روزانه های سینمایی
هفته جاری به نام این زوج هنری سند خورده است

هفته جاری به نام این زوج هنری سند خورده است

توزیع تقریبا" همزمان فیلم سینمایی ایرانی شش و بش و قسمت های اول و دوم سریال ساخت ایران در هفته جاری حاوی نکته قابل تاملی است. وجه مشترک این دو اثر پر مخاطب، حضور و هنرنمایی زوج هنری موفقی است که در سالهای گذشته در هر فیلمی بازی کرده اند، سینماها را مملو از جمعیت تماشاگر کرده اند. امین حیایی و محمد رضا گلزار بازیگرانی هستند که به تناسب توانایی و خلاقیت آن دو تاکنون سینماگران توانسته اند، فیلم هایی عامه پسند زیادی را تولید کنند. البته با تاسف این نکته را هم باید یادآور شد که در سینمای ایران یک فرمول امتحان پس داده، به راحتی کنار گذاشته نمی شود و آنقدر قصه ها و موقعیت های مشابه با حضور دو یا چند کاراکتر خلق می شود تا دیگر بیننده از آن دلزده شود.!

به هر حال در روزهای آینده رقابت جالبی بین این دو بازیگر در شبکه رخ خواهد داد و باید منتظر ماند و دید تا کفه به نفع کدام محصول سنگینی خواهد کرد. هر چند رقابت اصلی بین شرکت های پخش این دو اثر را هم نباید از یاد برد. تمهیدات و کوشش های بازاریابان دو شرکت گلرنگ و تصویر گستر پاسارگاد ثابت خواهد کرد که کدامیک مشتریان بیشتری را به سوی خویش جذب خواهند کرد.

تبلیغات محیطی و پر هزینه گلرنگ برای معرفی ساخت ایران در بزرگراه های پر تردد تهران، خبر از دورخیز اساسی آن شرکت برای حضور قوی در بازار دارد. ایا تصویر گستر پاسارگاد فن بدلی به رقیب خود خواهد زد؟ کد خبر ۲۹۰

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید