روزانه های سینمایی

«ممنوعه» به تنهایی کافی نیست! شبکه نیازمند سریال های جدید است

 تصور اینکه خالی بودن میدان از رقبا به نفع «ممنوعه» تمام می شود و فروش آن را بالا می برد، از اساس غلط است زیرا به جز تنوع سلیقه مخاطبان، وفور سایر گونه های سینمایی و سریالی رونق شبکه و اقبال مردم را به همراه خواهد آورد.

از دو ماه گذشته تنها سریالی که در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود، «ممنوعه» است. این سریال با همه حاشیه های ریز و درشتی که داشته است، در خوشبینانه ترین حالت به مذاق گروهی از جوانان که البته کم نیستند، خوش می آید؛ با این ترتیب به نیاز و سلیقه سایر مخاطبان کی و چگونه باید پاسخ داد.؟  تصور اینکه خالی بودن میدان از رقبا به نفع «ممنوعه» تمام می شود و فروش آن را بالا می برد، از اساس غلط است زیرا به جز تنوع سلیقه مخاطبان، وفور سایر گونه های سینمایی و سریالی رونق شبکه و اقبال مردم را به همراه خواهد آورد.

به این خاطر به نظر می رسد در هفته جاری با صدور پروانه نمایش قسمت های اولیه مجموعه های «احضار» و «# خاله سوسکه» باید آماده سازی و توزیع آنها هر چه سریعتر آغاز شود و کرختی و یکنواختی حاکم بر شبکه از حیث سریال از بین برود. سریال جدید «# خاله سوسکه» ساخته «محمد مسلمی» با اینکه بر خلاف نامش محصولی برای خردسالان و کودکان نیست اما می تواند برای نوجوانان دختر و پسر و خانواده ها اثر سرگرم کننده ای محسوب شود و خیلی ها را دست به جیب کند.

«احضار» به کارگردانی «رامین سهیلی زاده» در ۱۱ قسمت تامین کننده خوراک تصویری علاقه مندان به ژانر وحشت است. کمبود فاحش این ژانر در سبد محصولات سینمایی و تلویزیونی کشور به قدری است که کمترین کار در این زمینه، استقبال طرفداران این گونه مهیج را به دنبال می آورد.

تهیه و توزیع سریال ۱۵ قسمتی«# خاله سوسکه » از قضا بر عهده موسسه «سرو رسانه پارسیان» یعنی سرمایه گذار سریال«ممنوعه» است، انتظار طبیعی آن است که در کوتاهترین زمان ممکن سریال جدید به آستانه توزیع در بازار نزدیک شود و مخاطبان بتوانند با تهیه نسخه فیزیکی یا تماشای اثر در سامانه های آنلاین رسمی نیاز خود را برطرف سازند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید