    این ۲جین فیلم چی که در ایام عید  گوش همه رو کرده بود  اهای رسانه های تصویری کجایی  2 جین کو شاید  … گذاشتی  که ……..
    ۲. خواهش میکنم روی قانون کیفیت یخورده فکر کنید اگه این قانون بزارید شرکتها مجبورن عمل کنن    
     ممنون 
    و البته تن تن که دیگه یادشون رفت  چقدر باید صبر کنیم   بابا در حسرت دیدن ایت فیلمم 

    • سلام میلاد جان اگر فکر می کنی با خبرهایی نظیر آنچه که اشاره کرده ای به جای تزریق امید به انتشار اکاذیب متهم می شوم، حاضرم تجدید نظر کنم. در خبرهای بعدی اشاره کرده ام موسسه تمام وقت درگیر جشنواره شده است و شاید در بهار فضا به نفع موسسات خصوصی رقم بخورد.

  • سلام  نظر کار شناستان را در باره کیفیت پایین dvd  فیلم سعادت اباد جویا شدیدیا نه اگر جویا شدید نظر شما چیست و چه تصمیمی برای این فیلم گرفتید لطفا پاسخ دهید با تشکر

  • جناب فروتن عزیز سلام :
    بنده فروشنده محصولات فرهنی در خیابان کارگر شمالی هستم . مشتریان درباره ی زمان اتمالی بعضی فیلم ها می پرسند و بنده اظهار بی اطلاعی . اما فیلمی که خیلی بیش از همه مورد سوال قرار می گیرد قصه پریا است . می خواستم بدونم شما اطلاع دارید که ما جلوی مشتریان همیشی شرمنده نشیم و بالاخره شرمنده نشویم .

    • فردوس عزیر اگر من هم اطلاع نداشته باشم خوبی ارتباط با این سایت این است که ممکن است سایر دوستان با خبر باشند. منتظر می مانیم تا خبر موثقی برسد

  • جناب فروتن
    از دوستمان اقا پیمان خان نعیمی خبری نیست وخلاء نبود ایشان کاملا ملموس وبرای بنده آزار دهنده هست.حداقل کلام اینکه ایشان با ان حرارت بی مثالش اخبار جذاب و متنوعی را ارائه مینمودند.نکند من باب راهنمایی به ایشان توصیه به ایجاد وبلاگ نمودیم دلخور شده اند و قهر کرده اند..
    اگر جای دلجویی هست دلجویی نمائیم.بی خبر ما را از احوالشان نگذارید
    ممنون

  • با سلام به دوست خوبم  اقا علیرضا  اقای فروتن هم مثل سابق مواضه خودش را  شفاف اعلام نمیکند من هم مثل شما وبقیه دوست تان  از کیفیت پایین فیلم سعادت اباد دلگیرم  ولی کاری از دستمان بر نمی اید  امیدوارم  که هرچه زودتر به حق فاطمه زهرا درب این موسسه(فیلمسازان جوان) تخته شود .یا اینکه این موسسه هم فیلم هایش را با کیفیت بالا وارد شبکه نمایش خانگی کند. 

  • اقای فروتن خود شما گفتید که  شنبه منتظر نظر کارشناستان هستید .ما هم منتظر نظر شما هستیم  وتصمیمی که برای فیلم سعادت اباد میگیرید لطفا مارا از دیدن نسخه با کیفیت فیلم سعادت اباد محروم نکنید.

  • به نام خدا. باسلام خدمت سرور گرامی جناب اقای فروتن. اقای فروتن همه ما میدانیم که شما  در مورد کیفیت پایین دو فیلم (سعادت اباد و ورود اقایان ممنوع )بی تقصیر هستید ولی  اگر شما همان بار اول برخورد جدی با شرکت فیلمسازان جوان میکردید     شاید امروز دیگر این شرکت  dvd فیلم ایرانی ب باکیفیت پایین وارد بازار نمیکرد . شما خودتان میدانید که  تا  حالا از هیچ شرکتی  فیلم با این کیفیت پایین  وارد بازار نشده بود وهیچ اعتراضی هم صورت نمیگرفت .امیدوارم که شما رسیدگی کنید. ابا تشکر

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید