همزمان با اکران مجدد فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین در تهران و چند شهر دیگر کشور و همچنین بازنشر اثر در شبکه نمایش خانگی، این سوال مطرخ است که آیا تلویزیون رغبت و تمایلی برای نمایش فیلم برنده جایزه گلدن گلوپ دارد؟ یکی از مقامات ارشد سیمای جمهوری اسلامی ایران در برابر انتقادات نسبت به عدم پخش خبر موفقیت های اخیر فیلم جدایی نادر از سیمین، گفته است عقیده داریم فیلم های بهتری می توانستند، سینمای ایران را برای حضور در اسکار نمایندگی کنند! این توجیه مشعشع و بی ربط با افتخاراتی که فیلم مزبور تاکنون برای سینمای ایران به همراه آورده است، احتمال می رفت با آغاز بکار رسمی شبکه نمایش به فراموشی سپرده شود و حضرات در صدد جبران مافات برایند. روز موعود فرارسید اما تلویزیون ترجیح داد در افتتاحیه شبکه نمایش این فیلم را به روی آنتن بفرستد.
۳ comments
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
شما همچنین دوست خواهید
«یزدان» رپرتاژ آگهی است ؟ سعید رجبی فروتن
پیرنگ اصلی و انبوهی از داستانکها بهانهای هستند برای آنکه خدمات و عملکرد شهرداری تهران به رخ مخاطب کشیده شود. سریال تلویزیونی «یزدان» را میگویم. پژمان بازغی نقش یک مدیر خدمات اجتماعی را بازی میکند و قهرمانوار درصدد...
۹ خرداد ۱۴۰۴
کاهش تماشاگران سینما
به موجب آمار فروش سینماهایی که به سامانه سمفا متصل هستند، سینماهای کشور در اردیبهشت امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل با ریزش تماشاگران مواجه بودهاند. کاهش یک میلیون و یک صد هزار نفر تماشاچی در حالی رخ داده است که در...
۹ خرداد ۱۴۰۴
موسی به وقت طلوع
اکران نسخه سینمایی سریال موسی کلیمالله را باید تمام شده قلمداد کنیم. حدود یک میلیون بلیت طی سه ماه برای این فیلم فروخته شد. دیگر خبری از پخش انبوه تیزرهای این فیلم در تلویزیون نیست و با اکران کمدیهای جدید، سینما به...
۹ خرداد ۱۴۰۴
این شیکه نمایش تمام عناوین دوبله شده رو که هزینه دوبله اون توسط موسسات ویدیو رسانه پرداخت شده بدون پرداخت هیچ مبلغی پخش می کنه
فکر کنم در آینده این شبکه جایگزین شبکه نمایش خانگی در فیلم ها و انیمیش های خلرجی بشه
فهمیدن عشق را چه مشکل کرده اند
سهراب بیا که آب را گل کرده اند
نمیخواهم از فرهادی سخن بگویم و یا دفاعی .اما ای کاش اخراجی ها به گلدون کلاب میرفت تا ببینیم اگر یک درصد به خیالمان برنده وجایگزین جدایی نادر از سیمین میشد جماعت به اصطلاح لامذهب و بی دین در ان جلسه با نگاه به این فیلم خود را بالکل قانع مینمود که ایرانیان با پرفروشترین فیلم تاریخ سینمای ایران چه با هویت وافتخارات جنگ و میراث جوانمردیهایشان کرده اند.
آنها به یقین میرسیدند که ما فیلمهایی میسازیم با برچسب باشگاه میلیونی تا رشادتها ی وصف ناشدنی مان را به استهزاء و تمسخر بگیریم .
الان متوجه میشوم که یک زمانی عکس منور شهیدی رادر جراید میدیدیم و درکنارش این پیام معنا دار را حک و برجسته مینمودندیعنی چه؟
" بعد از ما شما چه کردید؟"
زنده باد راوی حرف دل ما را زدی