روزانه های سینمایی

چند می گیری کپی نبینی؟

دم تصویر گستر گرم! دیگه باید چه کار می کرد تا من و شما نسخه اصلی محصولش را بخریم و آن کار دیگر نکنیم؟ سریال شهرزاد در ظاهر با قیمت ۴۰۰۰ تومان به فروش می رسد یعنی با همان قیمتی که خیلی از فیلم های ضعیف و متوسط به فروش می رسند. شهرزاد درجه کیفی الف را از شورای بازبینی اخذ کرده است و همین کافی بود که از نظر قیمت تفاوت معناداری با دیگر محصولات نمایش خانگی داشته باشد. اما شهرزاد نه تنها با همان قیمت عرضه می شود بلکه یک دوجین اشانتیون و هدیه و فیلم اضافه و مخلفات دیگری هم به سریال ضمیمه کرده است تا وجدان خلائق به درد بیاد و دکان غلام تکثیرها را از رونق بیاندازند.

ناشر و تهیه کننده شهرزاد همزمان سریال بریکینگ بد را در دی وی دی فیلم گنجانده است و البته این کار به گونه ای صورت گرفته است تا حجم دیسک پاسخگوی این حجم از دیتا باشد. برای ۱۰۰۰ نفر از خریداران محصول بی آنکه در قرعه کشی شرکت داده بشوند، جایزه نقدی صد هزار تومانی کنار گذاشته است. این برندگان قبلاً کد مخصوص شان را باید برای موسسه ارسال کنند. از سوی دیگر خریداران محصول باید کارت درون پاکت را تا انتهای مجموعه در دست داشته باشند تا در قرعه کشی نهایی شرکت داده شوند. خریدارانی که مشترک یکی از شرکت های اینترنتی هستند با خرید هر قسمت از سریال هدیه رایگانی را برای ادامه اشتراک خود از شرکت مربوطه دریافت می کنند و …

عادت ماست که کم فروشان را به باد انتقاد و ناسزا بگیریم ولی در برابر فروشندگانی که اینگونه از سرمایه اشان مایه می گذارند تا ما متمدنانه دست از کپی کاری و سرقت برداریم، چه واکنش درخوری باید نشان دهیم.؟

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۷ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با سلام
    جناب آقای اسد زاده فرموده بودند فصل اول بریکینگ بد امروز توزیع خواهد شد و به فاصله ی هر ۱۰ روز یک فصل توزیع خواهد شد
    امروز که این اثر توزیع نشد ما رو نگران کرد این سریال هم به سرنوشت لاست و ۲۴ دچار شود

    امیدوارم مسولین محترم این شرکت توزیع کافی رو ارائه بدند

    • ما از عید فطر که وعده اولیه برای توزیع سریال بود تا الان منتظریم؛ولی هیچ اطلاع دقیقی شرکت ارائه نداده.حتی در سایت موسسه هم چند وقتی است که نوشته شده بزودی!
      این همه مدت صبر کردیم؛چن وقت دیگه هم صبر میکنیم چون آقای اسدزاده قول کیفیت بالای کار رو دادند…
      من هم مثل شما امیدوارم که مسوولین پاسخ کامل و جامعی دهند…

  • سریال قویه اما امروز اعصاب مخاطب رو بهم ریخت
    سریال گیر داشت من شخصا ۳ تا پک عوض کردم اما سریال درست رایت نشده بود هیچ کس هم پاسخگو نیست

  • در صفحه اینستاگرام سریال که ۳۴۰۰۰ هزار دنبال کننده داره، کسی در باره کیفیت تکثیر قسمت سوم شهرزاد صحبتی نکرده است!

  • یکی ، دو تا از مشتری های بنده هم می گفتند برکینگ بد را عالی نشان می دهد اما در پخش خود شهرزاد گیر دارد . البته استقبال از سریال رو به افزایش است و با توجه به اینکه کمدی هم نیست نسبت به دندون طلا طرفدار بیشتری پیدا کرده .

  • هر سه دی وی دی عرضه شده بسیار با کیفیت و عالی بوده تا اینجا و خوشبختانه واسه من که گیر نکرده!

    متاسفانه امروز در پاسخ به یکی از کامتنای تصویرگستر گفته شده عرضه جداگانه بریکینگ بد لغو شده؛امیدوارم که شایعه ای بیشتر نباشه وگرنه دوباره بی اعتمادی نسبت به موسسات بیشتر میشه!واقعا تصویرگستر باید پاسخگو باشه اتفاق مهمی با پخش این سریال قرار بود بیفته که فعلا که منفتی شده!!

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید