روزانه های سینمایی

افزایش بیست درصدی قیمت همه گیر می شود

قابل پیش بینی بود که با افزایش بهای ارز، کاغذ، تورم سالانه و افزایش سالانه دستمزدها ، بهای تمام شده تولید و عرضه محصول در شبکه نمایش خانگی افزایش یابد. پیشگامی موسسه تصویر گسترپاسارگاد در عرضه قسمت نهم سریال «شهرزاد» به قیمت شش هزار تومان در واقع زمینه ساز همراهی تدریجی سایر موسسات با این اقدام می شود. به دلایلی از جمله کیفیت و جذابیت قسمت های اخیر سریال «شهرزاد» مخالفت چندانی با افزایش بهای این محصول در این روزها نشده است. و بازار بی دغدغه به کار خود ادامه می دهد. پاره ای ناظران بر این عقیده اند که افزایش بهای بلیط سینماهای مدرن در ابتدای سال کمک زیادی کرد تا افکار عمومی از اتفاق اخیر خیلی متعجب و غافلگیر نشود. فروش ۴۰ میلیارد تومانی فیلم های نوروزی تا این تاریخ که سه عنوان آن کمدی بود، کمک کرد تا افزایش قیمت بلیط در موج رضایت نسبی مردم از فیلم هایی که سینماها را به قبضه خود درآورده اند، به حاشیه رود.

با این حال پیش بینی می شود گران شدن نسخه فیزیکی فیلم و سریال، مخاطبان را بیش از گذشته به سوی اینترنت و سامانه های ویدیوی درخواستی ترغیب کند و شرکت های استریم ویدیو رونق بیشتری را تجربه کنند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • دیگه دارن شورشو در میارن تقی به توقی میخوره سریع قیمت فیلم رو میبرن بالا کافیه فقط یخورده دلار بره بالا موسسه تصویر گسنر پیش قدمه تا محصولاتش رو گران کنه مسخره است واقعا ارشاد اینجا حکم هویج رو داره جالبه پیشتاز همه این افزایش قیمتها تصویر گستره

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید