روزانه های سینمایی
بازتاب جایزه اسکار در وب سایت موسسات

بازتاب جایزه اسکار در وب سایت موسسات

گشتی در وب سایت موسسات ویدیو رسانه کشور، گویای این واقعیت است که بسیاری از آنها به روز نیستند. این امر ناشی از کم کاری آنها در ارائه محصول است و  بعضی هم در راستای تعدیل نیرو از اساس قید روابط عمومی را زده اند.! بنابر این توقع بازتاب موفقیت اخیر سینمای ایران و افتخار آفرینی اضغر فرهادی در این وب سایت ها حکایت تشنه و دیدن سراب در بیابان است. از بین موسسات هنرنمای پارسیان ناشر نسخه ویدیویی فیلم جدایی نادر از سیمین در صفحه اول خود این رویداد را بازتاب داده است و دستاورد ارزشمند اخیر را تبریک گفته است. هنرنمای پارسیان با اینکه دو بار به تولید و تکثیر اثر پرداخت اما همواره از تهیه کننده اثر به خاطر عدم همکاری در ارائه و تحویل پشت صحنه بیشتر از فیلم، مصاحبه های کارگردان، گزارش تصویری از حضور فیلم در مجامع جهانی گلایه کرده است. وب گردی این راقم برای مشاهده نمونه های دیگر به نتیجه ای نیانجامید.! کد خبر ۲۹۹

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • جناب فروتن عزیز
    با تشکر از توجه جنابعالی که به راستی مایه دلگرمی همکاران است به آگاهی می رساند موسسه  وبسایت هنر نمای پارسیان تقریبا به صورت تمام وقت جهت به روز رسانی پایش می شود و اخبار محصولات آن نیز تا زمان توزیع فیلمها کامل است. به تازگی تیزر آخرین فیلم در دست توزیع نیز در صفحه اول وبسایت در معرض دید مخاطبان عزیز قرار دارد.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید