روزانه های سینمایی
عمو پورنگ: اگر روزی از بین بچه ها رفتم

عمو پورنگ: اگر روزی از بین بچه ها رفتم

داریوش فرضیایی که بچه های ایران زمین وی را به عنوان عمو پورنگ می شناسند؛ در گفتگویی انگیزه کار در شبکه نمایش خانگی را اینگونه بازگو کرده است:

متاسفانه شاهد کارتون ها و برنامه های وارده از کشورهای خارجی هستیم که صدمات و آسیب های زیادی به بچه ها وارد می کند. چون محصولات خارجی هستند، متناسب با فرهنگ آنها ساخته شده است. متاسفانه بچه های ما خودشان را زن گربه ای، مرد عنکبوتی و بن تن تصور می کنند. من این مساله را وظیفه خودم دانستم، در حد و حیطه خودم سعی کردم به عنوان عمو پورنگ بتوانم جای خالی آن سرگرمی که بچه ها می خواهند با یک سرگرمی مناسب و مطابق با فرهنگمان پر کنم. به هیچ وجه ما دنبال مسائل تجاری و مالی نبوده ایم اما برای ماندگاری باید هزینه کرد. و باید این کار را از طریق شبکه ی خانگی به دست بچه ها رساند که اگر من روزی روزگاری من از بین بچه ها رفتم این دی وی دی ها به عنوان یادگار برایشان باقی بماند.

وی در ادامه از تفاوت برنامه های شبکه خانگی و تلویزیونی چنین گفته است:

در شبکه خانگی یک مقدار دستمان بازتر است. در تلویزیون پارامترهایی وجود دارد اما در شبکه ی خانگی نه! علاوه بر این در تلویزیون با توجه به پروژه هایی که وجود دارد باید در یک زمان مشحص پروژه را تحویل دهی ولی در شبکه خانگی چون دستمان باز بود با فراغ خاطر توانستیم این کار را به اتمام برسانیم. کد خبر ۲۶۸

منبع: مجله یکشنبه شماره ۵۴

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید