روزانه های سینمایی
سعادت آباد را فردا ببینید

سعادت آباد را فردا ببینید

مدیر فرهنگی گلرنگ پخش اعلام کرد، نسخه ویدیویی فیلم سینمایی سعادت آباد روز دوشنبه در سراسر کشور توزیع می شود. سعادت آباد ساخته مازیار میری و به تهیه کنندگی همایون اسعدیان پنجمین فیلم سینمایی ایرانی شبکه است که از نیمه فروردین ماه(پس از تعطیلات) در بازار ویدیویی کشور عرضه می شود. مصطفی بصیری همچنین از توافق با تهیه کنندگان سریال قهوه تلخ برای توزیع قسمت های باقیمانده از این مجموعه توسط پخش گلرنگ خبر داد و گفت کار بسته بندی نسخه تازه ورود آقایان ممنوع در حال انجام است و بزودی در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳۹ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • sallam
    aya filmhaye HAVALI OTOOBAN / AKHLAGHETO KHOOB KON va ASB HEYVANE NAJIBI AST mojavez daran ya na???! agar film ASB … mojavez daram , cheghadr eslahie khorde?
    merci az javabe kameletoon ( 2 kalame javab nadid lotfan)
    mohammad az alman

  • دوست گرامی اقای بصیری اگر امکان دارد زمان پخش نسخه اصلاح شده فیلم ورود اقایان ممنوع را اعلام کنید .با تشکر

  • آقای فروتن :
    سکانسی در فیلم سعادت آباد بود که حامد بهداد به منزل پرستار فرزندش می رفت . این سکانس اصلاحیه خورده است و چرا ؟

    • آقا مرتضی پاسخی را برای آقای رضا برون قلمی کرده ام. نمیدانم تا چه حد برایت قانع کننده است. آنچه را در نسخه کنونی ملاحظه می کنی، برآیند نقطه نظراتی است که در این خصوص دریافت شده است.در عرضه نوع فیلم هایی که با موضوعات ملتهب خانوادگی و آسیب های اجتماعی ساخته شده اند، بعضاً ناگزیریم برای اجتناب از پیامدهای سوء تربیتی در عرصه ای که مخاطبان انبوهی به نظاره فیلم ها می نشینند، احتیاط بیشتری را روا داریم. مقتضیات سینما و ویدیو را در این دیار یکسان نپندارید.

  • سلام  
    مثل اینکه فعلا انیمیشن تن تن پخش نمیشه چون هی دارن تاریخ پخش عوض میکنن  و  ما باید تا کی صبر کنیم من هنوز به به خاطر نسخه خوب نگاه نکردم  بابا دیگه  تحملم تمام شده

  • علی الظاهر فیلمسازان جوان قصد دارند همچنان جوانی کنند و دستی در بهبود کیفیت تصویر محصولاتشان نبرند. کم سعادتی "سعادت آبادی" ها هم موجب شده آنها هم از این کیفیت پایین بی نصیب نباشند. خالی از لطف نیست اگر شعار پیشانی والت محصولات خود را چنین تغییر دهند:
    برترین های سینمای ایران با پایینترین کیفیت تصویر

  • بغیر از کیفیت پائین محصولات فیلمسازان جوان، باید در خصوص طراحی جلد با کیفیت بسیار بسیار پائین محصولات این موسسه نیز حرف زد و دیگر اینکه تا زمانیکه موسسات موظف به رعایت این نکته نشوند همین آش است و همین کاسه. بارها عنوان شده که در وقتی موسسات توانایی طراحی یک جلد مناسب را ندارند بهتر است از طراحی پوستر فیلم که برای نسخه ی اکران استفاده شده سود ببرند. آخر چه لزومی برای به رخ کشیدن توانایی در طراحی جلد وجود دارند؟

    • اقایام موسوی، سرتیپی و بصیری آنچه را دوستان صادقانه با شما در میان می گذارند، جدی و کارشناسانه قلمداد کنید، رفع این انتقادات هزینه زیادی را در بر ندارد و نتیجه سرمایه گذاری های کلان صورت گرفته را مقبولتر و زیباتر جلوه گر می سازد.

  • جناب فروتن عزیز
    علیرغم جابجا کردن تمامی رکوردها و صاحب تشخص شدن شبکه در دوره ی شما، نمی دانم آیا قبول دارید بیشترین حجم و شدت سانسور و اصلاحیات را متاسفانه در این دوره شاهد هستیم؟

    • رضای عزیز نظر شما برایم محترم است. از خودم رفع مسئولیت نمی کنم ولی تصور نکنید آنچه مشاهده می شود، صرفاً حاصل سلایق و یا اعمال نظر شخصی من است. به شما و همه دوستان منتقد عرض می کنم، مقتضیات حاکم بر شبکه و دریافت بازخوردهای فیلم ها پس از اکران عمومی در اصلاحاتی که می بینید تاثیر گذار است.

  • سلام اقای فروتن خواهشا حرف ما رو به این شرکت های نمایش خانگی برسونید
    متأسفانه کیفیت تصویر فیلم بسیار بد است. اصلاً معلوم نیست این شرکت‌ها فیلم را چگونه اسکن کرده، به DVD تبدیل می‌کنند که حاصل آن چنین چیزی می‌شود!؟ برای نمونه به چند کپچر از این ویدئو نگاه کنید و خودتان در مورد کیفیت آن قضاوت کنید (اصلاً هم لازم نیست با هیچ‌کدام از فیلم‌های خارجی که روی DVD می‌بینید مقایسه کنید!)
     
    اما توهین‌آمیزتر از این مسأله، یکی سانسور و حذف کامل یکی از فصل‌های پایانی فیلم است؛ آنجا که محسن برای آوردن دخترش به خانۀ پرستار بچه می‌رود و آنجا متوجه ارتباط وی با پرستار می‌شویم. حتی یک پلان هم از این فصل در نسخۀ ویدئویی نیست.
    و دیگری آگهی‌های تبلیغاتی است که چند بار وسط فیلم می‌آید و بیننده مجبور است آنها را ببیند؛ هیچ راه گریزی هم از آن نیست. این یکی واقعاً دیگر در هیچ کجای دنیا پیدا نمی‌شود (تازه از واترمارک آرم شرکت تولیدکنندۀ DVD در گوشۀ تصویر می‌گذریم، که این هم در هیچ‌جایی چنین نیست و مخصوص ایران است. سایر شرکت‌های ویدئورسانه هم البته همین کار را می‌کنند.
    اقای فروتن خواهشا یه کاری بکنید شرکت ها باید به حقوق کسانی که نسخه ی های ارجینال رو می خرند احترام بزارند واقعا این شکل تاسف باره.

  • جناب فروتن عزیز
    همه ی ما شما را بعنوان یک فرد فرهنگی و با دانش سینمایی بالا قبول داریم و می دانم اگر دست شما بود حتی یک دقیقه از فیلمها دچار اصلاحیه نمیشد. ناراحتی وگله ی بنده بعنوان کسی که فکر می کنم یکی از بزرگترین آرشیوداران فیلمهای شبکه از بدو تاسیس تاکنون می باشم را بر من ببخشایید. اما باور بفرمائید تنها با هماهنگ بودن قسمتهای مختلف معاونت سینمایی (مابین نسخه اکران وشبکه) این مشکلات و بی اعتمادی مردم به شبکه قابل رفع است.

    • دوست خوبم رضا از حسن ظن شما ممنونم. ایده آل همین است که شما می گویی فرقی بین نسخه سینمایی و ویدیویی نباشد. اما حقیقتش را بخواهید پاره ای از اصلاحات با درک آستانه تحمل مخاطبان انبوه شبکه، اعمال می شود. مدیریت رسانه ویدیو در ایران با توجه به کارکرد مضاعف و غیر متعارفی که یافته، اقتضائات خاص خودش را پیدا کرده است. منظورم از غیر متعارف را که متوجه می شوید. مردم سینما نمی روند یا در شهرهایشان سینما ندارند. تلویزیون فیلم های ایرانی راندرتاً پخش می کند و انحصار تلویزیون سبب روی آوردن فیلمسازان و برنامه سازان به شبکه ویدیویی برای تولید شده است.!

  • خشت اول  چو ن نهد معمار کج ——تا ثریا میرود دیوار کج    (دیروز  ورود اقایان ممنوع امروز سعادت اباد فردا ….)   کاشکی  که همان قدر که  به موضوع فیلم اهمیت میدادید به کیفیت فیلم هم  توجه میکردید .   ما ها چه گناهی کردیم که باید فیلم اورجینال با کیفیت پایین  خریداری کنیم  خدا را خوش میاد   .لطفا  موسسه  ناشر  را ملزم  به تولید با کیفیت این فیلم بکنید

  • چند روز دیگه نسخه ی با کیفیت ورود آقایان ممنوع میاد. احتمالا بازهم با تبلیغات بین فیلم، طراحی جلد وحشتناک و آرم بی ریخت موسسه گوشه ی تصویر. من که از این موسسه قطع امید کردم. مردم حق دارند اگر فیلم ها را کپی کنند، اصلا نمی دانم چرا همیشه باید از مردم توقع داشته باشیم و نه از موسسات که به حقوق مصرف کننده احترام بگذارند؟
    برخی از موسسات ضربه های جبران ناپذیری به پیکره ی شبکه وارد می سازند و متاسفانه برخورد خاصی با آنها صورت نمی گیرد. اصلا نمی دانم این کامنت ها فایده ای دارد یا بیهوده وقت خود را تلف می کنم؟

  • از همه کسانی  که نسخه  اورجینال بیکیفیت فیلم سعادت اباد را خریداری کرده اند   میخواهم به نشانه اعتراض   فیلم را به موسسه ناشر پس دهند. وتا زمانی که این موسسه محصولات خود را با کیفیت بالا تکثیر نکرد از خریدن  محصولات این موسسه خوداری کنند

  • با سلام  خدمت آقای مسیح امیری من فیلم سعادت آباد را خریداری کردم کیفیتش عالی بود بعد مگه شما دوستان عزیز یادتان رفته که فیلم سینمایی شرط اول با کیفیتی بسیار بالا عرضه شد از موسسه فیلمسازان جوان

  • دوست عزیز ا اقای تیربند لطفا ادرس  جایی راکه dvd با کیغیت عالی فیلم سعادت اباد را خریداری  کردی را به من وبقیه دوستان  معرفی کن تا ما هم نسخه با کیفیت عالی این فیلم را خریداری کنیم

  • با سلام اقای فروتن واقعا شرمنده که اینقدر مزاحم شما میشویم  اولا میخواستم که نظر شما را در باره کیفیت DVD فیلم سعادت اباد بدانم  .دوم ایا  میتوانیم منتظر  نسخه با کیفیت این فیلم باشیم یا نه.منتظر پاسخ شما بزرگوار هستم.باتشکر در ضمن یک ایمیل برای شما فرستادم  که امیدوارم جوابم را بدهید.علیرضا نوروزی

    • ایمیل شما را خواندم. همکارانم تلفنی مشکل دار بودن فیلم را تایید کردند. در صدد دسترسی به کارشناس تایید کننده نسخه اتورینگ شده هستم که متاسفانه این دسترسی تا شنبه ناممکن است. از دقیق بودن و سخت گیری ایشان مطمئن هستم. به آقایان بصیری و موسوی(مدیر عامل فیلمسازان جوان) پیغام داده ایم تا اعلام موضع کنند. برخورد انضباطی یک وجه قضیه است اما برخورد ریشه ای تر شناسایی دلیل اصلی چنین اتفاقاتی است.

  • اگر کار شناس شما   مشکل دار بودن فیلم را تایید کند ایا میتوانیم منتطر نسخه با کیفیت بالای فیلم سعادت اباد باشیم.یا نه

  • با سلام خدمت دوستان عزیز اطلاع رسانی شده که دوباره سریال قهوه تلخ به شبکه میاد ؟ تارخ توزیع سریال ۱۰ اردیبهشت میباشد
    آقای فروتن یکشنبه همراه قهوه تلخ سریال ساخت ایران هم به شبکه عرضه میشود؟

  • با سلام دوباره خدمت دوستان گلم میخواهم تاریخ توزیع دقیق فیلمهایی که این هفته داره میاد را به شما عرض کنم
    یکشنبه ۱۰ اردیبهشت = سریال های قهوه تلخ و ساخت ایران
    دوشنبه ۱۱ اردیبهشت = حوالی اتوبان – فیلم ویدئویی ساده دل – و آلبوم آرامش بهنام صفوی
    و چهرشنبه ۱۳ اردیبهشت = فیلم سینمایی فوتبالی ها
    و آقای فروتن عزیز از شما خواهش میکنم که به موسسه ریز موج سیستم که میخواهند به فیلمهای خود قفل بدهند که قابل رایت نباشد قفل که میدهند با کیفیت بالا عرضه کنند چون فیلم سوت پایان که قفل داشت هم کیفیت پایینی داشت و هم سیدیهای غیر مجاز و رایت شده سوت پایان را در شهر دیدم
    با تشکر
     

  • با سلام آقای فروتن قهوه تلخ فقط مجموعه ۲۶ وارد شبکه خواهد شد یا چند مجموعه با هم میایند ؟

    بعد آقای فروتن اگه امکان دارد تاریخ توزیع فیلمهای پرستوهای عاشق و ندارها را بدهید
    با تشکر

  • سلام  مدیرت محترم سایت  لطفا یک سری به سایت کافه سینما بزنید. اعتراض های مردم را نسبت به کیفیت پایین dvd  فیلم سعادت اباد  جویا شوید وهمچنین نسبت به حذف سکانس اخر فیلم

  • با سلام  .سرور گرامی جناب اقای فروتن عزیز واقعا شرمنده که اینقدر مزاحم وقت شما میشوم  اگر قرار است که فیلمای  زنان ونوسی ومردان مریخی  و جرم هم با این کیفیت پایین  توسط ویدیو رسانه فیلمسازان جوان وارد شبکه نمایش شوند لطفا جلوی ان را بگیرید .باتشکر از شما علیرضا نوروزی

  • اقای فروتن والا ماهم داریم هزینه میکنیم به خدا حقمان نیست که  فیلمی مثل سعادت اباد را بااین کیفیت مزخرف ببینیم  لطفا  در باره این موسسه ناشر فیلم سعادت اباد  برخورد جدی انجام دهید ا

  • سلام  اقای فروتن عزیز انشاالله تاپایان هفته اینده میتوانیم   از نظرات  و تصمیمات شما وکارشناستان در باره کیفیت پایینdvd  اورجینال فیلم سعادت اباد مطلع شویم  .باتشکر

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید