روزانه های سینمایی
نشریات و سایت های خبری نامزد دریافت جایزه معرفی شدند

نشریات و سایت های خبری نامزد دریافت جایزه معرفی شدند

در پایان نشست مطبوعاتی دبیر اتحادیه موسسات ویدیو رسانه از نشریاتی که طی سال ۹۰ بیشترین کوشش را برای پوشش اخبار و گزارش های مربوط به شبکه نمایش خانگی داشته اند، تقدیر به عمل می آید. در بین جرایدی که نامزد دریافت جایزه هستند، نام نشریاتی همچون؛ همشهری جوان، روزنامه هفت صبح، ضمیمه ۶ و ۷ روزنامه همشهری، روزنامه ایران، هفته نامه یکشنبه ها و همشهری ماه به چشم می خورند. این گزارش می افزاید در بین سایت ها و خبرگزاری های کشور نیز سرویس فرهنگی و هنری فارس، ایرنا  وسرویس رادیو و تلویزیون ایسنا تلاش مجدانه ای برای انعکاس خبر و تحلیل در باره تحولات شبکه نمایش خانگی داشته اند. کد خبر ۲۵۷

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • چه جالب و چه با تامل؟؟؟!!!!!
    .از دوستان این حوزهتقدیروتشکر شد وانها که با پول بیت المال و….. کار میکنند به چشم آمدند اما وبلاگ نویسان این حوزه که بدون هیچ عنایت وحمایت دولتی انلاین ونقاد هستند دیده نشد.؟؟؟؟
    حیف که دبیر جشنواره ویدئو رسانه حداقل دوستانی که دراین وبسایت "روزانه های سینمایی" مدتهاست دلبری مینمایند را میدید و یا بایک کلیک مستقیما انها را پیدا مینمود….
    شاید وبلاگهای ما حرفی برای گفتن در ویدئو رسانه ندارد و یا مرغ همسایه …….؟؟؟؟؟؟!!!!!
     
     

    • امید که در سال آینده با افزایش شمار وبلاگ های حوزه نمایش خانگی بتوان در مقام مقایسه به ارزیابی آنها پرداخت و برترین ها را برگزید. چنانچه از کم و کیف وبلاگ های به روز این حوزه جمع بندی روشنی دارید، خوشحال می شوم آن را بیان کنید.

      • با سلام خدمت جناب آقای فروتن و تمام دوستانی که درحوزه نمایش خانگی وسینمای ایران قلم می زنند.
        همانطور که قبلا اعلام کرده بودم سایت ویدئو رسانه با تمام کلیت وجامعیت آن قبلا از نظر ساختاری کار شده است که در بعد اطلاع رسانی وبازاریابی وفروش وپخش مویرگی می تواند مشکلات این صنف را برطرف کند.دوستانی که می خواهند امکانات این سیستم  را مشاهده نمایند بصورت موقت آدرس زیر را بررسی کنند.در حال حاضر اطلاعات موسسه رودکی اطلاعات جامعتری دارد 
        http:\\79.127.106.106:8050
        و اگر نقطه نظر ویا امکان همکاری دوستان در زمینه محتوای این سایت در زمینه خبر ،وبلاگ و اتاق های گفتگو  …..وجود داشت ، خواهشمند نظرات وپیشنهادات خود را به آدرس :
        alizadeh@kooshavar.com        or     kooshavar_co@yahoo.com
        ارسال نمائید ویا با شماره های ۱۰۳۰۳۲۷-۰۹۱۲ و۶۶۴۳۱۲۰۱ تماس داشته باشید
        باتشکر:
        علیزاده

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید