در حالی که از سه هفته گذشته موسسات ویدیو رسانه کشور کار تکثیر و توزیع فیلم های ایرانی و خارجی خود را به مناسبت تعطیلات ۱۵ روزه نوروز آغاز کرده اند و تاکنون عناوین نسبتا" خوبی به بازار عرضه شده است و در ۱۵ روز باقی مانده کارهای غافلگیر کننده دیگری به سبد نوروزی شبکه اضافه خواهد شد، در خانه همسایه ها یعنی تلویزیون و سینما کار بالا گرفته است. به موجب این گزارش تلویزیون تا تاریخ تنظیم این یادداشت مشخص نکرده است که کدام سریال ها را به روی آنتن می فرستد و در سینما نیز هنوز تصمیم روشنی برای اکران نوروزی گرفته نشده است. شاید در سینما به خاطر در میان بودن منافع شرکت های خصوصی و رقابت آنها با یکدیگر کار گزینش فیلم ها دشوار باشاما معلوم نیست دلیل اصلی این دست و آن دست کردن جام جم نشینان چیست؟ در رسانه ای که بالاخره جناب رییس حرف اول و آخر را می زند به نظر می رسد این اختلافات یا جنگ زرگری است یا آنکه شگردی برای بازار گرمی است.! کد خبر ۳۰۰
شما همچنین دوست خواهید
«یزدان» رپرتاژ آگهی است ؟ سعید رجبی فروتن
پیرنگ اصلی و انبوهی از داستانکها بهانهای هستند برای آنکه خدمات و عملکرد شهرداری تهران به رخ مخاطب کشیده شود. سریال تلویزیونی «یزدان» را میگویم. پژمان بازغی نقش یک مدیر خدمات اجتماعی را بازی میکند و قهرمانوار درصدد...
۹ خرداد ۱۴۰۴
کاهش تماشاگران سینما
به موجب آمار فروش سینماهایی که به سامانه سمفا متصل هستند، سینماهای کشور در اردیبهشت امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل با ریزش تماشاگران مواجه بودهاند. کاهش یک میلیون و یک صد هزار نفر تماشاچی در حالی رخ داده است که در...
۹ خرداد ۱۴۰۴
موسی به وقت طلوع
اکران نسخه سینمایی سریال موسی کلیمالله را باید تمام شده قلمداد کنیم. حدود یک میلیون بلیت طی سه ماه برای این فیلم فروخته شد. دیگر خبری از پخش انبوه تیزرهای این فیلم در تلویزیون نیست و با اکران کمدیهای جدید، سینما به...
۹ خرداد ۱۴۰۴
اضافه کردن نظر