روزانه های سینمایی
دستاورد موسسات ویدیو رسانه از بازار پانزدهم جشنواره فجر

دستاورد موسسات ویدیو رسانه از بازار پانزدهم جشنواره فجر

در حالی که هیچیک از موسسات تاکنون گزارش مستقلی از کیفیت حضور خود در بازار فیلم امسال ارائه نداده است؛ سایت جشنواره از قول وحید اسفندیاری مدیر بازار فیلم در باره نتایج حضور بعضی از موسسات چنین گزارش داده است:

"همه گونه خرید و فروش در بازار فیلم انجام می‌شود که طی چند روزبرگزاری جشنواره گفت‌وگوهای خوبی مابین شرکت‌های ایرانی و خارجی شکل گرفته است."
از سویی دیگرعلاوه بر مذاکرات انجام شده ما بین موسسات ایرانی و خارجی مبنی بر مراودات تولیدات انیمیشن های  مذاکرات دیگری نیز در خصوص خرید و فروش محصولات مستند و فیلم های ویدئویی هم انجام شد.
"انجمن سینمای جوانان ایران " هم با کشور لبنان درباره ساخت فیلم هایی در ژانر کودک و نوجوان به توافق رسید.
موسسه "سینما رسانه آسیا"برای ساخت فیلم های ایرانی، خرید محصولات خارجی با کشورهای لبنان و سوریه وارد مذاکره شد.
"موسسه هدایت رسانه" نیز برای خرید محصولات سایر کشورها و تولید مشترک با کشورهای "لبنان"، "ترکیه"و"سوریه" مذاکره کرد.
"سینما هفت" برای عرضه محصولات خود با کشورهای دبی، لبنان و ترکیه وارد مذاکره شده است.
حوزه هنری نیز برای عرضه محصولات خود با یک شرکت تولید کننده انیمیشن مصری،  شبکه های تلویزیونی لبنانی و ترک،  نمایندگانی از چند شبکه تلویزیونی ترکیه و… صبحت های اولیه داشته‌اند .
کد خبر ۲۶۰
 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید