روزانه های سینمایی
تلویزیون این فیلم را پخش خواهد کرد؟

تلویزیون این فیلم را پخش خواهد کرد؟

همزمان با اکران مجدد فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین در تهران و چند شهر دیگر کشور و همچنین بازنشر اثر در شبکه نمایش خانگی، این سوال مطرخ است که آیا تلویزیون رغبت و تمایلی برای نمایش فیلم برنده جایزه گلدن گلوپ دارد؟ یکی از مقامات ارشد سیمای جمهوری اسلامی ایران در برابر انتقادات نسبت به عدم پخش خبر موفقیت های اخیر فیلم جدایی نادر از سیمین، گفته است عقیده داریم فیلم های بهتری می توانستند، سینمای ایران را برای حضور در اسکار نمایندگی کنند! این توجیه مشعشع و بی ربط با افتخاراتی که فیلم مزبور تاکنون برای سینمای ایران به همراه آورده است، احتمال می رفت با آغاز بکار رسمی شبکه نمایش به فراموشی سپرده شود و حضرات در صدد جبران مافات برایند. روز موعود فرارسید اما تلویزیون ترجیح داد در افتتاحیه شبکه نمایش این فیلم را به روی آنتن بفرستد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • این شیکه نمایش تمام عناوین دوبله شده رو که هزینه دوبله اون توسط موسسات ویدیو رسانه پرداخت شده بدون پرداخت هیچ مبلغی پخش می کنه
    فکر کنم در آینده این شبکه جایگزین شبکه نمایش خانگی در فیلم ها و انیمیش های خلرجی بشه

  • فهمیدن عشق را چه مشکل کرده اند
    سهراب بیا که آب را گل کرده اند
    نمیخواهم از فرهادی سخن بگویم و یا دفاعی .اما ای کاش اخراجی ها به گلدون کلاب میرفت تا ببینیم اگر یک درصد به خیالمان برنده وجایگزین جدایی نادر از سیمین میشد  جماعت  به اصطلاح لامذهب و بی دین در ان جلسه با نگاه به این فیلم خود  را بالکل قانع مینمود که ایرانیان با پرفروشترین فیلم تاریخ سینمای ایران  چه با  هویت وافتخارات جنگ و میراث جوانمردیهایشان کرده اند.
    آنها به یقین میرسیدند که ما فیلمهایی میسازیم با برچسب باشگاه میلیونی تا رشادتها ی وصف ناشدنی مان را به استهزاء و تمسخر بگیریم .
    الان متوجه میشوم که یک زمانی عکس منور شهیدی رادر جراید میدیدیم و درکنارش این پیام معنا دار را  حک و برجسته مینمودندیعنی چه؟
    " بعد از ما شما چه کردید؟"

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید