روزانه های سینمایی
جسارت نباشه خیلی جوگیر نشوید!

جسارت نباشه خیلی جوگیر نشوید!

هدایت هاشمی بازیگر موفق نقش دکتر مشرفی -نامزد انتخابات مجلس در سریال نوروزی چک برگشتی– در گفتگویی با اشاره به سوژه سریال مزبور جسارت تلویزیون را بیشتر از سینما و تئاتر دانسته است.! این سخنان در حالی مطرح شده است که سینمای ایران دست به نقد شاهد اکران سه فیلم پر حاشیه و جسورانه در بیش از یکصد سالن در کشور است و هر روز نقطه نظرات متفاوتی در باره موضوعات ملتهب و بعضاً ساخنار شکنانه آنها به گوش می رسد. اگر بنابر این بگذاریم که هاشمی با چنین اظهاراتی قصد تشویق رسانه ملی برای خارج شدن از پیله محافظه کاری و ساخت صدها سریال و تله فیلم با سوژه های خنثی را دارد، دست ایشان را می بوسیم و از بذل هر گونه کمک دریغ نخواهیم داشت ولی اگر چنین نیتی در بین نباشد، ایشان را دعوت به تماشای فیلم های اکران نوروز ۹۱ می کنیم. مصاحبه این هنرمند را اینجا ببینید. کد خبر ۳۶۰

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • حاشیه های فیلم قلاده های طلا از سوی حمایت کنندگان فیلم ایجاد شده و تنها به فروش فیلم کمک کرد. در ضمن سریال چک برگشتی دارای طرح و فیلمنامه ای بسیار محکم و قابل دفاع (منهای پایان شعاری) بود، چیزی که دو فیلم قلاده های طلا و خصوصی فاقد آن بودند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید