روزانه های سینمایی
آشتی کنان مجله سینمایی با نمایش خانگی

آشتی کنان مجله سینمایی با نمایش خانگی

شماره ی اردیبهشت ماه ماهنامه فیلم منتشر شد. در این شماره بعد از وقفه ای کوتاه در درج اخبار و رویدادهای نمایش خانگی و یادداشت های مرتبط، خوشبختانه چند مطلب خواندنی به چاپ رسیده است. در این شماره برنامه شام ایرانی دستمایه چند یادداشت خواندنی شده است و بیرنگ کارگردان و طراح مجموعه بار دیگر از چرایی ساخت این برنامه حرف های تازه ای زده است. در گوشه دیگری از مجله به فیلم های مستندی اشاره شده است که با همت ناصر صفاریان به بازار شبکه نمایش خانگی در ماهها گذشته ارائه شده اند و اینطور که پیداست، نوار این فیلم های دیدنی حالا حالاها قطع نخواهد شد. در شماره ۴۴۱ نشریه بهزاد عشقی به بهانه عرضه فیلم های مرهم، کیفر و آدمکش در شبکه نمایش خانگی تلاش کرده است تا از زاویه تازه ای به درونمایه و ساختار این فیلم ها نگاه کند. عشقی در مقدمه یادداشت هایش می نویسد:

سینمای اکران کساد شده و شمار قابل توجهی از مردم فیلم های سینمایی را در خانه تماشا می کنند. مخاطب این یادداشت ها نیز بالقوه می توانند همان تماشاگران باشند.کد خبر ۳۵۵

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید