روزانه های سینمایی

دور تازه‌ای از حملات به نمایش‌خانگی همزمان با عرضه عاشقانه‌ای دیگر

در شرایطی که عناوین سینمایی شبکه در مقایسه با سال گذشته با افت محسوسی روبرو شده است، سریال ها به ترکتازی در ماههای پیش رو ادامه خواهند داد

با اینکه شورای‌پروانه ساخت در چند ماه گذشته در زمینه سریال مصوبه و خروجی تازه‌ای نداشته‌است، در مقابل شورای پروانه‌نمایش غیرسینمایی در این مدت با انتشار و نمایش سریال‌های «کرگدن »و «دل» موافقت کرده‌است تا تنوع محصولات شبکه در نیمه دوم امسال تضمین شود.

به موجب این گزارش با آغاز توزیع سریال «دل» عاشقانه‌ای دیگر از« منوچهر هادی»(جمله کلیدی در تبلیغات این سریال) از صبح چهارشنبه، سبد سریال‌های نمایش‌خانگی به ۳ عنوان افزایش خواهد یافت تا رقابت بین آنها گرمترشود.

در شرایطی که عناوین سینمایی شبکه در مقایسه با سال گذشته با افت محسوسی روبرو شده‌است، سریال‌ها به ترکتازی در ماههای پیش رو ادامه خواهند‌داد تا گوشه دیگری از تلاش‌های فرهنگی – تجاری تولید کنندگان محتوای اختصاصی برای شبکه را به نمایش بگذارند.

با برقراری اینترنت خانگی و تلفن های همراه و رفع اشکالات پیش‌آمده در هفته‌های گذشته، سریال«دل» فرصت دارد که در عرصه گسترده‌ای دیده شود و شانس خود را برای برقراری ارتباط با مخاطبان ییازماید.

«کایدان» به عنوان فیلمنامه‌نویس اگر در تلویزیون این فرصت را نداشته‌است که بعضی از سریال‌هایش همزمان برای اولین بار به نمایش عمومی درآیند، حالا در شبکه نمایش خانگی که تعداد سریال‌های اندکی را در قیاس با تلویزیون تولید و پخش می‌کند، این موقعیت استثنایی را در اختیار دارد تا برای اولین بار دو سریال که با قلم او مقابل دوربین رفته‌اند، از بینندگان دلبری کنند.

«کایدان» که رگ خواب تماشاگران عامه‌پسند را به خوبی در دست دارد و با سلایق آنها آشناست، در سریال«دل» از برادرش نیز کمک گرفته‌است تا او را به دلیل تعدد شخصیت‌ها و موقعیت‌ها یاری‌رساند. پیش‌بینی می‌شود اگر تعداد تماشاگران سریال«دل» بیشتر از مجموعه در حال پخش«مانکن» نباشد، کمتر از آن هم نباشد.

بر همین اساس دور تازه‌ای از حملات به نمایش‌خانگی همزمان با عرضه عاشقانه‌ای دیگر آغاز خواهد‌شد و شماری از تهیه‌کنندگان سینما بزودی برای حمله هدفمند به سریال‌سازی در نمایش‌خانگی آماده می‌شوند تا از تریبون‌های عمومی بویژه صدا و سیما، درصدد تخطئه تلاش‌ها و سرمایه گذاری‌های همکاران‌شان در رسانه‌ای غیراز تلویزیون و سینما برآیند.!

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید