روزانه های سینمایی
شبکه نمایش خانگی دهه فجر را با مرهم شروع می کند

شبکه نمایش خانگی دهه فجر را با مرهم شروع می کند

فیلم سینمایی مرهم تازه ترین ساخته علیرضا داوونژاد همزمان با آغاز جشن های دهه فجر در شبکه ویدیویی کشور توزیع می شود.

این فیلم، چهارمین فیلم از مجموعه «برترین‌های سینمای ایران» است. تاکنون فیلم‌های «ورود آقایان ممنوع»، «طهران تهران» و «آقا یوسف» از مجموعه برترین‌های سینمای ایران از سوی شرکت گلرنگ‌پخش و شرکت فیلمسازان جوان روانه بازار شده و از همین مجموعه به زودی فیلم «سعادت آباد» نیز عرضه خواهد شد.

فیلم «مرهم» درباره دختری به نام مریم است که به شیشه اعتیاد دارد و از خانه فرار کرده است. با وجود سوژه نه چندان تازه، این فیلم توانسته است بازخوردهای بسیار مثبتی از صاحب‌نظران و منتقدان سینما دریافت دارد، حتی بهرام بیضایی درباره آن گفته است: «به آن چنان نزدیکم که گویی از راه دور در میان تماشاگران آن در تهران نشسته‌ام.» عزت‌الله انتظامی نیز آن را بسیار جذاب توصیف کرده و اصغر فرهادی کمترین وظیفه هر سینما دوست را دعوت از دیگران برای تماشای این اثر گرم و زنده دانسته است.

فیلم سینمایی «مرهم» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا داوودنژاد، علاوه بر شرکت و کاندیداتوری در جشنواره فیلم فجر و جشن خانه سینما، جزو ۵ فیلم برتر از میان ۹۰ فیلم برای ارسال به اسکار بوده و عنوان بهترین فیلم جشنواره جین سیسکل شیکاگو و بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره دبی را داراست.

رضا داوود‌نژاد، احترام حبیبیان، طناز طباطبایی، کبری حسن‌زاده، سجاد سپهری، شیرین صفری، محرم موتمدی، سیاوش آقا‌محمدی، مهراد مهرکیش و علی داوود‌نژاد بازیگران این فیلم سینمایی هستند-کد خبر ۲۳۳

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • پخش فیلم های ارزشمند از این موسسه و باز هم نگرانی از سوی علاقه مندان سینما و شبکه نمایش خانگی!

  • منظور جنابعالی را متوجه نمی شوم آقا رضا
     بنده در جریانم که این موسسه در حال احداث و بهره برداری سازه بزرگ و مجهزسینمایی و تجاری (۸سالن) می باشد 
    لذا دلیل نگرانی شما را نمی فهمم

  • محمد جان تازه اگه دقت کرده باشی ۲ فیلم اول (ورود آقایان ممنوع و طهران تهران) یک آرم داشتند(فیلمسازان جوان) اما از فیلم سوم (آقا یوسف) تعداد آرم ها به ۲ (گلرنگ)رسید! حتما اگر تعداد شرکای موسسه بیشتر شود باید دور تا دور کادر ناظر آرم های بی ریختشان باشیم. کیفیت که … چه عرض کنم؟
    محمد صحفی عزیز
    لطفا برای نمونه یک نگاه به تمامی فیلم های پخش شده توسط موسسات هنرنما و قرن ۲۱ بیندازید، از جلد گرفته تا منو و کیفیت فیلم  تا منظور بنده را متوجه شوید. در ضمن ما در اینجا در خصوص شبکه نمایش خانگی بحث می کنیم نه سازه بزرگ و مجهز سینمایی و تجاری که تنها مختص به پایتخت می باشد.

  • رضا جان می خواستم به همین مطلب اشاره کنم که شما گفتی.کم کم بگذره فکر کنم کلا تو کادر فقط ارم خودشون باشه بعد تو ارم فیلم رو نشون بدن

  • راستی جناب محمد صحفی شما از دست اندرکاران موسسه فیلمسازان جوان هستید.اگه هستید بفرمائید یه چند تا انتقاد توپ و سازنده دارم که حتما حالش رو خواهید برد.
    اقای جواد معماری که نمیاد اقای محمدمهدی جعفری هم که نمیاد به اقای اسدزاده هم که فعلا نمی تونیم هیچی بگیم.اقای مهران مدیری هم که بنده خدا هلاک شد بس جواب دوستان رو داد.اقای فروتن برای اقای مدیری حتما یه جایزه ویژه در نظر بگیرید.الهی جان من نه جان من

  • جناب آقایان رضابرون،محمد صحفی  و محمد عزیز
    درهرجای دنیا کارهابصورت تخصصی انجام میشود،ولی متاسفانه درایران فقط به صرف داشتن تعدادی کامیون اسم خودشون رومیذارن
    پخش واصلا توجه نمیکنند که این محصول برای پرورش ذهن وگسترش فرهنگ تولیدوتوزیع میشود وبرای کف کردن بیشترموی سروبدن
    نمیباشد. مؤسساتی که ازنظرفنی توانمند بودندراهی رارفتند که آخرش پشیمانی بودومن متعجبم ازکاردوستان پخش کننده که تخصص
    آنهادرتولید کف میباشد نه فرهنگ وهنراین مرزو بوم.

  • جناب فروتن عزیز
    سلام 
    من نمی دانم چرابعضی ازموسسات ، فیلمها وحتی فیلم های توزیع شده تعدادی ازموسسات باآب وتاب بسیارمجددامعرفی وبزرگ نمایی میشود ولی زحمات بعضی ازموسسات وفیلم های آنها مهجور واقع میشود!؟ امیدوارم دراینجامتهم به سیاه نمایی نشوم، انشاالله.

    • جناب حاتم
      از نوشته های خودت و سایر همکارانتان برای معرفی محصولات منتشره موسسه تحت مدیریت تان استقبال می کنم. اگر عزم تان برای آماده سازی فیلم بادبادک باز جزم است، بهانه خوبی برای انتشار مطلب وجود دارد.

  • جناب اقای حاتم.مدتی پیش شنیده شد موسسه شما سریال قهرمانان را دوبله و اماده پخش کرده است.ایا این مطلب صحت دارد یا خیر.اگر صحت دارد چند سال دیگر می خواهید توزیع کنید

  • محمد آقا سلام
    موسسه پرده نقره ای سریال قهرمانان وسریال ۴۴۰۰وسریال لاست رودوبله وجهت اخذپروانه نمایش به دفترجناب آقای فروتن ارائه نموده ولی تاامروزموفق به اخذ پروانه نمایش نشدیم. الان پروانه بدهند ضرف ۷۲ساعت پخش میکنیم .

    • بادبادک باز را با یک نریش حدودا" پنج دقیقه ای که در منوی DVD اثر تعبیه میشود، به اثری قابل پخش، تبدیل کنید. زمینه تصویری نریشن می تواند صحنه هایی از فیلم باشد. البته نویسنده متن باید از قبل، ملاحظات و نکات مورد نظر شورای بازبینی را بداند و از آن مطلع باشد.

  • جناب فروتن عزیز
    خوشحال میشوم که باشما همکاری داشته باشم ، فیلم مورد اشاره رابدون تحلیل درابتدای فیلم میتوانم آماده نمایم .
    لطفا درصورت امکان به سایت http://www.silvernews.ir که مراحل تست خودراطی میکند نیم نگاهی داشته باشیدوبه دوستان دیگرهم معرفی نماییدواخبارخودراجهت استفاده درسایت ارسال نمایید.سبزباشیدوبرقرار.

  • جناب اقای حاتم جسارتا بنده متوجه نشدم مگه سریال لاست در حال پخش نیست و مال پارس ویدئو و قرن ۲۱ نیست.مطلب بعدی هم اینکه سریال ۴۴۰۰ مال تصویر دنیای هنر نیست مگه؟

  • با سلام خدمت مدیر پر تلاش سایت و همه ی دوستان عزیز
    بنده به عنوان مدیر واحد فرهنگی گلرنگ مشغول فعالیت هستم و برای من و همکارانم جای خوشحالی ست که نقد و نظر ها را در این راه تازه  فرهنگی بدانیم و به کار ببندیم . از نامهربانی برخی دوستان در می گذرم فقط بعضی از اطلاعات از اساس نادرست است به عنوان نمونه نشان گلرنگ پخش پشت ولت تمامی آثار آمده است . اما در باب کیفیت متاسفانه ورود آقایان ممنوع دچار مشکل بود و همکاران ما هم این امر را پذیرفته اند و به زودی نسخه ی با کیفیت آن ارائه خواهد شد البته بنده و همکارانم خرسندیم که شروع فعالیتمان با آثاری چون تهران طهران ، آقا یوسف،مرهم و…کلید خورد و با توجه به اینکه سعی داشته ایم تا با تعریف نام و نشان تجاری  و ارائه یونیفرم  به مخاطبان  واقعا برترین های سینمای ایران را عرضه کنیم ، علی رغم کاستی ها در کل راضی و امیدواریم  و برای همه فعالان این عرصه هم آرزوی توفیق می کنیم . از جناب آقای فروتن عزیز هم ممنونم به خاطر انعکاس خبر مرهم. نکته پایانی اینکه به زودی  به "سعادت آباد "می رسیم
     
     

  • مصطفی بصیری عزیز
    از فرمایشات جنابعالی حیرت زده شدیم! انگار شما تابحال فیلمهای عرضه شده از سوی موسسه مطبوع خود را ندیده اید! آیا در گوشه ی کادر فیلم آقا یوسف (سمت راست پائین و بالا) آرم موسسه وجود ندارد؟ نکند ما همه دچار توهم شده ایم؟

    • جناب آقای رضا برون گرامی
      آرم گلرنگ به هیچ وجه نیامده و آرمی که شما اشاره می کنید و برای لحظاتی  گوشه ی تصویر حک می شود ، آرم موسسه ی محترم ویدو رسانه ی همکار ماست .   و البته می تواند نظر شما را تامین نکند و به سلیقه ی بنده نیز جای بازنگری دارد .
       
       

  • جل الخالق رضا جان شما حیرت زده شدی بنده پریشان.ظاهرا فیلم هایی که ما از موسسه ایشان دیده ایم یا در خواب بوده یا مال موسسه دیگری بوده است.اگه کسی از این موسسه تعریف و تمجید کند ادم خوب و درست و روشنفکری است اما اگه انتقاد کند می شود نامهربانی و بدون هیچ جواب منطقی از جواب دادن به سوال در می روند.
    جناب مصطفی بصیری اینجوری موسسه شما دارد میرود به سعادت اباد می رسید ولی فکر می کنم از سعادت اباد به بعد را پنچر می کنید

  • نمی دانم کجای دنیا یک شرکت پخش مواد ارایشی بهداشتی میاد موسسه ویدئورسانه میزنه و جالب تر از همه بهش هم مجوز می دن.اون موسسه هایی که این کاره بودن حال و روزشون اینه.خدا رحم کنه
    کافیست وضعیت شبکه نمایش خانگی رو با سال قبل  مقایسه بفرمایند تا منظور بنده رو بهتر درک کنند

  • یکی از عواملی که موسسات دیر فیلم ها رو توزیع می کنند.فیلمهایه بی مصرفها – کد داوینچی وارد بازار غیر رسمی شدن وبیرون بصورت غیر مجاز فروخته میشن.
    کی جواب گوست هیچ کس

  • محمد آقای عزیز سلام
    سریال لاست در ابتدأ توسط پرده نقره ای دوبله شد ولی مجوزش روبه دیگران دادند ، سریال های قهرمانان و۴۴٠٠نفرصددرصدمتعلق به
    پرده نقره ای می باشد به شرطی که آقای فروتن دراین ایام دهه مبارک فجرکمک کنند تامشکلات کوچک نظارتی آنرا که به سادگی قابل
    حل است حل کنیم .

  • با عرض سلام.جناب اقای فروتن بهتر نیست مجوز این سریال های خارجی رو بدید تا هم بازار از این وضع در بیاد و هم تا این سریال ها نترشیدن ملت ببینن.اقای فروتن به خدا خیلی از این فیلم و سریال های خودمون بدتر از این فیلم و سریال های خارجییه.نمونش سریال تا ثریا و غیره.ان شالله که تو دهه فجر همتی کنید مجوز این فیلم ها و سریال های خارجی رو که نمی دهید بدهید.
    اقای فروتن اگه ندهید مجبوریم ختم ام یجیب برداریم

  • اقای فروتن این حرفتان را از یک لحاظ قبول دارم.اما مگر فرار از زندان به پایان نرسید جریکو به پایان نرسید گروگان به پایان نرسید.این موسسه هایی که سریال می خوان بدن خوبه مثل الام که تا ۶ ماه بهشون مدت نمایش دادید به این ها هم بدید.این کارتون خیلی خوبه

  • ضمن تشکرازدوستان 
    جناب فروتن عزیزلطفابه این جمع وخواسته های آنها احترام بگذاریدومجوز پخش سریال های خارجی بلاتکلیف پرده نقره ای را صادرفرمایید.

  • جناب اقای حاتم اگه ان شاله مجوز این سریال ها رو دادن لطف کنید درست و منظم توزیع کنید.نه مثل لاست که معلوم نیست چه جوری توزیع می کنن ظاهرا عشقین

  • جناب آقای بصیری
    محصولات توزیع شده  توسط نمایندگان شما در استانها آیا بصورت قطعی می باشد یا نه مرجوعی دارد هم در بخش سوپر مارکت و هم در بخش فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی  ضمنا خرابی و جلد خالی فاقد دی وی دی را چکار باید کرد  نمایندگان شما پاسخی ندارند شما چی؟

  • مصطفی بصیری عزیز
    درست می فرمائید بنده آرم موسسه سینماگران جوان را با گلرنگ اشتباه گرفتم اما هنوز سر حرف خودم مبنی بر اضافه بودن این آرم ها هستم

  • سلام
     وا از فیلمهای اکران ۹۰ فقط ۱۳ فیلم در شبکه ویدیثویی توزیع شده در حالی که تا حالا ۵۷ فیلم توزیع شده و سال ۹۰ در حالمام شدن ا ست ین اماربسیار فاجع است   یه فکری کنید  ت

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید