روزانه های سینمایی
بهارانه پارسیان مشهد

بهارانه پارسیان مشهد

موسسه پارسیان همزمان از جهار عنوان محصول خارجی رونمایی کرد:

۱ –  مانی خوش دست   2010             2 – محافطان آسمان   2010         3 – ناروتو ۳     2005        4 – مسافران دره تمشک ۲                                                           

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۷ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • بهتر بود در ادامه تیتر می نوشتید:
    … و همچنان بدون هیچگونه دلیلی از عرضه ی فیلم های ایرانی خودداری کرده و به روی مبارک خود نمی آورد!

  • با سلام وعرض تبریک به مناسبت سال نو ( البته با تاخیر )
    ۱. بالاخره هنرنمای پارسیان یا پارسیان مشهد – در متن خبر به اشتباه تایپ شده است که فکر میکنم پارسیان مشهد درست می باشد .
    ۲ در خبر بالا پخش کننده محصولات مشخص نیست چون پارسیان مشهد پخش ندارد و فقط عناوین خود را به دیگران واگذار میکند که این هم از محاسن و یا بهتر بگویم از عجایب یک ویدئو رسانه جهان سومی و ایرانی است !!!!!!!!!!
    ۳. سال ساخت عناوین بالا اشتباه است
    محافظان آسمان Meta Jet  2008
    مانی خوش دست  Handy Manny 2006
    ۴. در تعجبم که پارسیان مشهد که در ۲ تا ۳ سال گذشته حتی یک عنوان سینمایی ایرانی هم توزیع نکرده است چگونه مدام عناوین انیمیشن برای عرضه دارد به نظرم اگر این عناوین حتی قبلا مجوزش دریافت شده باشد تا وقتی که ایرانی هایش را پخش نکرده نباید محصولات خارجی توزیع کند گرچه جناب فروتن خود صلاح میدانند چگونه عمل کنند

    • عماد جان خبر اصلاح شد. سایر اطلاعات را به نقل از مطلب ارسالی موسسه پارسیان ، انتشار یافته است. پروانه این فیلم ها قبلاً صادر شده است.

  • بسیار متعجبم از دوستان عزیزکه برای نیش و کنایه زدن استادن ولی برای ارائه راهکار شرمنده (منظور تقاضای ارائه روش های نوین فروش با توجه به شرایط روز).درخصوص فیلم ایرانی حق با عزیزان است ولی قطعا بی حکمت نبوده است که تمامی دست اندرکاران صنف مطلعند و نیازی به توضیح واضحات نیست(البته عناوین در اردبیشت ماه توزیع میگردند) .دوستان کاسه از آش داغ تر شده اند مگر در گذشته نه چندان دور که این شرکت با توزیع سه عنوان فیلم ایرانی بیش از ۲۵۰ میلیون تومان زیان دید مدیر یا مسئولی حمایتی انجام داد یا همین امروز اگر تدبیر جناب فروتن در صدور مجوز ویدئو رسانه های جدید به همراه خرید کارخانجات برای پر کردن خط تولید (سود تولید را در رایت سرشکن نمودن )نبود وضعیت خرید و توزیع فیلم ایرانی در هاله ای از ابهام قرار داشت.در مورد استفاده از پتانسیل و توانایی مراکز پخش همکار نه تنها عمل مضمومی نیست بلکه به جهت کمک به استمرار فعالیت این مراکز و ارائه روش های جدید توزیع ستودنی نیز می باشد.در پایان اعلام میدارم این موسسه تا امروز  هیچ حمایتی بابت واگذاری عنوان برتر نشده است و تمامی انیمیشن های سریالی خریداری گردیده اند که بخش عمده ای از آنها نیز در شرایط کنونی صرفه اقتصادی برای توزیع ندارند .

  • جناب اقای قندهاری سلام  با تبریک سال نو برای شما وهمه پرسنل عزیز پارسیان مشهد  من الان  فیلم  ایرانی  توزیع شده شما را به یاد ندارم شما   لطف کنید نام فیلم های  توزیع شده ای را که باعث زیان ۲۵۰میلیون تومان شده است را نام ببرید  تا در با ره ان ها توزیع بدهم

  • جناب مهرانیان با سلام و ارزوی سالی خوش و سرشار از سلامتی و سعادت برای شما و سایر عزیزان ،  پس از توزیع ناموفق سربازهای جمعه و جوجه اردک من ناگزیر به مشارکت با موسسات همکاربرای دو فیلم هم نفس و بله برون گردیدیم . فیلم های شب بخیر غریبه و غروب شد بیا نیز اقبال خوبی نداشتند.

  • جناب قندهاری عزیز
    در مدیریت خوب آقای فروتن شکی نیست اما شما با این تعریف وتمجیدها نمی توانید توی دل ایشان را خالی کنید. آقای فروتن بارها ثابت کرده اند که مرد قانون هستند.

  • آقای رضا برون با سلام ، منظور شما را از تعریف و تمجید متوجه نشدم و اینکه آقای فروتن حتی الامکان به همه موسسات به یک نظر می نگرند شکی نیست . اگر مودبانه صحبت کردن تعریف و تمجید است آدرس ایمیلتان را اعلام بفرمائید تا با ادبیات خودتان جوابگو باشم .
    این موسسه رعایت قوانین اعلامی را وظیفه خود میداند و اگر خلف وعده دوستان پخش بواسطه شرایط نامناسب بازار نبود امروز جوابگویی معنای نداشت.آقا رضا شما از آمار واقعی فروش فیلم های ایرانی ، و منفعت فروش انیمیشن های خارجی به چه میزان مطلعید آیا اگر توزیع و فروش عناوین سود حداقلی را بدنبال داشت امروز بازار اینگونه بود. کدام صنف را سراغ دارید که اجناسش به مانند یخ در مرور زمان اب شود و حتی به قیمت تولید خریداری نداشته باشد.در ماههای اخیر تمامی اقلام مصرفی و خدماتی گران شده اند غیر از موجودی اجناس نمایندگان و موسسات که روز بروز نازل تر میشود.بله من هم دوست دارم از سرمایه گذاری که برای خرید فیلم ایرانی انجام داده ام حداقل زیان را ببینم و از منافع اندک فیلم خارجی روزمرگی نمایم، باور بفرمائید سرمایه گذاری انجام شده در سال های گذشته تا امروز معادل سود بانکی هم منفعت در بر نداشته است.         

  • بدون آنکه قصد جانبداری از موسسه پارسیان را داشته باشم باید توجه دوستان را به این مطلب جلب کنم که وقتی موسسه ای عناوینی را انتخاب می کند که مخاطبین کمتری دارد یا باصطلاح مخاطب خاص دارد بایستی حمایت شود تا بازار از این عناوین خالی نشود. بسیاری از دوستان پیگیر عناوینی هستند که اگر موسسه ای بخواهد حقوق ویدئویی آنها را خریداری کند در مرحله توزیع زیان خواهد دید چه مرکز پخش داشته باشد یا نداشته باشد.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید