روزانه های سینمایی
تلویزیون کباب غاز را از سفره شبکه برداشت

تلویزیون کباب غاز را از سفره شبکه برداشت

شبکه سوم سیما پنجشنبه شب بینندگان خود را به کباب غاز دعوت کرده است. فیلم ویدیویی کباب غاز دومین فیلم بلند ویدیویی صالح دلدم چند ماه پیش در شبکه نمایش خانگی برای اولین باز توزیع شد. تم و درونمایه کمدی این فیلم که بر گرفته از یک قصه مرحوم محمد علی جمالزاده است، احتمالا" لبخندی را بر لبان آسان پسندان خواهد نشاند. کد خبر ۲۹۵

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۸ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ضمن عرض سلام و خسته نباشید
    چرا وزارت ارشاد باید به هر فرد تحصیل نکرده و یا دوره ندیده ای مجوز کارگردانی و تهیه کنندگی بده؟ چرا سوابق افراد را بررسی نمی شود تا هر فرد خاک صحنه نخورده ای تا از راه رسید مشغول ساخت و عرضه ی فیلمهای ویدئویی بسیار بی ارزشی چون کباب غاز و بی دل و غیره نشود و دچار خیال نشود که کارگردان یا هنرمند است؟؟!!
    مگه نباید فرهنگ را بالا ببریم و سطح سلیقه مردم را؟ پس چرا به هر کسی بدون زحمت یادگیری تئوری و عملی اجازه
    کار در عرصه فرهنگ و هنر داده می شود؟به نظر شما این کار درست است؟

    • با سلام به روابط عمومی موسسه هنر اول
      چرا جواب من را نمی دهید؟؟؟
      آیا امکان دارد سری جدید میکی موس محصول ۲۰۱۳ که به سبک جدیدی ساخته شده را دوبله و پخش کنید.
      آخر سایت گلوری تون این سریال را می خواهد برای دانلود بگذارد.

    • سلام تا جایی که می دانم کباب غاز به دفعات از شبکه های تلویزیونی پخش شده است. تحصیلات دانشگاهی عامل تعیین کننده ای در توانمندی سینماگران نیست. چه بسیار سینماگرانی که سقف تحیصلات شان دیپلم است اما سینما را خوب می شناسند. در صدور پروانه ساخت هم ملاک و ملاحظاتی در نظر گرفته می شود. با این حال از بزرگان سینما هم بعضاً کارهای ضعیف می بینیم.

  • با سلام.سری جدید میکی موس متعلق به موسسه سینما ۲۴ نمی باشد.در مورد شرکت هنر اول نیز ،هنوز پیشنهادی از سایر موسسات در رایطه با توزیع عنوان فوق الذکر نداشته ایم.

  • شرکت هنر اول نماینده توزیع انحصاری موسسه سینما ۲۴ می باشد.همچنین این شرکت با عقد قرارداد نسبت به توزیع آثار سایر موسسات ویدیو رسانه اقدام می نماید.در نتیجه شرکت هنر اول خود نمی تواند راسا به خرید فیلم و دوبله آن اقدام نماید.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید