روزانه های سینمایی
شنبه روز تولد رسمی یک موسسه

شنبه روز تولد رسمی یک موسسه

موسسه تصویر گستر پاسارگاد از روز شنبه دوم اردیبهشت ماه رسماً به مجموع موسسات ویدیو رسانه کشور افزوده می شود. این موسسه که در ماههای گذشته به عنوان حامی و سرمایه گذار در خرید رایت و توزیع چندین فیلم سینمایی ایرانی مشارکت داشت، از این پس می تواند مستقلاً و با نام و نشان اختصاصی خود به رونق شبکه کمک نماید. تصویر گستر پاسارگاد به مدیریت فرشاد شفیعی از فعالان گذشته و حال تکثیر و پخش گیم و فیلم در کشور، دورخیز زیادی برای تامین و عرضه فیلم ایرانی کرده است و تاکنون قرارداد خرید رایت بیش از ده عنوان فیلم مطرح سینمای ایران را نهایی کرده است. سال ۹۱ را بدون شک سال رقابت تماشایی موسسات فیلمسازان جوان، گلرنگ(با مجوز رسمی در آینده نزدیک)، رسانه های تصویری و تصویر گستر پاسارگاد باید دانست. کد خبر ۳۸۴

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • جناب فروتن عزیز
    خواهشی داشتم . لطفا به موسسات در خصوص احترام و رعایت حقوق مخاطب تذکرات لازمه و مقتضی را گوشزد بفرمائید. انتقاد من در مورد موسسه تازه تاسیس ریزموج و عنوان سوت پایان است که برداشته اند و با خط کوفی و درشت عنوان ریزموج را در پائین تصویر فیلم حک کرده اند. دوستان اگر دقت کرده باشند حتی لوگوی موسسه رسانه های تصویری در حدود بیست سال قبل به این بی ریختی نبود و حداقل نشانه ی خاصی بود که به این منظور طراحی شده بود. موسسه ی فیلمسازان جوان نیز دز ابتدا به صورت بسیار غیر هنرمندانه ای این عمل را مرتکب شده بود که پس از انتقاد من وسایر دوستان نسبت رفع این مورد اقدام کرده و درعناوین شرط اول و پرتقال خونی لوگوی خود را بصورت محو در گوشه ی تصویر گذاشته که جای تشکر دارد.

  • لطفا در صورت امکان اسامی فیلم های ایرانی این موسسه را قید کرده و باعث شادی علاقه مندان و دوستان این وبسایت بشوید. متشکرم.

    • بی خداحافظی، اخلاقتو خوب کن، اسب حیوان نجیبی است، حوالی اتوبان، در امتداد شهر، خوابم میاد، چک ، قبرستان غیر انتفاعی و …!

  • با سلام جناب فروتن
    دو تا سوال داشتم ازتون
    فیلم اسب… مجوز گرفته یا خیر؟اگه بله میخواستم ببینم چند دقیقه اصلاحیه خورده؟زمانش تو اکران ۸۸ دقیقه بود.ممنون میشم بگید
    و سوال دوم اینکه
    تو پروانه نمایش فیلم سوت پایان مدت خورده بود ۹۷ اما زمان اصلی فیلم ۸۲ دقیقه بود.اولا میخواستم بدونم پشت صحنه هم در زمان فیلم لحاظ میشه یا خیر و اینکه اگه نه پروانه جدا یا اصلا مورد بازبینی قرار میگیره پشت صحنه یا خیر؟
    با تشکر
     

    • سلام
      هیچ اصلاحیه ای بر فیلم سوت پایان اعمال نشد. احتمالاً با احتساب پشت صحنه بوه است. اگر ارائه شده باشد. فیلم دوم مراحل اداری را طی می کند.

  • ضمن تبریک ورود رسمی این ویدئورسانه به جمع شبکه نمایش خانگی لازم دیدم از فعالیت و برنامه ریزی موسسه یاد شده در انتهای سال گذشته و ابتدای سال جاری برای توزیع محصولات شبکه نمایش خانگی تشکر نمایم.

  • با سلام آقای فروتن عزیز امروز که فیلم حوالی اتوبان رسید هفته آینده اخلاقتو خوب کن و دو هفته آینده اسب حیوان نجیبی است میاید ؟

    با تشکر

  • درهمین جا افتتاح رسمی  ویدئو رسانه تصویر گستر پاسارگاد را که با فیلم حوالی اتوبان رسما و به طور مستقل وارد رقابت نفسگیر موسسات ویدئو رسانه گردید را صمیمانه به متولیان این موسسه به خصوص علی اسدزاده تبریک و مبارکباد میگویم.امیدوارم در این وادی نیز همانند گذشته پویاو ساعی و پرتلاش بوده و بر مهمانی اثارشان با لبخند مثل گذشته  همچنان مصر باشند

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید