روزانه های سینمایی

هفت سال گذشت …

این پست در ابتدای روزی انتشار می یابد که «روزانه های سینمایی» وارد هشتمین سال فعالیت خود شده است. سایتی که بطور متوسط سالانه چهار صد پست مرتبط با نمایش خانگی و کمی هم سینما و تلویزیون بطور اختصاصی تولید و منتشر کرده است و تلاش نموده است تا از رویکرد صرفاً نقلی و بازنشر خبرهای تولیدی سایر منابع پرهیز کند.

بی شک برای «روزانه های سینمایی» اولین و تنها پایگاه خبری تحلیلی نمایش خانگی بودن، فی نفسه ارزش ندارد بلکه آنچه که اهمیت دارد آن است که خروجی این سایت به مجموعه اطلاعات و دانش مخاطبان در باره رویدادهای حوزه نمایش خانگی کشور بیفزاید و تا حد امکان تصویر روشن و واقع بینانه ای از اهم رخدادهای شبکه و تصمیم و تدابیر مسئولان و دیگر دست اندرکاران شبکه ارائه دهد.

«روزانه های سینمایی» در یکسال گذشته که بحث راه اندازی سرویس های «ویدیوی درخواستی» بر محمل وب و اپلیکشن به تناسب افزایش پهنای باند جدی شد، کوشید تا تغییرات و ساختارهای جدید شکل گرفته را در لابلای اخبار، یادداشت ها و مقالات کوتاه منتشر شده، تبیین کند و به اندازه بضاعت خود نظرات و دیدگاه های کارشناسی را بازتاب دهد.

نگارنده معترف است به دلیل روحیه و منش شخصی خود فارغ از مواضع سیاسی دولت های مستقر و نیز رعایت منافع و مصالح سازمان متبوع خود(نگارنده در سازمان سینمایی اشتغال دارد)، از طرح دیدگاه های تند و صرفاً انتقادی اجتناب کرده است و در مقابل از ارائه پیشنهادهای کارشناسی امساک نورزیده است.!

آغاز هشتمین سال فعالیت «روزانه های سینمایی» امسال، مقارن با روز اول محرم و نخستین روز سال هجری قمری شده است. با ادای احترام و ابراز سرسپردگی به آستان نورانی سالار شهیدان امام حسین (ع) و بیعت دوباره با مرام و آرمان های مقدس آن امام همام، خداوند بزرگ را به خاطر توفیق ادامه خدمتگزاری در عرصه فرهنگ و هنر شکرگذارم و از اینکه حضرتش در گردباد حوادث و فتنه ها کید حاسدان و بدخواهان را به خودشان بازگردانده است و حافظ تنها سرمایه این کمترین یعنی آبرویم بوده است، ثناگویش می باشم.

«روزانه های سینمایی» به شرط حیات و بقای نگارنده، از نوشته ها و یادداشت های صدها مخاطب وفاداری که شبانه روز با دیده مرحمت جای جای این تارنما را کلیک می کنند، با افتخار استقبال می کند. دست حق نگهدارتان

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • تبریک عرض میکنم انشالله سالیان سال این سایت سرپا باشه و ما از مطالب خوبتون استفاده کنیم

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید