روزانه های سینمایی
شبکه کودک عمو پورنگ فرزاد حسنی را کم داشت!

شبکه کودک عمو پورنگ فرزاد حسنی را کم داشت!

تهیه‌کننده «عموپورنگ» در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اعلام اینکه قسمت دوم سریال «عموپورنگ» از فردا ـ ۲۵ بهمن ماه ـ وارد بازار می‌شود‌، خاطرنشان کرد: اولین قسمت از این مجموعه تحت عنوان «سه‌قلوها» چندی پیش پخش شد.

آقاجان‌زاده درباره‌ی موضوع قسمت دوم سریال «عموپورنگ» توضیح داد: در این قسمت سه‌قلوها در تست مجری‌گری، هنری را که دارند به عموپورنگ نشان می‌دهند اما عموپورنگ از کارهای آنها خوشش نمی‌آید؛ در نتیجه برای اینکه درباره‌ی آنها تصمیم درستی بگیرند از دوست خود فرزاد حسنی خواهش می‌کند تا او نیز درباره‌ی آنها نظر بدهد. سه‌قلوها نیز تصمیم می‌گیرند برای اینکه نظر مساعد فرزاد حسنی را جلب کنند، برایش تولد بگیرند.

کد خبر ۲۶۴

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • از نکات مورد توجه در مورد این عنوان همین بس :
    ۱ . درجه ارزشیابی : ج !!!!!!!!!!!!!!!
    ۲ . درج جمله ای با دست خط " عمو پورنگ "
    جون من کپی نشه ها …….
    امیدوارم این تقلید از جناب مدیری سرانجام تلخ " قهوه تلخ " را در بر نداشته باشد

  • هرچند تقلید از رویه گروه یا افراد مختلف در ایران  اغلب غیرقابل قبول و بد جلوه مینماید اما در خیلی از موارد "الگوگیری" از نکات مثبت وارزنده و آزمون وخطا شده گذشتگان جای تامل و خواستنیست. با احترام ویژه به نظریات دوست فرهیخته ام جناب آقای عماد معیری متذکر میشوم که بازخورد ورود مجموعه کارشناسی شده عمو پورنگ در طول دو هفته اخیر تولد اثرو خصوصا ۱۲ساعتی که از توزیع قسمت دوم ان میگذرد  نشان دهنده کیفی بودن کار و قابل اعتماد و اطمینان بودن به گروه سازنده از طرف مخاطب  میباشد و اطلاع رسانی دقیق و توزیع مرتب و بی دغدغه محصول همراه با قیمت عالی ان نوید این مهم را میدهد که کم کاری و اهمال کاری های دیگر سریالهای ایرانی خارجی وارده در شبکه نمایش خانگی را کمرنگ نموده و روزنه های امید بخشی را برای این حوزه برای فردا ها ی بهتر هویدا خواهد نمود

  • آقای فروتن
    سری به صفحه ویکی پدیا آقای فرزاد حسنی بزنید …
    فیلتره…
    واقعا نمی دونم چرا؟
    آیا خطایی از ایشون سر زده؟

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید