موسسه فیلم سازان جوان ناشر فیلم سینمایی ورود آقایان ممنوع، موظف گردید هر چه سریعتر و قبل از عرضه فیلم تازه خود نسبت به ارائه مجدد فیلم ورود آقایان ممنوع با کیفیت قابل قبول اقدام کند. بر اساس این گزارش پروانه نمایش فیلم سینمایی شرط اول ساخته مسعود اطیابی علیرغم امضا و ثبت رسمی آن به موسسه مزبور تحویل نشد تا شرط پیشین و قول و قرار قبلی برای جلب رضایت مشتریان شبکه به یاد مدیریت موسسه آورده شود و اقدام جبرانی در این زمینه جامه عمل به خود پوشد. زمان باز پخش فیلم مزبور متعاقبا" به آگاهی خواهد رسید. کد خبر ۲۹۱

به اشتراک بگذارید
سعید رجبی فروتن
سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

مقاله‌ها: 3841

۲۷ دیدگاه

  1. سلام .لطفا بفرمایید که فیلم های (حوالی اتوبان.یکی از ما دونفر. طبقه سوم. باغ قرمز)تا قبل از عید وارد شبکه نمایش خانگی میشوند.( در ضمن خیلی خوشحالم  که از امروز  به جمع شما پیوسته ام) باتشکر .یاسمن  مرادی

    • با سلام خدمت یاسمن مرادی من محمد تیربند هستم که پایین همین صفحه سوال کردم بعد من زنگ زدم به پخش دنیای هنر گفت فیلم حوالی اتوبان تا آخر اسفند ۹۰ میاید اما فیلم های باغ قرمز و یکی از ما دو نفر میره بر بعد از عید بعد من از فیلم طبقه سوم فعلا خبری ندارم
       
       

  2. با سلام و خسته نباشید ببخشید فیلم های فوتبالی ها و زنان ونوسی مردان مریخی و یه حبه قند کی وارد شبکه نمایش خانگی میشوند؟

    با تشکر لطفا به سوال من پاسخ بدهید منتظر شما عزیزان هستم

  3. با سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت این سایت من هنوز منتظر جواب سوال قبلی هستم بعد من امروز که فیلم ورود زندها ممنوع را خریداری کردم تبلیغ فیلم طبق سوم را دیدم اگر امکانش هست تا قبل از عید این فیلم را به شبکه عرضه کنید با تشکر من منتظر هر دو سوالی که کردم هستم .

  4. جناب مدیریت سایت از شما خواهش میکنم که  درباره زمان پخش فیلم (یکی از ما دونفر)  با رسانه های تصویری تماس بگیرید  وخبر دقیق را اعلام بکنید.با تشکر  یاسمن مرادی

  5. با تشکر از شما من که زنگ میزنم شرکت ریز موج سیستم بهشون میگم فیلم فوتبالی ها کی میاد میگه ما تولید میکنیم میخواستم از شما بپرسم چه موسسه ای این فیلم را پخش میکنه با تشکر اگه امکانش هست الان جوابتون را برام بفرستید

  6. با سلام آقا علیرضا راستیتش من امروز به موسسه رسانهای تصویری زنگ زدم گفتند ان شا الله تا آخر اسفند ماه فیلم یکی از ما دونفر به بازار ارئه کنند

  7. با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز من بازهم امروز فیلم اینجا بدون من ساخته بهرام توکلی را خریداری کردم و من خیلی از فیلمش خوش آمد لطفا جناب آقای فروتن میشه الان اعلام کنید فیلم ندار ها کی میاد ؟؟؟؟؟/

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.