روزانه های سینمایی
تلاش مذبوحانه برای جلوگیری از توزیع یک فیلم

تلاش مذبوحانه برای جلوگیری از توزیع یک فیلم

شرکت پخش گلرنگ اعلام کرده است؛ در اصفهان عده ای از افراد که دستی در توزیع فیلم دارند، با ارسال اس ام اس به سوپر مارکت ها، آنها را از خرید فیلم سه درجه تب برحذر داشته اند. به موجب این گزارش این افراد ادعا کرده اند بزودی همین فیلم را به قیمت ارزانتری به سوپرها خواهند داد. احتمال می رود، تهدید کنندگان قصد تکثیر غیر مجاز اثر را داشته باشند یا به نحوی قصد امتیاز خواهی از شرکت گلرنگ – توزیع کننده فیلم _ داشته باشند. پیش از این در استان های دیگری موانعی بر سر راه فیلم های پخش الوند قرار گرفته بود. جدا از اقدامات واحد حقوقی شرکت مزیور، در همین رابطه مراتب به اداره کل ارشاد اصفهان منعکس گردید تا با همکاری دستگاه های انتظامی صحت و سقم موضوع را بررسی کرده و خاطیان را به مراجع قضایی معرفی کنند. کد خبر ۲۹۳

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۵ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام پس این فیلم فرود در غزبت کی پخش میشه خود فیلم خوب مال خیلی وقت پیشه  یک سوال ایا فیلمهای فرود در غزبت – پرسه در مه – اینجا بدون من- سعادت اباد – یه حبه قند-  تا پایان سال پخش میشه 

    • آقا میلاد این فضا ایجاد شده است تا موسسات با وضوح و روشنی برنامه های خود را اعلام کنند و پاسخگوی سوالات مردم باشند و بدانند که افکار عمومی و توجه به پرسش های آنها از اهمیت زیادی برخوردار است. البته با زور هم نمی شود کسی را به جوابگویی وادار کرد. پس سلانه سلانه این راه را می رویم تا دیگران هم به حرف بیایند. انتظار هم می رود دوستان با قدری مطالعه ی از سر حوصله سایت و بخش های مختلف آن را بخوانند تا از طرح سوالات تکراری بپرهیزند.

  • مسئله مذکور ،  مسبوق به اختلاف نظری است که امروز به تهدید و عملکرد احتمالا اقدامات فراقانونی منتهی شده است. دوستان نماینده سالها اعتبار خویش را نبایستی به پای یکی دو فیلم به حراج بگذارند و از سوی دیگر متولیان مراکز پخش نیز قبول کنند که همکاری با خانواده ویدئورسانه کشور شرکت در بازی برد-برد است.

  • جناب آقای فروتن
    صحبتهای شرکت گلرنگ را جدی نگیرد زیرا فکر می کنم سیا ه نمائی می کنند وبه فرض که مطلب فوق صحت داشته باشد کرم میوه از خود میوه هست و اگر نمایندگان اذعان نموده اند فیلم را از خود شرکت میتوانند ارزانتر بدهند صحت دارد زیرا قیمت در شهرستانها و تهران متفاوت می باشد و ما در حال حاضر نسخه اورجینال محصولات شرکتهای پخش غیر تخصصی ۱۰۰تومان ارزانتر از خود شرکت در تهران میتوانیم تهیه نمائیم و این امر محقق نمی شود مگر زیرآبی رفتن عزیزان در پخش گلرنگ   و من مطلب را زیادتر بازش نمی کنم

  • جناب آقای فروتن
    آیا شرکتهای پخش میتوانند بدون داشتن مجوز در شهرستانها فعالیت کنند یا باید مجوز داشته باشند

  • بابت ایرادات تایپی که به دلیل تغییر رایانه شخصی و صفحه کلید نامتعارف آن در کامنت قبلی مشاهده می شود، پوزش می خواهم

  • باعرض سلام وخسته نباشید خدمت دوستان وآقای فروتن
    بنده درجریان کامل این موضوع دراصفهان هستم واین صحبتها کذب محض است واصلا قصدرایت درکارنبوده ونیست.واین افرادخودسرکه نام برده اندنمایندگان توزیع محصولات فرهنگی درشهراصفهان هستندبابیش از۱۰سال سابقه درخشان.اس ام اس زده شده فقط به فروشگاهها ی محصولات فرهنگی جهت اطلاع رسانی وهم اکنون نمایندگان درحال تنظیم جوابیه به شرکت مذبورواهانتی که نموده اندهستند.این مشکل عدم همکاری نمایندگان با مسئول توزیع گلرنگ اصفهان هم از بی مدیریتی .عدم پایبند بودن به تعهدات وزیاده خواهی ایشان میباشد.متن جوابیه دراسرع وقت ارسال میشودتادوستان خودقضاوت کنند.باتشکر

  •  به نمایندگان توزیع در گزارش منتشره  هیچ اشاره ای نشده است. از احتمال رایت اثر صحبت به میان آمده است و نه  قطعیت آن عمل. بررسی  صحت و سقم ادعا به اداره کل ارشاد اصفهان واگذار شده است. خدا کند به بهای نازل تری نسخه اصلی اثر به دست مردم برسد.

  • جناب فروتن اصلا بحث قیمت نازل در اس ام اس ها مطرح نشده این فرافکنی بیش نیست واشخاصی هم که دراصفهان پیامک زدندغیرازنمایندگان نبودندو فقط به زمان توزیع اشاره شده ومسئول پخش گلرنگ اصفهان  دنبال بهانه ای جهت عدم توانایی وموفقیت درتوزیع بوده وبه این موردخنده دار اشاره نموده..ازجنابعالی انتظارداریم پس ازارسال جوابیه به شماآنرا درمعرض دید قراردهیدتادوستان درجریان موضوع قرارگیرند. 

    • دوست اصفهانی به نظرم مشکل شما فقط با گلرنگ نیست و شرکت های پخش غیر از گلرنگ هم ممکن است با شما برای ایجاد ارتباط منطقی مشکل داشته باشند. بهتر است به جای نامه پراکنی و گله گذاری چند نفر از همکاران شما در تهران با دکتر نوروزی دبیر اتحادیه موسسات و مسئول ساماندهی پخش در کشور جلسه ای را بگذارید و صراحتا” از ایشان بخواهید تا نقش و جایگاه شما و نمایندگان سنتی پخش محصول در استانها را در سناریویی که تهیه کرده اند، توضیح دهند. به نظرم در اینصورت یکبار برای همیشه به سوء تفاهمات پایان داده می شود. چنین کنند بزرگان چو کرد باید کار

  • اگر نمایندگان توزیع همکاری خود را با شرکتهای پخش قطع کنند مطمن باشند ۸۰درصد  کارهای خود هم نمی توانند توزیع کنند و خدا نکند روزی روابط بین شرکتها و نمایندگان تیره شود علی الخصوص شرکت بی تعهد و بی مسئولیت و زیاده خواه  گلرنگ که دیر آمده و زود میخواهد برود

  • دوست عزیز جناب فروتن
    نظرشما قابل احترام ولی  مدتی است نمایندگان اصفهان به جمع بندی رسیده اند که با یکدیگر هماهنگی کندددرتوزیع ویک مجمع کوچکی تشکیل داده اند وبا همه شرکتها به تفاهم رسیده اند وآمارفروش دراصفهان روزبه روزبیشترمیشود وباتوجه به برنامه های سال آینده نمایندگان درتوزیع انشا…. به  اولین شهرستان درتوزیع بعدازتهران میرسیم وهیچ گونه مشکلی جهت ارتباط منطقی با پخش ها وجود نداره خواهشی که ازشما دارم دراین مورد صبور باشید تاجوابیه که ارسال شد مطالعه بفرمایید. بنظرمن خیلی از سوالات موجود در ذهن تان به جواب خواهدرسید.

    • برای درج حوابیه مشکلی وجود ندارد. قصدم این است که به نمایندگی از موزعین سراسر کشور با اتحادیه موسسات روابط و مناسبات تعریف شده ای را ترسیم کنید و به سهم خود یاری رسان شبکه و توسعه آن باشید. در غیر اینصورت مشکلی که الان در اصفهان رخ نموده است فردا از استان دیگری سر بر می آورد.

  • نمایندگان شهر اصفهان تا کنون در عملکرد تیمی سابقه خیلی خوبی داشته اند و استفاده از تجربه ایشان می تواند بسیار مفید باشد. ضمن اینکه منتظر جوابیه ایشان هستیم امیدوارم تجربیات ایشان برای ساماندهی شبکه موثر و مورد استفاده واقع شود.

  • با عرض سلام خدمت جناب فروتن
    در تایید سخنان دوستان باید عرض کنم همه ما فروشندگان جزیی و نمایندگان محترم نه تنها اصفهان بلکه تمام استانهای کشور در سعی و تلاش برای رونق بخشیدن به شبکه خانگی هستیم و خودمان دلسوزانه در جهت ارتقاو توسعه این شبکه دست در دست هم جلوی افراد خاطی ایستاده ایم و از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد .اگر مدیریت محترم شرکت گلرنگ اصفهان نگران تکثیر غیرمجاز و امتیاز خواهی نمایندگان هستند باید خدمت ایشان عرض کنم کمی به سابقه فعالیت همین نمایندگانی که دلسوزانه در توزیع شبکه خانگی کشور فعالیت می کنند دقت کرده و دنبال بهانه ای در جهت اخلال در فعالیت نمایندگان نباشند بدیهی است این مجمع کوچک نمایندگان هدفی جز پیشبرد اهداف بزرگ شرکتها در جهت توسعه شیکه خانگی ندارند و جناب فروتن  با درایت کامل و مطالعه متن جوابیه نمایندگان اصفهان قطعا رای مبرم را در مورد این مشکل خواهند داد.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید