روزانه های سینمایی
ورود آقایان ممنوع اسکن می شود

ورود آقایان ممنوع اسکن می شود

با نصب سیستم اسکنر در استودیو صنایع فیلم ایران – بدیع – در روز سه شنبه هفته جاری، اولین فیلمی که نگاتیو آن زیر نظر اپراتور آلمانی اسکن می شود، فیلم سینمایی ورود آقایان ممنوع خواهد بود. مهندس امیر بدیع در گفتگویی با سایت روزانه های سینمایی ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت یکی از دلایل تاخیر در عرضه نسخه استاندارد فیلم مزبور، عدم حضور نماینده و نصاب شرکت تولید کننده دستگاه در ایران بوده است. وی یادآور شد به دلیل نتیجه بخش نبودن تله سینمای دوباره از کپی پزتیو فیلم ورود آقایان ممنوع، چاره ای جز اسکن نگاتیو فیلم باقی نمانده است. این گزارش می افزاید پیش از این هنگام توزیع نسخه ویدیویی فیلم ورود آقایان ممنوع، بروز اشکالاتی در فرایند آماده سازی فیلم سبب افت کیفیت اثر در پاره ای از صحنه ها شده بود.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۵ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ایا این احتمال وجود دارد  که تا پایان اسفند  نسخه  با کیفیت این فیلم وارد شبکه نمایش خانگی شود. علیرضا نوروزی

    • علی آقا هنگام عملیات اسکن به احتمال زیاد در استودیو بدیع خواهم بود. ببینم خروجی رضایت بخش هست یا نه.

  • سلام اقای فروتن  ایا اسکن فیلم (ورود اقایان ممنوع) انجام شد .ایا خروجی رضایت بخش بود.ایا میتوانیم منتظر فیلم تا پایان اسفند ماه باشیم با تشکر .اگر برایتان مقدور است جواب دهید.علیرضا نوروزی

    • علیرغم اشتیاقم برای کسب تجربه در این زمینه تماسی از استودیو خدمات صنایع فیلم ایران(بدیع) با بنده نگرفتند. امیدوارم اپراتور خارجی به کشور وارد شده باشد.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید