روزانه های سینمایی
استفاده آبرومند و بهینه از فیلم های موجود

استفاده آبرومند و بهینه از فیلم های موجود

در حالی که بسیاری از موسسات فیلم های مرجوعی خود را به قیمت های نازل راهی بسته های شانسی و سک سک می کنند و شان و جایگاه خود و فیلم را یکجا به حراج می گذارند، موسسه رسانه های تصویری برای چندمین بار، با انتخاب فیلم های مناسب همزمان با ایام و مناسبت های تقویمی نسبت به اهدای آنها اقدام می کند. در استقبال از سی امین بهار انقلاب اسلامی موسسه رسانه های تصویری با استفاده از موجودی آرشیو و نیز باز نشر بعضی از عناوین در فرمت dvd، فیلم های خاطره انگیز گذشته را بدست مردم می رساند. به موجب این گزارش مخاطب موسسه این بار مردمان و تماشاگران فیلم های جشنواره سی ام فجر در ده استان کشور هستند. استان هایی که همزمان با تهران میزبان و نمایش دهنده فیلم های جشنواره هستند. به گزارشی در همین رابطه که البته نامی از فیلم های گزینش شده در آن برده نشده است، توجه کنید:

امسال موسسه رسانه‌های تصویری به مناسبت سی‌امین سال جشنواره بین‌المللی فیلم فجر یکصدهزار بسته فرهنگی را در تهران و شهرستان‌ها به مخاطبان سینما اهدا خواهد کرد.

به گزارش اوج نیوز،محمدرضا عباسیان مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری با اعلام این خبر عنوان کرد: این یکصد هزار بسته فرهنگی هر یک حاوی پنج فیلم منتخب از عناوین مختلف خواهد بود که برای پاسداشت سی‌سالگی مهم‌ترین رویداد سینمایی کشور و در سالگرد بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی، به عنوان هدیه این موسسه به دست مخاطبان و علاقه‌مندان سینما در تهران و شهرستان‌های برگزار کننده جشنواره خواهد رسید.

وی اظهار داشت: توزیع این بسته‌های فرهنگی هم‌زمان با شروع جشنواره سی‌ام آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، این فیلم‌های سینمایی و ویدئویی که از بین آثار دهه‌های اخیر سینمای ایران گلچین شده است، در قالب دی وی دی و وی سی دی در بسته بندی مناسب و در یک کیف قابل حمل به دست مخاطبان سینما خواهد رسید.

سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ۱۲ بهمن ماه در تهران و از ۱۷ بهمن در استان‌ها آغاز خواهد شد.

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید